Twitter iletilerim ( 2009-09-13 )

____________________________________________________________________

  • Yuh lan, Vodafone'u su bastığı anlar: http://bit.ly/9igJx #
  • @muratcandemir İlk .com alan adı symbolics.com'u 'da takip eden "10." kişiyim. 😀 in reply to muratcandemir #
  • http://twitpic.com/hi2zv – Şu masaüstünü bari biraz toparlayayım lan! #
  • @krsnsk Evet, Twitter Opera Widget. Çok süpürdüğüm var yav: http://bit.ly/Z1QZ6
    😀 in reply to krsnsk #
  • @krsnsk Masaüstünde birkaç tane masaüstü klasörü olduğunu bilirim, hepsinin içinde de tonla dosya. 😀 in reply to krsnsk #
  • @krsnsk Aynen, içiçe birkaç masaüstü çöplüğü klasörü var, dünyayı yeniden kurmaya yetecek bilgi vardır içlerinde ama girmeye korkuyorum. 😀 in reply to krsnsk #
  • http://twitpic.com/hi98b – @krsnsk HDD ağzına kadar dolar dedin de. 🙂 Opera'da ikide bir kişisel verileri siliyorum, yoksa video izleye … #
  • @krsnsk Çökmez, o benim Windozum. 🙂 Daha iki hafta önce 1 GB yer açmıştım C'de. NetBeans log vardı, 500 MB boyutta bir dosya. 😀 in reply to krsnsk #
  • Hadi lan kutlayacaktım ama ben bunu!!! 5016. tivitim olmuş, 5000'de birşeyler yapmalıydı. 😀 #
  • Aslında kullandığım programların simgeleri Opera'nın araç çubuğuna monte etmeli, bana en yakın kısayol. 🙂 #
  • @AhmetCAKIR Yaklaşık tam bir yılda 5000 tivit olmuş olmalı. Geçen yılın Avustos ya da Eylül başında üye olmuştum. 🙂 in reply to AhmetCAKIR #
  • @hrn Küçükken bir çocuk dizisi vardı, ufak fareler vs. yaşıyorlar konuşuyorlardı, ben de hep fare alıp oradaki birinin ismini koyacaktım… in reply to hrn #
  • @AhmetCAKIR Okulun verdiği romanlar var İngilizce, İngilizce öğrenenelere hediye edilebilir 7.5 binincide, hiç okunmamışlar bu arada. 😀 in reply to AhmetCAKIR #
  • 208.67.222.222, 208.67.220.220 rakamları yerine bir arkadaşımın telefon numarasını ezberlesem daha iyi değilmiydi! #
  • Turkcell her ay 100 kontör yükle Twitter iletileri mesajla beleş dese. 😀 #
  • İrem Özer'den Edirne'de ciğer ve tarih keyfi: http://bit.ly/ovcnk #
  • RT @ayyas 365 gün boyunca vücut geliştirerek böyle olunabiliyormuş. http://bit.ly/4qKgme #
  • RT @hrn Yavaş yavaş firendfeed'i terk edip twittera geri dönmeye başladı millet.Biliyodum ben 🙂 Twitter candır! #
  • Telefonda olmayan şarkı hemen ftp üzerinden bilgisayara bağlanarak telefona alınır dinlenir. Sorun: bilgisayar hep açık durmaz ki.:) #
  • @Ferhad_Fidan Kendime bu tür ıvır zıvır işler için ufak tefek bir bilgisayar toplamalı. in reply to Ferhad_Fidan #
  • @Ferhad_Fidan Aslında dandik bir cep bilgisayarı da olabilir, devamlı açık kalıp 16 GB microSD'den dosya paylaştıracak. in reply to Ferhad_Fidan #
  • @ladybird_aybi Daha kolay ne var! 😀 Saçma sapan şeyler yaz, resimler gönder, hikayeler uydur, başına toplanır herkes. in reply to ladybird_aybi #
  • @Ferhad_Fidan Ondan diyorumya cep bilgisayarı diye, devamlı açık durur. Aslında o kadar gerek de yok da neyse. in reply to Ferhad_Fidan #
  • 2008/11/12'den beri Twitter'da imişim, sanki Eylül gibiy başlamıştım lan! #
  • @Ferhad_Fidan Yok yav, üye olduğum gibi başlamıştım ben. Ame gerçekten de Kasım olabilir, yanlış hatırlayabilirim. in reply to Ferhad_Fidan #
  • Deneme deneme bir ki! Gönder SocialThing gönder, gödner oğlum, gönder, tut tut. #
  • @ladybird_aybi Tamam, iyi uykular iyi rüyalar. 🙂 in reply to ladybird_aybi #
  • Ruyada evin önüne bir araç gelir. Sonra telefon çalmaya başlar, çağırıyorlar sanırım. Kalkıp gideceğim neredeyse. #
  • Halbuki çalan müzik Sandra – Maria Magdalena'dır ve bu da çalar saatindir, uykulu bünye zil sesinin Marrakech olduğunu hatırlamaz. #
  • E-posta kutumu pırıl pırıl ettim lan! #
  • @iremderici Geçmiş olsun. in reply to iremderici #
  • @AhmetCAKIR 15 dakika hızlı yürüme ile yetişirsin yav. 🙂 in reply to AhmetCAKIR #
  • Sel, mezarlıktaki heryeri talan etti ama bir tek şehit mezarına dokunmadı: http://bit.ly/cLPY8 #
  • İş arayanlar @isbul kullanıcısını takip edebilir. Her gün farklı alanlardan iş ilanları yayınlıyor. Ben şimdilik bırakıyorum tabi. 🙂 #
  • CorePlayer CamStudio ile kaydedilmiş videoları TCPMP kadar başarılı oynatamıyor. #coreplayer #tcpmp #camstudio (I did it. What? ###'s 🙂 ). #
  • http://twitpic.com/hktwk – @krsnsk Bende uzak doğulu az. #
  • @penguensalatasi Amerika'da mı yaşıyorsun sen? 🙂 Zamana kendin uymadığını kabul et, akşam olmuşken sabah deme. 🙂 in reply to penguensalatasi #
  • @AhmetCAKIR Bir diğer sorun da ikisine de aşık değilsin, değil mi! 😀 in reply to AhmetCAKIR #
  • Aha bugün Pazar'mış, ben ise gidip bakayım TRT'ye "Sarayın Rüzgarı" yerine ne veriyorlar diyordum. 🙂 #
  • Köpek ön bahçeye nasıl geçiyor anlamak için telefonu gizli kamera niyetine kullanıyordum ama köpek bu sefer oraya geçmeye biyetli değil! #
  • @sevalunver Bayrama kadar bekleyecek misin? 🙂 in reply to sevalunver #
  • Google'a "Bayram ne zaman?" diye soran tek ben değilimdir eminim. 🙂 #
  • @sevalunver 😀 Computer "Enginner" in TOBB University of Economy and Technology, Engineeeeer, "Engineer" Engineering. 😀 in reply to sevalunver #
  • @sevalunver Bir de sen TOBB'da okuyor musun, yoksa bilgisayar mühendisliği mi yapıyorsun? 🙂 in reply to sevalunver #
  • Deneme deneme bir ki, Identi.ca ne pok yiyon laan! #
  • @metude Şehir efsanesidir bu yav. Tabi doğruysa olay çok farklı bir anlam kazanıyor, orası başka. 🙂 in reply to metude #
  • Yok identi.ca olmayacak bu iş, ben seni sadece Twitter göçtüğünde kullanayım en iyisi, arkadaş kalalım ama yine, oldu mu. 😀 #
  • Hadi KMPlayer senden çok zor birşey yapmanı istiyorum, başarırsan diğer oynatıcıların yüzüne bakan Windows Media Player olsun. #
  • Aferin lan KM,yanıltmadın beni. 🙂 #
  • @sercanyilmaz Hoşgeldin o zaman. 🙂 in reply to sercanyilmaz #
  • @metude Bırakmam tabi, hemen açtı Visual C++ Runtime bilmem ne eror penceresini. 🙂 Kötüsü penceresini kapatmak için işlemini sonlandırmak. #
  • @metude Televizyon izler, en iyi ihtimalle kitap okur, dışarlarda top peşinde falan koştururduk. 🙂 in reply to metude #
  • @metude Ben zaten googledan gidip sitesine oradan indirmiştim. Version: 2.9.4.1434 yazıyor benimkinde ve mevcut sürüm güncel durumda diyor. #
  • Hangi kulağım çınladı? #
  • @thejbf Geçmiş olsun. #
  • Anlaşılan Yahoo'nun memesini kullanabilmem için bilgisayarı yenilemeliyim. 🙂 #
  • @googletigerjh So welcome. I hope you're a user not a spammer, else I won't follow you. 😀 in reply to googletigerjh #
  • Yahoo'nun Meme'ye Opera Mobile 8.65 ile de giremedim tuhaf bir hata veriyor, sanırım Yahoo engelliyor. #
  • WM 6.1'in PocketIE ile Meme'nin ana sayfaya giriliyor ama girsen ne onula girmesen ne. 🙂 Oturum açamıyorsun. 🙂 #
  • http://bit.ly/fJcsE
    “İstanbul Hanımefendileri” o zamanlar… http://ff.im/8384X #
  • @inbatu Sexbook'un malum organlarla birleştirilmiş bir isimle sunumu falan. 🙂 #
  • İlk mememi girebildim sonunda. 🙂 http://bit.ly/2fKgth
    Skyfire ile. 😀 #
  • FriendFeed'in saçma yorumlarla dolu iki sayfa örneği. 😀 1 – http://tinyurl.com/o2o8ja, ondan sebep 2: http://tinyurl.com/ozd8k4 😀 #
  • İftar vakti yaklaşıyor, gidip tıkınmaya hazırlanmalı… #
  • @metude Abi bende bu memenin hiçbir memesi çalışmıyor. 🙂 Bir işe yaramıyor yani. 🙂 #
  • @Ferhad_Fidan Sanırım anladım, modemi değiştirmem gerekiyor. 😀 in reply to Ferhad_Fidan #
  • @iremderici Hiç değilse boğulduğunu bilmen pozitif birşey. 🙂 #
  • Ekran kartı ayarlarını kurcaladım; Google Earth açılmıyor, bir sayfayı yukarı aşağı oynatırken ve videolarda görüntüde yırtılmalar oluyor.:) #
  • @Ferhad_Fidan Bu meme esprileri de iyi gidiyor ha… 😀 #