Twitter iletilerim ( 2009-12-03 )

____________________________________________________________________

  • Vay anas覺n覺 say覺n seyirciler… diye haber sunanlar覺 istiyorum ben. #
  • @Beatweeds Asl覺nda cinsellik ve e bulma konusundaki 癟ou eyde bilin癟alt覺m覺z覺n 癟ocuk yapma plan覺 yatar. Seks, zevk falan yan 羹r羹n. in reply to Beatweeds #
  • Facebook'a girecim lan. #
  • Girdim Facebook'a Mark Zuckerberg bana mektup g繹ndermi. Bana dil t羹m aleme, a癟覺k mektup. #
  • Facebook'tan 癟覺kt覺m, kim neyimi g繹rs羹n diye bir g羹venlik se癟enei eklenmi, ilgimi 癟ekmiyor., herkes g繹rs羹n. #
  • Facebook'tan 癟覺kt覺m derken "Log out" olarak yani, komple hesab覺 kapatmad覺m. #
  • @sahika Ge癟mii hat覺rlamasa bug羹n羹 yaamas覺 gerektiini bile bilemez ki insan. Ge癟mi bizim tecr羹be veri taban覺m覺zd覺r, unutma. in reply to sahika #
  • @suzmeasure Aferin, takdir ettim. 襤yiymi ama ikide bir nikahlan覺p boan覺yorsa o da dini kaarlat覺rma olur ki. #
  • @neslihanacu 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to neslihanacu #
  • @BakDaLgana 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to BakDaLgana #
  • @Sycorox 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to Sycorox #
  • @neslihanacu Olsun, tecr羹be edilen her ey k璽rd覺r. Belki bir kitab覺n覺za ilham olacak bir ey g繹r羹rs羹n羹z falan. in reply to neslihanacu #
  • 'daki bu kadar 羹nl羹 ger癟ek mi yav. Eskiden 羹ye olduklar覺 gibi grup halinde eklemeye falan balarlar, tip eyler girerlerdi. #
  • Antisempatim vard覺 yani. Tabi 癟ou da ger癟ek hesap deildi oras覺 baka. Ferhunde falan vard覺 bir ara deil mi, ya覺omu o taa. #
  • @fakturk Nerede o kuyruk, ben de gireyim. E-posta ile mi abone olunuyor? in reply to fakturk #
  • @mserdark 襤yi, o zaman unutmazsam bir denerim. in reply to mserdark #
  • That son of beach. #
  • @BekirCem 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to BekirCem #
  • RT @Mahmut_Tuncer mercedes benz arena. porsche arena. (ben de hayr覺ma bi 癟eme mi yapt覺rsam lan ??) #
  • @c1982 Exe olduunu bari biliyorlarsa onlar i癟in yeterli bence. in reply to c1982 #
  • Hong Kong da intihar da kolay yav, kalk koltuundan git cam覺n yan覺na atla aa覺. Gecekonudada bile yaasan 繹lecek kadar y羹ksektesindir. #
  • 襤癟inde intihar s繹zc羹羹 olan Hong Kong ile ilgili Facebook grubu a癟may覺n, hapse at覺yorlar. #
  • @BezciDetay Market'in iletilerine bay覺l覺yorum. Takip ediyorsan覺z her yerde kar覺n覺za bir reklam ile 癟覺ka geliyor, at kahkahay覺 sonra. in reply to BezciDetay #
  • @Mahmut_Tuncer 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to Mahmut_Tuncer #
  • Tramcayda ayak t覺rna覺 kesmek. http://www.youtube.com/watch?v=YZLGPo1yOBg&feature=player_embedded #
  • Nilgisayar faresi dediiniz patkan gibi olcak, b羹t羹n elimi kaplyacak. Ne o ufac覺k fareler falan ya. (Benim i癟in tabi). Bir de USB olmayacak. #
  • Elements of live: Love, devotion, Sun, the ocean, Color, emotion #
  • Telefonlardaki grafik ilemcilerine ekran kart覺 demeyelim yav, b羹t羹nleik grafik ilemcisine ekran kart覺 demekten beter! Hani kart覺 nerede? #
  • @SezinSivri Afiyet olsun efendim. in reply to SezinSivri #
  • @thejbf So make it. in reply to thejbf #
  • Ders vakti… #
  • Yumurtan覺n karanl覺覺n i癟inde 癟ok uzakta bir parlak nokta g繹rd羹羹 anlar. #
  • lmeden 繹nce git mezar覺n覺 yapt覺r, 羹zerine ev dik, i癟inde yaa. Gelecei g繹rmek, gelecee haz覺r olmak bu demek. #
  • f ya, haftal覺k plan, uygulama plan覺, bir de ders plan覺, yaz babam, yaz… Write father, write… #
  • @sirokko Biri bir de T羹rk癟e harfleri kullanmay覺 hat覺rlatsa. Klavyesinde T羹rk癟e karakter yoksa da yerli mal覺 kulanmay覺 hat覺rlatsa. in reply to sirokko #
  • @JunkChorn r; bu 60 TL: http://www.sahibinden.com/lifeview_fly_tv_card_box-_laptop_icin_tv_karti-32WQQaXQQ19016203WQQpXQQdisplayitem in reply to JunkChorn #
  • Turkcell'de kont繹r nas覺l isteniyor ki be? #
  • Oturmaktan baca覺ma kramp girdi. #
  • Farenin i癟 organlar覺n覺 s繹kt羹m k覺r覺lm覺 devreyi biraz oynat覺p yerletirdim vs. vs. imdi yine yaamaya 癟al覺覺yor patkan覺m. #
  • Farenin alt k覺s覺m 癟al覺覺yor imdilik ama 羹st k覺s覺mda problem var! Sol tuu kullanmak i癟in hayvan gibi y羹klenmeniz gerek tua. #
  • @Beatweeds Sen 繹yle san. in reply to Beatweeds #
  • @sevalunver o kadar abartma istersen, Torun'da falan de bari. Polonya'da adreslerle 癟ok iim olmutur ama b繹yle adres g繹rmemitim hi癟. in reply to sevalunver #
  • @sevalunver Bence adama / ad覺na bir tak覺nt覺n var senin. Her yerde dikkatini ilk o 癟ekiyor. G繹r羹nce ba覺n覺 癟evir, dier eyleri ka癟覺rma. in reply to sevalunver #
  • @sercanyilmaz Ooo, Twitter asker 癟覺kar覺yor ha. in reply to sercanyilmaz #
  • C覺ks c覺ks c覺ks, planlar deiti. Kelime al覺t覺rmas覺 yapt覺racakt覺m ilk uygulama dersinde, ama art覺k okuma olacak. #
  • Kapa覺n覺 a癟mak i癟in pilot kalem yerine u癟lu kalemi elime al覺p ortadan 癟ekince, kalem ikiye ayr覺l覺verdi. #
  • @hayatboktan Giden telefonuna ve hele o ekilde gitmesine ac覺d覺m. Baban umar覺m gerektiinde o paray覺 kullanmas覺n覺 da vasiyet etmitir. #
  • Yine ders vakti. Yolda giderken bir yerlere bilgisayar faresi bakay覺m bari, benimki beni b覺rakmaya ger癟ekten niyetli. #
  • Ders fini eve geli, plan yazmaya giri, ama 繹nce… #