0,01 dolara HTC HD2!

____________________________________________________________________

Yurtdışında operatör satışlı cep telefonları Türkiye’de olduğunun tersine normalden daha ucuz oluyor. Mesela 0,01 $ gibi fiyatlara. 😀 Evet, gerçek bu. 😀

0,01 $ değerindeki cihaz daha önce de Amazon’da 50$’a satılan HTC HD 2. Ve bu cihaz yine Amazon’da satılıyor bu fiyata.

Tabi cihazı T-Mobile adlı operatöre bağlı kalmak ve belli bir süre belli bir fiyat ödemek şartıyla. Taksitli gibi bir şey oluyor bu ama hangi cihazı alırlarsa alsınlar zaten o fiyatı bir şekilde ödeyecekler.

Ürün olarak Windows Mobile 6.5 işletim sistemi artık pek desteklenmeyecek olsa da şu an için iyi bir cihaz olduğu söylenebilir. Hatta en iyi Windows Mobile 6.5 cihaz ya da bunlardan biri. 🙂

İlana buradan ulaşabilirsiniz.

HTC HD2 0,01 $ :)

4 Yorum

  • Yazan: HAKAN KAHRAMAN Turkey Windows 7 Google Chrome 5.0.375.70 , 20 Haziran 2010 @ 6:15 pm

    Kanka bu alet 5 para etmez yaa elime aldım telefona bile bnzemiyo 🙂 çok yavaş normaldir o fiyat 🙂

  • Yazan: FeRHaD Turkey Windows Vista Opera 9.80 , 20 Haziran 2010 @ 6:20 pm

    Telefona hiç benzemediği kesin de bana o kadar yavaş gelmedi. Belki senin denediğinde arkaplanda çalışan bir şeyler falan vardır. Gerçi 1 GHz işlemci ile bundan hızlısı da zor ama… 😀

  • Yazan: HAKAN KAHRAMAN Turkey Windows 7 Google Chrome 5.0.375.70 , 20 Haziran 2010 @ 6:22 pm

    Yok kanka yaa o işlemciyi başka sistemde kullansan çok hızlı olur windowsta boşa gidiyo o konuda yavaş 🙂 tepki çok yavaş …

  • Yazan: FeRHaD Turkey Windows Vista Opera 9.80 , 20 Haziran 2010 @ 6:28 pm

    Ya HTC’de kesin bir sürücü problemi falan vardır. Bütün kullanıcılar video sürücülerinden falan filan, birçok şeyden şikayetçi. HTC zaten tırstırıyor beni. 🙂
    Windows da ağır ama 1 GHz işlemci ile o kadar da kasmaması gerekli. Ya da işlemci normal çalışmasında 128 MHz falan ile çalışıyor boşta iken, yavaş tepkinin nedeni genelde bu oluyor WM’de.

Bu yazıya bağlantılar

Bu yazıdaki yorumlar için RSS beslemesi. Geri izleme URI

Yorum yaz