Samsung W880 cep telefonu değil

____________________________________________________________________

Samsung W880 cep telefonumu fotoğraf makinesimi karar verilemeyecek cihazlardan. Yav bir cep telefonunda 3X optik zoom, 12 MP kamera ve HD video kaydı gibi özelliklerin ne işi var yav.

Evet alette 3X optik zoom özelliği var, yani fotoğrafta bozulma olmadan ya da çözünürlüğü düşmeden zoom yapabiliyor. Zaten fotoğraf modunda ön kısmında bir parça çıkıyor. 🙂 Aletin Xenon flaşı ve 12 MP fotoğraf çekme kabiliyeti var, peki ne gerek var! 😀 Ha bir de 720p video çekme özelliği var ki 30 FPS saniye hızda. Benim telefonum bile QVGA 13 FPS. 😀 Ha bir de dokunmatik ekranı unutmayalım. 🙂

Özellikler olarak fotoğraf makinelerinden ayırt edilemeyecek özellikler. Bu özelliklerin doğal gereği olarak da güçlü bir işlemcisi de vardır mutlaka. Ancak kötü bir tarafı da var ki standart bir Samsung işletim sistemi var. Yani WM ya da Android falan yok.

Ha bir de cihaz sadece Güney Kore içi üretiliyormuş, Güney Kore dışında farklı bir model olarak piyasaya sürülmesi bekleniyor.