Twitter iletilerim ( 2010-07-12 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • imdi bu D羹nua Kupas覺 bitti mi, hani art覺k kupa tiviti olmayacak m覺? #
  • @ibrahimuzun79 En fazla FriendFeed'e de eriimi kapatt覺r覺r覺z MP3 sitesiyle yav. u kiiye cevaben: ibrahimuzun79 #
  • Show TV'de Teksas Katliam覺 var, bu zamanda da izlenmez imdi yar覺m yamalak… #
  • Arkas覺 gelmez tivitlerimin, b覺kt覺m illallah, biri biterken 繹b羹r羹 de balar, versin Allah… B繹yle gelmi b繹yle gidecek, kormam vallaaa. #
  • @batuhanicoz O iyiymi ya, baz覺 yerlerde 512k bile d羹zg羹n 癟al覺m覺yor diyenler var. ABD b羹y羹k olduundan her yerde olmayabiliyor iyi hizmet. u kiiye cevaben: batuhanicoz #
  • Hi癟bir etiketinde Yunanca bir ey olmayan OGG par癟ay覺 Winamp neden Yunanca ismiyle g繹steriyor? #
  • Gracenote'a Bulgar oyun havas覺 g繹nderiyorum, bana bir senfoninin bilgilerini d繹n羹yor. #
  • C覺stak, c覺stak, c覺stak, c覺stak… C覺staki c覺staki, c覺staki, c覺staki, c覺stak… #
  • Paki & Jaro – It's A Fine Day (Radio Edit) orijinal Miss Jane projesinin par癟as覺 kadar g羹zel deil ama ayn覺 ses gibiya, iyi yine… #
  • Bir bankaya urayak, m羹terisini s覺rada uzun bekletmeyen banka iyidir,, yine k繹t羹d羹r asl覺nda ama az beklettiinden iyidir… #
  • Dolat覺k 癟ar覺y覺 geldik, birazc覺k t覺k覺nak imdi… #
  • Telefondan arkadalara g繹nderdiim mesajlarda karakter problemi olmuyor, ama Twitter'a g繹nderdiklerimde neden oluyor? #
  • Bu girdi bir s羹re sonra imha edilecektir, selamlar… Qwertyuopasdfghjklizxcvbnm羹繹@QWERTYUIOPASDFGHJKLZXCVBNM癟 #
  • FriendFeed'de All music of the world grubu T羹rk癟e ark覺larla dolu, san覺rs覺n覺z D羹nya'n覺n t羹m ark覺lar覺 T羹rk癟e. O kadar sevmiiz FF'i. #
  • @meralima FriendFeed.com diye bir sosyal payla覺m sitesi. Gayet iyi bir yerdir, kullan覺c覺 kitlesinde de apa癟i vs. bulunmaz, salam bir yerdr u kiiye cevaben: meralima #
  • Baz覺 sa癟ma anlamlar ta覺yan tivitler at覺yor arkadalar da retivit yaparken bir d羹羹n羹n, kendi anlamad覺覺n覺z eyi retivit etmeyin. #
  • Ne dediini anlamad覺m demek ki baya zekice bir ey demi diye d羹羹n羹p ise hi癟 retivit etmeyin. #
  • Hayret komsu karilari sokakta oturmuyor, eve toplanmislar, ne is. #
  • NetBeans'ta C# destei yok mu lan? Bedava hem. #
  • Adam kar覺s覺 i癟in "Kredi kart覺ndan iyi" diyor yahu. Maliyet, kar falan meselesinden hani… #
  • Yahu u THK'n覺n havac覺l覺k ile ilgili 羹cretsiz kurslar覺 癟ok iyi ama neden son m羹racat tarihleri ta k覺 ortas覺nda yahu…. #
  • @mariamaqdalena Ya o olur da ba 31 Mart bavuru tarihi ne yahu. Bana 36 KM, gideyim demitim para羹t kursuna ama ka癟m覺 bavurular. u kiiye cevaben: mariamaqdalena #
  • @Sanemu Gay konumuna d羹羹r羹l羹yor derken? Gay mi oluyor, gay diye dedikodusu yap覺l覺yor anlam覺nda m覺? u kiiye cevaben: Sanemu #
  • @mariamaqdalena Valla ben de planl覺yordum 襤n繹n羹'ye gidem falan diye ama… Olur o ya, ar覺za nerede yok ki bu memlekette. u kiiye cevaben: mariamaqdalena #
  • @mariamaqdalena Menopozda yaln覺z hem alt覺 hem 羹st羹 kaybediyorsun gibi bir ey oluyor sanki. u kiiye cevaben: mariamaqdalena #
  • @Askdoktoru Bihter'de kaarl覺k var da, aptall覺覺, sayg覺s覺zl覺覺 vs. daha b羹y羹k problem bence. u kiiye cevaben: Askdoktoru #
  • @mariamaqdalena Onlar 繹yle ya, Ajda Pekkan da… Ama gel g繹r ki ger癟ek hayat覺mda onlar gibi 癟ok fazla kad覺n g繹rmedim. u kiiye cevaben: mariamaqdalena #
  • @Sanemu Ate olmayan yerden duman 癟覺kmaz. u kiiye cevaben: Sanemu #
  • @mariamaqdalena evremde onlar覺n yaad覺覺 hayat覺, hastal覺覺ndan bile o kadar ameliyat ge癟irmi kii yok, ondan. u kiiye cevaben: mariamaqdalena #
  • @mariamaqdalena Madonna 16'l覺k 癟覺t覺rla ite ne kadar mutlu olabiliyorsa 繹yledir. Dedenin bakire k覺zla evlenmesi gibi. u kiiye cevaben: mariamaqdalena #
  • @Sanemu Ha o mu? Gey olsam yine vermem bir hayvana… #
  • @alpercoskuncay Ben kaara kaar demem, ben de bir 覺s覺r覺k almad覺k癟a. #kasar u kiiye cevaben: alpercoskuncay #
  • @Sanemu Gey olmas覺 k繹t羹 bir ey deil ki. 襤ftira olsa ne olmasa ne ger癟ekler kendini ilgilendirir. Ama bu k繹t羹 bir ey: http://bit.ly/9VoJrr #
  • @omerozdamar Ya herkes k繹rpe istiyor yahu. u kiiye cevaben: omerozdamar #
  • Dii k繹pek arayan bekar erkekler de d覺ar覺dan tuhaf geliyor, k繹pekle seks mi yapacak diye ama. Ben de mesela dii bir kuli istiyorum.No rape #
  • @Sanemu Yani bu 40 bin TL olay覺 da m覺 iftira imi? #
  • Tam odaklanamadan izlediim b羹t羹n filmler sa癟ma geliyor. Herhalde Buz Devri 2'nin sa癟ma gelmesinin sebebi budur, ya da fazla 癟ocuk filmi mi? #
  • @Sanemu Ben de MB p覺r覺l p覺r覺l insan gibime gelmiyor diyorum. http://bit.ly/9u1KGv Geylik iftiras覺 bunlara zarar vermez. #
  • Vin癟 operat繹r羹 olmak laz覺m galiba lan, ilan覺 bari bol. #
  • @Biox Odaklanmad覺覺mdan olabilir dediim gibi. u kiiye cevaben: Biox #
  • Anket繹rl羹k i癟in de okul istiyorlar m覺 yahu, hani onun da okulu var m覺? #
  • @AhmetCAKIR Merak etme, yapsan da yorulacaks覺n, deimiyor durum. u kiiye cevaben: AhmetCAKIR #
  • Uydu montaj覺 da yapar覺m ama adam ka癟 uydu takt覺n diyecek, yine ie almayacak, deneyim istiyor herkes… #
  • Eskiden kad覺nlar evde oturur erkekler 癟al覺覺rm覺 diyorlar. Ne iyiymi o zaman lan, "bayan eleman ar覺yorum" diye ilanlar yoktur hi癟. #
  • Madem her yer bayan i ilan覺 kayn覺yor, bari erkekler evde otursun kad覺nlar 癟al覺s覺n. nceden kad覺nlar otururdu, sonra eitlendi, s覺ra bizde. #
  • Hi癟 prezentabl deilim, 癟羹nk羹 kelimeyi prezentabl olarak s繹yleyemiyorum, prezentab覺l olarak 癟覺k覺yor az覺mdan… #
  • Eskiehir'de eya arayan varsa arkada 200'e veriyordu bir s羹r羹 覺v覺r z覺v覺r: http://bit.ly/9hA2q6 #
  • @svlunvr Ben son iki haftad覺r neredeyse yazmad覺m, ama devaml覺 k繹t羹l羹k hissi veriyor, kurtulmam gerek. u kiiye cevaben: svlunvr #
  • @fredikruger Ben d羹羹nler neden yap覺l覺r anlam覺 deilim. Hi癟 gerek yok yahu. u kiiye cevaben: fredikruger #
  • KPSS genel k羹lt羹r k覺sm覺 bana sa癟ma geldi bug羹n. Ad覺 genel k羹lt羹r ama, bir halt yemek i癟in kitaplar ezberlemen gerekiyor. Kendi de sa癟ma da. #
  • @svlunvr Ben de 繹yle diyorum da…. …. …. u kiiye cevaben: svlunvr #
  • Yahu kafeden telefona att覺覺m videolar覺n hepsinde neden alt yaz覺lar覺 ile senkronizasyon sorunu var? #
  • Vay lan, Windows Mobile i癟in de Vuvuzela uygulamas覺 varm覺. http://bit.ly/agataD zetle berbat bir ey, hani vuvuzeladan dolay覺… #
  • @GokerAkgun Onu fazla iirilmesinden zaten biliyordum, duymamak imkans覺z. u kiiye cevaben: GokerAkgun #
  • @sinequanon_ Spotlar 60 ile 100 aras覺 veriyor. Ama sat覺p 500 ka覺t alacak 羹refsizler. u kiiye cevaben: sinequanon_ #
  • @sinequanon_ Sadece Eskiehir mi acaba? u kiiye cevaben: sinequanon_ #
  • TweetDeck'in kullan覺c覺 profili kutucuundaki profil resmi g繹sterceci insan覺 yal覺 g繹steriyor, asl覺nda profil resminin i癟ine s覺癟覺yor. #
  • @basitdenklemler 襤ngilizce retmenlii. Yaln覺z b羹te kald覺覺m i癟in bana faydas覺 yok hi癟. u kiiye cevaben: basitdenklemler #
  • Eer bir ey yapacak vaktim yoksa 癟ok ey yapabilirim. Ama vaktim bol ise sadece ne yapsam diyerek d羹羹n羹r, s覺k覺l覺r覺m… #
  • D覺ar覺da birileri kavga etmeye 癟al覺覺yor, daha tart覺maya balama aamas覺ndalar… #
  • Sonunda en uzun ingilizce kelimeyi blogda g繹stertebildim, sat覺rlara b繹lerek oldu anca. http://bit.ly/cb1sTZ #
  • Twitter'da takip癟ileriniz vard覺r, fanlar覺n覺z deil diyoruz amacidden fanlar olunca pek inand覺r覺c覺 olmuyor. Adam da havaya giriyor… #
  • Ama ni癟in? Ne yer, ne i癟er, neye para verirsiniz 繹renmek i癟in. O ne i癟in? zerinizden nas覺l para kazanabilir, 繹renmek i癟in. @metude #