Kategori: Mim

MiM : Al─▒n Verin, Bloggerlara Can Verin

Ali abi mimlemi┼č beni. Mimin konusu al─▒n verin bloglara can verin. ­čśÇ Son zamanlarda televizyonda s─▒k g├Ârd├╝─č├╝m├╝z ekonomiyi d├╝zeltme ama├žl─▒ reklamlardan bir c├╝mle. ­čÖé Mimde ama├ž bloglara Paypal gibi butonlar ekleyerek yaz─▒lar─▒m─▒zdan faydalananlar─▒n t─▒klayarak ufak bir katk─▒ ile blogculara te┼čvik primi vermelerinin m├╝mk├╝n oldu─čunu yaymak. Bu arada mimi ba┼člatan Or├žun K─▒l─▒├ž. Devam─▒n─▒ oku »

MiM: Fanati─či Oldu─čunuz Yaz─▒l─▒mlar

Bar─▒┼č ├ťnver bir mim ba┼člatm─▒┼č ve Seval ├ťnver de bana iletmi┼č. Mimin konusu fanati─či oldu─čumuz yaz─▒l─▒mlar. Asl─▒nda ├Âzellikle yaz─▒l─▒m konusunda fanatiklik yapmam pek. Neye ihtiyac─▒m varsa, onu bana sa─člayan yaz─▒l─▒m─▒ kullan─▒r─▒m. ├ťcretli ya da ├╝cretsiz olabilir, ├Ânemli de─čil. ├ľnce crack ile falan kullan─▒r, kolay bir yolunu bulunca lisansl─▒s─▒n─▒ al─▒r─▒m ya da yaz─▒l─▒mda bir hatay─▒ bildirir kar┼č─▒l─▒─č─▒nda lisans isterim vs. ├╝cretli veya ├╝cretsiz olmas─▒ umrumda de─čil, yeter ki i┼čimi g├Ârs├╝n. Bu sebeple tam fanatik demesem de gelelim severek kulland─▒─č─▒m yaz─▒l─▒mlara.
Devam─▒n─▒ oku »

MiM : Lakaplar─▒m

Yeni bir miminiz var.

Al─▒c─▒: F Tipi Blog

G├Ânderen: KardanBlog

Konusu: Lakaplar─▒m

Yan─▒t: Devam─▒n─▒ oku »

MiM: Bi g├╝n yine blogluyordum

Kardanblog yeni bir mim ba┼člatm─▒┼č, bi g├╝n blog yazarken ba┼č─▒m─▒za gelen bir olay veya yaz─▒m─▒z─▒ yazmam─▒za engel olan bir┼čey vb. bir┼čeyler yazacakm─▒┼č─▒k.

Devam─▒n─▒ oku »

MiM: Kitap Yazmak ─░steseydim Ne ├ťzerine Yazard─▒m ?

Bu ilgin├ž mimi bana Kardan Blog yollam─▒┼č. Mimde yazaca─č─▒m ┼čey kitap yazmak isteseydim ne ├╝zerine yazard─▒m sorusunun cevab─▒ olacak.
Devam─▒n─▒ oku »

Mim : Hayat─▒n─▒ ┼čekillendirme f─▒rsat─▒n olsayd─▒?

Bu ilgin├ž mimi Erkan ba┼člatm─▒┼č. Mimin konusu do─čum tarihimizden ya┼č─▒m─▒z─▒ ├ž─▒kar─▒p, o zamanda ya┼čad─▒─č─▒m─▒z─▒ farzedip, o zamanki olas─▒ ad─▒m─▒z, mesle─čimiz, ya┼čad─▒─č─▒m─▒z yer, idol├╝m├╝z ve bir ┼čark─▒ foto─čraf vs. eklemek. Devam─▒n─▒ oku »

MiM: ─░srail’i boykot ediyoruz

Bu da g├╝ncel mimlerden bir ba┼čkas─▒. Ama├ž ─░srail’i destekleyen ├╝r├╝nleri ve firmalar─▒ boykot etmek. Mimin ula┼čt─▒─č─▒ her ki┼či bu t├╝r firma ve ├╝r├╝nlerden be┼č tanesinin tan─▒t─▒m─▒n─▒ yap─▒yor. Beni E. Ali mimlemi┼č. Devam─▒n─▒ oku »

Mim: Sitende Hangi Yazın En Çok Yorum Aldı

Bu da son zaman─▒n g├╝ncel mimlerinden, sitende hangi yaz─▒n en ├žok yorum ald─▒. Beni de mimleyen B├╝t├╝n Kelimeler‘deki Ba┼čmanyaq arkada┼č. Devam─▒n─▒ oku »

Mim: Son Zamanlarda Dinlediginiz 10 ┼×ark─▒

Soz zamanlarda dinledi─činiz 10 ┼čark─▒ mimi AhmetCak─▒r‘dan gelmi┼č. Daha sonra cevaplar─▒m demi┼čtim ama ne olacak sadece 10 ┼čark─▒n─▒n ismini yazaca─č─▒m, ┼čark─▒ s├Âylemeyece─čimya dedim. Devam─▒n─▒ oku »

MiM: T├╝rk Bloglar─▒na Neler Oluyor

Bu mimi bana postalayan Burak (Kutbay ve Budak)’a te┼čekk├╝rlerimi sunuyorum. Mimin konusu T├╝rk bloglar─▒na neler oluyor, neden gitgide daha az i├žerik ekleniyor, bloglar daha az g├╝ncelleniyor. Bence bu durgunlu─čun nedenleri;┬á├Â─črenci blocular,┬áyeni i├žerik bulamama┬áve belki de olmas─▒ gereken durumun bu┬áolmas─▒. Devam─▒n─▒ oku »