Twitter iletilerim ( 2010-06-30 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • @Lilithse Bouna tavsiye etmiyorum bak. u kiiye cevaben: Lilithse #
  • @metude Bir megabayt kadar da vir羹s, solucan, truva at覺 falan kuruyor ite bilgisayar覺na. #notayyip u kiiye cevaben: metude #
  • @Lilithse Baka bir espri yap. #notayyip u kiiye cevaben: Lilithse #
  • T覺k覺nay覺m dedim, yemek haz覺r, salata yapay覺m dedim, dal覺p gittim salata domates dorarken, yemekten 癟ok domates ve salata oldu. #notayyip #
  • @Lilithse Valla imdi olmasa da daha sonra ille g繹r羹r羹m. u kiiye cevaben: Lilithse #
  • Benden iki tayip癟imi ald覺覺 i癟in #notayyip #
  • nceki tivit hatal覺 idi, benden iki takip癟imi ald覺覺 i癟in #notayyip . Tayyip tayyip diye diye takibi bile tayip yazar olmuum. #
  • RT @insanlikdusmani: "savama sevi" diyorsun da, 繹yle hatunlar var ki, onlarla sevieceime afganistan'da savamay覺 tercih ederim #notayyip #
  • @erkamaj Sanki ben de ya, daha 癟ok konuuyorum kendimle falan… u kiiye cevaben: erkamaj #
  • Bir eyi 繹羹r ay yapmaya karar veririm, arkadalar bir hafta kala baka bir yere 癟a覺r覺r. Gidemem onlarla tabii ki… #notayyip #
  • Taslakta patlayan #notayyip ile ilgili bir yaz覺 duruyor, girerse yay覺nlamam diyordum, galiba devam edeceim. #
  • Tweetdeck, salak m覺s覺n olum? Hayat覺nda g繹rebilecein en salak tivitlerden birini yazd覺m, kopya bu dedin. Benim kadar salak da m覺 vard覺 ha? #
  • @VenusKiss Yok yav o kadar da k繹t羹 deil. #notayyip #nomorgul u kiiye cevaben: VenusKiss #
  • @VenusKiss Not, tivitimi geri al覺yorum. O tivit yar覺癟覺plak morg羹l羹 g繹rmeden 繹ncesi i癟in ge癟erli idi! z羹r dilerim. #notayyip #nomorgul u kiiye cevaben: VenusKiss #
  • Twitter'da API s覺n覺r覺n覺n dolmas覺 ne k繹t羹 ey lan… Cevap bile yazam覺yor, ataca覺n tivitler boaz覺na diziliyor… #notayyip #
  • Morg羹l'羹n g繹羹s dekoltesine kurban olay覺m… #notayyip #
  • Ha u karakter varya, bazen yanl覺l覺kla bas覺p siliyorum """瞿""" klavyede g繹rd羹羹m bence en estetik karakter…. #notayyip #
  • @XceptN Emin ol onlar da k繹s k繹s d羹羹n羹yorlar, hatta kendi kendine d羹zelsin diye k繹s k繹s bekliyorlar. u kiiye cevaben: XceptN #
  • @emangoogle Son bir haftad覺r o etiket bende standart, moda olmadan 繹nceyde 繹yleydi yani. #notayyip u kiiye cevaben: emangoogle #
  • Valla bana bak bu Y覺lmaz Morg羹l format atm覺, i癟li d覺l覺 yeni insan yeniden domu sanki be…. #notayyip #
  • @emangoogle Opera bileenini kullan覺rd覺m ama o u an otomatik tivit ats覺n diye kod deiimine uram覺 durumda, d羹zeltene kadar… #notayyip u kiiye cevaben: emangoogle #
  • #nowplaying ATB – Summer rain #
  • @emangoogle ok kalabal覺k, MSN ortam覺na 癟eviriyor ii. Daha sade olmal覺, Twitter gibi. Daha fazla API kullan覺yor galiba bir de. #notayyip u kiiye cevaben: emangoogle #
  • @Beatweeds Bover sen onu, bir 繹p羹c羹k de bana kondur hade. #notayyip u kiiye cevaben: Beatweeds #
  • #notayyip Bu tivit de PockeTwit ile hi癟 #notayyip yapmad覺m diye PockeTwit ile gelsin… #
  • @XceptN Onun da pek olaca覺na inanm覺yorum ama… Biri'nin altyap覺s覺 ba覺ms覺z deniyordu ama ondan da ikayet eden vard覺. u kiiye cevaben: XceptN #
  • Twitter gizli profile sahip olanlar覺n tivit say覺lar覺n覺 da g繹sterseya, ona g繹re ne kadar konutuunu anlayabilirim ne de olsa… #
  • @emangoogle Overclock i癟in fan say覺s覺n覺 artt覺ranlar vard覺, sonra kasa helikopter gibi ses 癟覺kar覺yor diyorlard覺. u kiiye cevaben: emangoogle #
  • @duyguylm Yemekteyiz olur da rezil olmaz m覺! u kiiye cevaben: duyguylm #
  • @Bekirizm Hehe de, sonra da America means donkey in Turkish de, 襤ng. 繹retmenim tavsiye etti, denemi. u kiiye cevaben: Bekirizm #
  • @duyguylm 襤sterlerse 500 y覺ll覺k Eskiehir'li olsun, o yar覺maya girdiyse ar覺zad覺r… Normal deildir, nefret edilesidir… u kiiye cevaben: duyguylm #
  • Millet, takip etmemi istiyorsan覺z ve defalarca takip ettiniz ama etmediysem bana neden takip etmemi istediinizi bir cevap ile yaz覺n l羹tfen. #
  • Lekelerin de haf覺zas覺 varm覺… #
  • @mstbrk Se癟im zaman覺 AKP'li oluyor belki millet. u kiiye cevaben: mstbrk #
  • @ayse_yilmaz Hatta ekilleri var ya, onlar覺 bile hat覺rlayabiliyorlarm覺… #
  • @grcdemircan Valla zaman覺nda insan覺n haf覺zas覺 2 MB derlerdi, ama hi癟 inanmad覺m. Ben de merak ediyorum ya, acaba USB kablo taksak olur mu? u kiiye cevaben: grcdemircan #
  • @Lilithse Bence senin filmin her seferinde nas覺l kusurlu erkek tavlan覺r konulu olmal覺. En ba覺nda herkes her sevgilisini kusursuz san覺r. u kiiye cevaben: Lilithse #
  • @besiktasVapuru Eyvallah. #notayyip u kiiye cevaben: besiktasVapuru #
  • @Lilithse Ben de takip yazaca覺ma bile tayip yaz覺yorum. u kiiye cevaben: Lilithse #
  • aka maka adam覺n ismini kendi ismimi yazd覺覺mdan daha 癟ok yazd覺m ha. Ne mi yazd覺m o kadar, ne olacak, #notayyip #
  • NetBeans Java ME uygulamas覺n覺n veri taban覺n覺 temizlemeye daha kolay bir yol salamal覺, ya da ben mi bilmiyorum… #
  • Uygulamada bir vector ile ilgili devaml覺 problem 癟覺k覺yor yav, ne vekt繹rm羹s羹n kardeim… #
  • Ne geceydi lan, g繹z羹m羹 a癟mad覺m ama bir saniye bile de uyumad覺m. Gnayd覺n. #
  • X – Files dizisinin m羹ziini dinleyip derse haz覺rlanmaca, kahvalt覺 falan yapmaca… #
  • Ulan u AKP ile CHP bir kez kriz 癟覺kmadan g繹r羹ebilseydi aard覺m ha…. #
  • @hakan_112 Aynen, mutlaka 癟ok g羹zel bir eyler olur da…. 繹yle birbirlerine bir girip meclistekiler gibi yumruklaa falan kavga… u kiiye cevaben: hakan_112 #
  • @Flzc G羹nayd覺n. u kiiye cevaben: Flzc #
  • @hakan_112 Valla o zaman 羹lke kime kalacak onu merak ediyorum, kim 癟覺kacak acaba meydana. u kiiye cevaben: hakan_112 #
  • Bir ey tam da olmayaca覺 zamanda bozulaca覺m der mi? Der! K覺z gibi bakars覺n ama o yine der, naz yapar… Ba覺na bela a癟ar. #
  • @emangoogle F11 ile tam ekran oluyor, men羹lerden de oluyor. Hatta bir ey ile (hat覺rlam覺yorum) tam ekrana ara癟 癟ubuu da eklenebiliyor… u kiiye cevaben: emangoogle #
  • @emangoogle Birka癟 ara癟 癟ubuunu da ekleyince 癟ok iyi oluyor ya, bir daha bir Winamp bir de Twitter i癟in ge癟iyorum 繹teki pencerelere. u kiiye cevaben: emangoogle #
  • @emangoogle Kulland覺覺n kabuk falan a覺r bir eydir belki… Ve de animasyon h覺z覺 da 癟ok y羹ksek olabilir… u kiiye cevaben: emangoogle #
  • Windoz, windoz, vindozzzz…. Zzzztt, Zzzz覺覺覺覺覺zzzz覺覺覺zzzztt… #
  • @sevalunver JRE ile mi 癟al覺覺yor o, JDK istemesin? #javacikiz deilsin bak覺yorum art覺k, JRE ile iin y覺llard覺r olmad覺覺na g繹re. u kiiye cevaben: sevalunver #
  • Nas覺l bir programc覺 gidip uygulams覺n覺n kaydettii JPEG fotoraflar覺n覺n uzant覺lar覺n覺 ".Jpeg" yapmaya ihtiya癟 duyar. ou ey de tan覺m覺yor ha. #
  • @sevalunver H覺mm, tamam, ben de JRE i癟in dedin sanm覺t覺m. u kiiye cevaben: sevalunver #
  • as覺l bir programc覺 gidip uygulams覺n覺n kaydettii JPEG fotoraflar覺n覺n uzant覺lar覺n覺 ".Jpeg" yapmaya ihtiya癟 duyar. ou ey de tan覺m覺yor ha. #
  • #klise Olmaz abi bende de yok. #
  • #klise Ama ben sana hi癟 bu g繹zle bakmam覺t覺m… #
  • #klise Ama arkada olarak kal覺r覺z, tamam… #
  • #klise Ama sen isizsin… #
  • #klise Hastay覺m… #
  • #klise Ama ev kalabal覺k. #
  • #klise Ayak羹st羹 olmaz ama… #
  • #klise … ama yamur ya覺yor… #
  • #klise Annemler gelecek… #
  • #klise XX sana verdi, ben sana veremem… #
  • #klise Arkada覺ma yaz覺l覺yorsun. #
  • #klise Niye aramad覺n. #
  • #klise Ama bir g羹n bile aramad覺n… #
  • #klise Jack Daniels i癟iyorum… #
  • #klise Kelebek gibi u癟ar, ar覺 gibi sokar覺m… #
  • #klise Ben kad覺nda kiilik arar覺m… #
  • #klise Benimki tam tam覺na 21 santim… #
  • @Flzc aka maka bizim eitim sistemi zeki 癟ocuklar覺 k繹reltme amac覺n覺 edinmi, bu sebeple 癟ok duyulan bir klie. u kiiye cevaben: Flzc #
  • Deneme deneme bir ki… #notayyip #
  • Google'a g繹re Afrika dili ile Hollanda dili ayn覺. Ger癟ekten mi lan? Hani bunlar s繹m羹rgelik muhabbetlerinden eyetmilerdir… #
  • Para m覺, ak m覺? #klise Tabii ki ak! – Yirsen… #
  • Hehehe, hava alan覺m var benim yaaa….. aka aka, sadece hava alan覺nda topra覺m… Bir par癟as覺 benim ama ka癟 x kare bilmem. #
  • Mobing diyene mobing yap覺n. 襤 yerinde taciz deyin una yahu, ne o mobing…. #
  • Bir ton kodu yeniden yazmaca… #
  • zerine doru y羹r羹yen k繹pei cinsinden 繹t羹r羹 vurmu… Ulan sana sald覺rmadan vurursan su癟lu sensin hac覺m, hapse girsen a覺rmam… #
  • @Flzc Evet. u kiiye cevaben: Flzc #
  • @undemoiselle Arkaplan覺n覺 yenilemeni tercih ederdim, background pek ilgi 癟eken bir ey deil de… GiKi! :F u kiiye cevaben: undemoiselle #
  • Code beybi code naw…. #
  • @Flzc Aynen. u kiiye cevaben: Flzc #
  • Adam hayvan kelimesini ne bi癟im bir vurgu ile diyor yahu, b羹t羹n harfleri belli oluyor. Ayn覺 bir hayvan gibi diyor neredeyse… #
  • Valla Ladin 繹lm羹 de olabilir ya覺yor da olabilir, ne de olsa 襤kiz Kuleler de ABD ii. #
  • @yaseminuz Olsun, tatil kelimesinin keyfini 癟覺karmaya bak覺n. u kiiye cevaben: yaseminuz #
  • Tekel k繹t羹 bir ey! K繹t羹 bir kelime hatta…. #
  • Uygulama kodu yokolunca uygulama ayn覺 kalsa da can al覺c覺 繹zellikleri olmadan yaamak zorunda kal覺r. Ha bu arada sunumun da deimesi gerek. #
  • Hong Kong'a da vize uygulanm覺yormu lan, vaay, para olsa da gitsek… #
  • @yaseminuz Okumad覺m bile kendisini, sevmem hatta. Benim bahsettiim en beter andan tat almak, kendim i癟in. u kiiye cevaben: yaseminuz #
  • Kanal A sunucusu da Belize 羹lkesini bilmiyormu, kontrol ettim diyor. #
  • Vay lan, ne kuran kursu abi, 癟ay kahve pasta, hepsini ikram ediyorlar… Kurs da bedava hani. #
  • @yaseminuz Bilmiyorum tam olarak, her eyin zevkini alsam da ac覺y覺 da hissedeceim gereken yerde, adam olmak i癟in gerek bu… u kiiye cevaben: yaseminuz #
  • u Profilo reklam覺nda tasarruf yapal覺m derken k覺za ne olduunu anlama s羹resi bile b覺rakmam覺lar, evet deyip kal覺yor nolduunu anlamadan. #
  • Sor bakal覺m ne soracaksan? #
  • Verdiimiz hasar覺 daha toparlayamad覺k geri… #
  • ClassCastException!!! Bilmem ne ye…. #
  • G羹zeel, yak覺t覺 bu StringItem bana. #
  • 襤ler g羹zelleiyor, tamam… #
  • RT @omerozdamar: http://blog.milliyet.com.tr/Evlilik_ve_guzel_kadin_/Blog/?BlogNo=251214 #
  • @omerozdamar Bir ey deil. Ne demek, siz g羹zel g羹zel yaz覺n da… u kiiye cevaben: omerozdamar #
  • 襤ler yine kar覺覺yor, g羹zel…. #
  • CommandListener oluturmad覺覺n formun 癟al覺mas覺n覺 bekleme… #
  • Ota da konar boka da konar ama orospuya bari konmas覺n lan… Hani meslek olarak yapana deil, ruhu 繹yle olana… #
  • @sevalunver Eclipse kullanmayal覺 d繹rt y覺l oldu. zlemedim ama hi癟 keratay覺. Saolsun NetBeans. u kiiye cevaben: sevalunver #