Twitter iletilerim ( 2011-02-08 )

____________________________________________________________________
    iletilerim…

  • Heyecan kötü şey… #
  • Sorun bende değil, sende… Yok vallahi bende değil, vallahi sende… #
  • Aptal blog aynı yazıyı arka arkaya tekrar göndertiyor… #
  • Hugin'de fotoğraf yüklerken Focal length multiplier değerini on yapınca fotoğraflardaki eş noktalar daha çok ve doğru bulunuyor. #
  • Windows'ta durup dururken donup kalan yazılıma Windows Live Messenger denir… #
  • @fredikruger Üçüncüsünü kaparsan sen de zengin sınıfından sayılırsın. 😉 #
  • Hadi yeniden başlayalım, ben her şeyi unutmaya razıyım, seni sevdiğimi bile… #
  • @fredikruger Salla hacı, sana bir taş yakışır. 🙂 #
  • Blogculuk asla bitmez imiş, o bir aşk imiş… Adama sen hiç aşık oldun mu derler. 🙂 #
  • O artık benim değik, o artık O'nun… #
  • Tarafsızlık tarafındayım… #
  • Başarının sırrı; yalakalık, yalakalık, yalakalık… #
  • Arkadaşa dört yıl önce MSN kullanmayı öğretirken nette kesintiler falan oluyordu. Hala beş dakikada bir yeniden oturum açıyor. 🙂 #
  • Sevilmenin hiçbir zevki yoktu. – Aristo #
  • Eskiden daha çok e-posta kullanırdım, daha az e-posta alırdım… #
  • Bana bir şey olmaz deme, Dünya'nın yarısı bunu diyor zaten… #
  • Blogun alan kotasını aşmışım sanırım, 500 MB yetmiyor… #
  • Blog 500 MB alanın 505 MB kadarını kullanıyor. 🙂 #
  • Blogun MySQL veri tabanları 50.68 MB yer kaplıyor!.. #
  • Sanırım blogda güncellemem gereken eklentiler var, baya bir aptal yapıyor kendini. 🙂 #
  • Sapıtmış lan blog, kendi kendine yazı giriyor. 🙂 Girmiyor da bir yazıyı 30 kez giriyor. 🙂 #
  • Saat 1.12 – Acil servis… üff… #
  • Artık bloga Spam Karma 2'den başka bir spam yorum yakalayıcısı bulmalıyım. Akismet gibi harici sunucu bağlantısı da olmamalı. #
  • 8 mbit'e kadar netim var ama, dizüstü kablosuzdan uzak olduğu için maks 4 görüyorum, hani taşı çatlatırsam. 😀 #
  • Blogun loglar FTP ile bile 60KB/s ile iniyor, blogun bağlantı o kadar da yüklü olmasa gerek yav… #
  • Çingene mahallesinde bile DSLAM var, bizim mahallede yok. 🙂 Postane binasından geliyor bağlantı. 🙂 #
  • @gmstrcn Zararını görmediğimden. 🙂 #
  • Çamaşır makinesi sıkmaya başlayınca kablosuz ağın hızı da 15KB/s civarına düşüyor. 🙂 #
  • @gmstrcn Öğrencilerin öğrenmek istemedikleri derslere eklenecek bir tane daha dersi seçme özgürlükleri olduğuna inandırmaktır. 🙂 #
  • Balıkların ilacından dolayı mavi parmakla geziyorum… #
  • Bosluklara bosluk deme hakkini kim veriyor bize, ya onlar dolu bizler bos isek! #
  • @iremmelda Aferin. 🙂 Hehe. 🙂 #
  • Telefonu yedeklemece… #
  • Netten yeni ROM çekiliyor… #
  • Bir forum birilerininin sadece başı sıkışınca girdiği bir hal almışsa, ölmüş demekttir… #
  • Özetle, forumlarımızı yaşatalım. 🙂 #
  • ROM telefona transfer ediliyor… #
  • %50… #
  • Yüklediğim ROM 21686 Lite by steff195 bu arada… #
  • Yükleme bitti… Yeniden başlatma… #
  • Yalnız ROM'un hatalar sayfalarına bakmadığımı hatırladım. 🙂 #
  • Sağ salim çalışıyor şimdilik… #
  • Açılışta Windows animasyonu da güzelmiş. 🙂 #
  • @Lilithse Açılırsa sayfa, bakacağım. 🙁 #
  • @Lilithse Tanımıyorum. Ama Ekşi sözlükteki başlığa bir bak derim. Amerikadan akrabasıdır diyordum ama alakasız galiba. #
  • http://www.speedtest.net/result/1147569507.png #
  • Karakoldaki kitapligi bos bulmayi bekliyordum ama, icinde kitap var. 🙂 #
  • 17:31 IMKB 65254 (%0,54) USD 1,575 (-%0,1) EURO 2,149 (%0,6) ALTIN 69,05 (%0,8) TAHVIL (07.11.12) %8,55 #
  • 08.02.2011 TEKIRDAG Carsamba:14/3 SISLI, Persembe:13/2 SISLI, Cuma:11/2 SISLI #
  • Arigato! #
  • @AhLemy Kurmadım zaten ya, eski MSN'i kullanıyorum hala, Microsoft'un tüm güncelle diye çıkan balonlarına inat. 🙂 #
  • Ankara'daki patlama NOS kaynaklı imiş galiba! #
  • Baz istasyonu anteni iç organları: http://bit.ly/e962GU #
  • Şaka maka ehliyeti aldım lan. 1.400 kağıt civarına patladı ama olsun. 🙂 Cüzdanda bir ağırlık daha başladı. 😀 #
  • Tabi ne işime yarayacak bu ehliyet, bilmiyorum! 🙂 #
  • Oha, polis polise tazyikli su sıkmış gösterici sanıp. 🙂 #
  • Kullanım şartlarını okuma özürlü bir milletiz. Sonra yok öyle oldu, yok böyle oldu! Az bile ulan bize az, soymaları sıfırlamaları lazım bizi #
  • Futbolda arı terörü… 🙂 #
  • Bu ev telefonu kablosunu parcalayip bir splitter takmak sart oldu. Telefonla konusuyorlar diye neti kullanamiyorum… #
  • @hyaman Yok ya, 0.facebook.com bitmez. 🙂 #