Twitter iletilerim ( 2010-06-10 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • Yalan yok, canının sıkıldığını söyleyen kızlar ilgimi çekmiyor. 🙂 #
  • @fredikruger Nasıl bir film bu, ismi böyle mi kalacak? Daha duymadım da hani yeni mi çıktı, yeterince lobisi var mı vs. ? #
  • Kırmızı başlıklı kızın kurdu da mı Redd Bull içiyor! #
  • Kemal Kılıçdaroğlu önümüzdeki haftadan itibaren Twitter'da imiş. 🙂 #
  • Twitter'da 10 dakikalık bir kesinti oldu… #
  • @komikpanda Suç palinada değil, kuşlarda. İplere bak, ipler gergin değil, kuşlar balinayı taşımaya çalışmıyor, kaytarıyor… 😀 Şu kişiye cevaben: komikpanda #
  • Dünya delikanlı olsaydı yuwarlak kesinlikle olmazdı, ama zaten şimdi de yuwarlak değil ki! Evet, Dünya yuwarlak değil! #
  • @fredikruger Lobi meselesinden Amerikan filmlerinin altında kalıp ezilebilir. Bir izleyeyim ben de bir ara. Sinemalarda var mı? Şu kişiye cevaben: fredikruger #
  • Twitter birkaç işçi daha al bebeğim, şu ankiler yetersiz kalıyor… #
  • Tivitlemek bu kadar sıkıcı ise ben de gider ders çalışırım, onusuna bunusuna kodüüm… 😀 #
  • RT @BernaSoy oğlu çkünün ucnu kestrince konvyla şehri korna manyağı yapan babayı,kızının adet gördüğü gün de yollarda gururla görmek isteriz #
  • Hayır'da hayır var mı? Kim bilir… #
  • RT @mujdatkorkmaz Adam yapmış beyler: http://fichtre.net/yop.html ctrl+a yapıverin. (NSFW) #
  • Falımda "Amaçlarınıza rahatça ulaşabileceksiniz." diyorya, acaba ne tür amaçlar bunlar? 🙂 #
  • Twitter, öpüyorum seni, sen de öp beni, ödeşelim… 😀 #
  • Ne yaptığımı bilmiyorum, laf yok… #
  • @oous Problem günlerdir var. 😀 Yapsam mı yapmasam mı karar veremiyorum ama kendi kendime verdiğim bir kararın sonucu bu… 😀 Şu kişiye cevaben: oous #
  • @ukturk Diğer kızlarla da konuşacak hiçbir şeyim yok ama. 😀 #
  • Yahu Twitter balinasının üzerinde iplerle sallanan kuşların iplerine bakın, ipler gergin değil, kuşlar kaytarıyor diyorum… 😀 #
  • Manilla 2D'nin ana ekrandaki hava durumu göstergesi GSM şebekesi erişimi kapalı iken güncellenmiyor sanırım… #manilla #
  • Stupid Whale ! Stupid is not the whale, stupids are the birds! #
  • Yok yok, gidip ders çalışim ben… 😀 #
  • Değiştirin 657'yi değiştirin. Bir o kalmıştı annemizi ağlatmadığınız… #
  • @ukturk Canları sıkılıyor sonra ama… 😀 Şu kişiye cevaben: ukturk #
  • @ukturk O da kendimi kötü hissettirir ki! Herkes de onu yapıyor zaten de… 🙂 Top One konu, hava, su… 🙂 Şu kişiye cevaben: ukturk #
  • @unhappy_she Babamdan bilirim, uzak dur oğlaklardan. 🙂 Şu kişiye cevaben: unhappy_she #
  • @mervecyln İyi geceler,iyi uykular, tatlı rüyalar. 🙂 Şu kişiye cevaben: mervecyln #
  • @ukturk İşte sıkar o hahahi hihi. 🙂 Şu kişiye cevaben: ukturk #
  • @komikpanda Adam orada burada seksi bir piliç görür, eşinde dindirir azgınlığını, zamanla yapmak gerekli değil. 🙂 #
  • @komikpanda Ama şu da varki devamlı belli bir gün yapılırsa o günü bilen kişi kendimi hazırlayabilir, her şey harika olabilir. 🙂 #
  • @BernaSoy O zaman biz hepimiz tecavüzcü coçkunuz. 🙂 Şu kişiye cevaben: BernaSoy #
  • @EvaEvans Gelecek hafta bakarız o zaman. 🙂 #
  • Bu futbol varya, ilgilenmiyorum işte onunla… 🙂 #
  • Bu Lady Kaka malı erotik klip yapınca ne olduğunu sanıyor aq… #
  • @keremcky Hımm, Dünya standartları bozuktur belki. 🙂 Şu kişiye cevaben: keremcky #
  • Biraz da film izleyek… #
  • Dünya adil bir yer değildir. Ha hiç bir zaman da olmayacaktır. Problem yok, tamam… #
  • Şu TRT1'deki çeyiz programındaki sunucu 40 yıllık öğretmen edasıyla konuşuyor ama düşünmüyor ki oraya gelenler o iş için eğitilmiş değil! #
  • Ayrıca bu TRT1'deki çeyiz programına katılacaklar önceden bir dernekle anlaşsın. Anlaşmazlarsa birinci olamazlar. 😀 #
  • @fredikruger Hemen gidemem bugün ya, ama ne zamana kadar olduğunu öğrenip giderim arkadaşlarla bir ara… Şu kişiye cevaben: fredikruger #
  • Annem paspas ördü. Kullandığı yumaklardan birinin içinde farklı bir siyah varmış ki şimdi ortasında sırıtıyor, parlak parlak. 😀 #
  • @Lilithse Londra'lı taksicilerin beyinlerinin bir parçası normal insanlardan büyükmüş, burada bütün adres ve yol bilgileri varmış falan…:D Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @oous Eskiden yayınlanıyordu, Cine 5'te, deli izliyordum yav… 😀 Şu kişiye cevaben: oous #
  • @Lilithse Adamlar ama öyle böyle değil, özel eğitim alıyordu taksicilik için, sınıfta veriyorlar iki adres nasıl gidersin diye soruyorlar.:D Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @Lilithse Ötesi de doğru ama, çoğu kişi mesleği dışında bir şey yapmayı bilmiyor, ciddi bir hobisi, bir meşgalesi yok, canları sıkılabiliyor Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @Trip2past: @Lilithse GPS cihazları çok da güvenilir değil, az pok yoluna götürmediler beni. 😀 Ancak soranı cevaplarken hava atabiliyorsun. Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @oous Son zamanlarda değildi şifreli. Tekrar bir yerde yayınlanıyor mu? Küfürlü falan idi, kolay yayınlanamaz her yerde de, hele bu zamanda. Şu kişiye cevaben: oous #
  • @Lilithse Suçun yarısı da sende, tek başına yapmamıştır sonuçta. 🙂 Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @oous Kaç TL'ye? 😀 Şu kişiye cevaben: oous #
  • @oous O zaman kaç DVD vs.? Altyazılı mı, yalın mı? 🙂 Şu kişiye cevaben: oous #
  • Bayrakları devamlı dik duran metallerden yapın kardeşim, panoramayı bozuyor. ): #
  • @oous Yakın zamanda geliyor musun? O zaman DVD'leri alır, çekip geri veririm sana. Başkalarına yaymaya da lazım eder, iyi seri çünkü… 😀 Şu kişiye cevaben: oous #
  • @chirimirim Ya kablolardan bari uzak tutun şu sevgi işini. Ya onlar da aldatmaya başlarsa ne olacak, maç izlerken başlıyor romantik film! 😀 Şu kişiye cevaben: chirimirim #
  • Bütün kontrol noktalarını kendin el ile düzenlesen bile olmayacaksa olmuyor panorama… #
  • @oous İyi o zaman, ayarlarız o zaman. 🙂 Şu kişiye cevaben: oous #
  • @chirimirim Romantik film sadece bir film örneği idi, maç ortamındakileri bozacak her tür film ve program olabilir. 🙂 Şu kişiye cevaben: chirimirim #
  • Höyt lan Twitter'ın balinasına laf yok diyorum anlamıyorsunuz. Balina iş yapıyor da kuşlar keyif çatıyor. İki senedir de aynısını yapıyorlar #
  • Bak ne zamandır bir kapıcıdan kapı camı alacak oluyordum şu balık gözü özelliklilerden. 😀 #
  • @hrn O nasıl oluyor kiii? 😀 Şu kişiye cevaben: hrn #
  • Simit eşliğinde kiraz mı? 😀 #
  • @adil_ilhan Sen hiç istatistikleri takip etmiyorsun galiba. Benim önümde on kişi var artık. 😀 Şu kişiye cevaben: adil_ilhan #
  • Yok abi, MSN'in yeri başka. Buradaki gibi tivit at, bekle cevap yazsın işkence yahu… 😀 #
  • 1,5 adet simit girdi mideye, ona da kiraz arkadaşı eşlik etti. Şu an benim midemde parti veriyorlar. 300 – 500,300 – 500,300 – 500,300 – 500 #
  • Şu Windows kullandığım Win XP SP1'den beridir hibernate sonrası geriye sağlam dönüş yapamıyor. Uykudan uyandırınca orası burası kayıyor… #
  • @oous Nedeni çok olabilir. Düzensiz beslenme veya aşırı gereksiz madde dolu ürünlerle beslenme, margarin tüketimi falan olabilir…… Şu kişiye cevaben: oous #
  • "Lightweight" Java Application Server diye bir şey yoktur bence… #
  • @Yolagiden Yani ikiden de fazla kişilik bir şey? 😀 Şu kişiye cevaben: Yolagiden #
  • Google Earth'e oturum açılamıyor. Ah ben sizin beyinlerinizi… #
  • Google Earth çalışmadığına göre, neredeydi o, bende IGO vardı bir tane… #
  • Yediği yemekteki hamurun kokusunu alan insanlar var yahu. 🙂 Bir Kore dizisinde Cangema vardı, böyle özel yetenekli… 😀 #
  • Yemekteyiz yarışmasına bekârlar katılmasın. Evde kalırlar. 😀 #
  • Windows Mobile Aygıt Merkezi açılışı yarım dakika. Dandik bir yazılım ne yapıyor bu kadar sürede açılarak? #
  • Kabul edin, Dünya'daki en seksi kalçalı hatun: http://friendfeed.com/jokabonito/e0ee309a/gote-gelllll-legen-got-denir-buna-yesari-de #
  • Öheyt leyn, saate bir bak Fero. Derse koş derse. Ferhad derse koş, koş Ferhad koş… #
  • Afrika Dünya Kupası ile ilgili şeyler göstereceğiz diyorlar, geliyor sonra şıkıdım şıkıdım hatunlar… 😀 Ah şu televizyonlar… 😀 #
  • Gece yaşamı başladı ama çok süremeyecek. Sabah saat 10'da ders var yahu, kalkılır mı sabah 9'da şimdi? 😀 #
  • Kuantum fiziğinin bilmem neresine koydunuz üleyn. #
  • Cennette her istediğiniz vardır, ama isteyebilecek misiniz? 🙂 Bunları Dünya'da çok elde edersen Cennet'te isteyemezmişiz. #
  • @sarniko Öyle de Fox TV'de şu bizim kuantumcu dağınık kafa Kur'an yorumcumuzun görüşleri öyle. O şeye çok sahip olursak, isteyemezmişiz… Şu kişiye cevaben: sarniko #
  • Ayda 2 bin TL maaş alırken, kendinizi 60 bin TL'lik araba alabilir güçte hissedecekmişiz… #
  • @sarniko Kesinlikle. 😀 Şu kişiye cevaben: sarniko #
  • @PuCCaa Soda iç. 🙂 Şu kişiye cevaben: PuCCaa #
  • Evrende yalnız değiliz, evet biri bizi gözetliyor, uzaylılar var ve dost da olabilir düşman da… #
  • Şu koca kafalı uzaylı grafikleri bu kadar çirkin mi olmalı? Belki kızları bizimkilerden bile güzel? #
  • Hawking uzaylılar vardır dediyse vardır. 😀 Gerçi adam CERN'in işe yaramayacağına da bahse giriyor da. 😀 Zaten o kötüdürler demiş. 😀 #
  • Vanüs ampul gibi görünüyormuş gökyüzünde! Vay be AKP uzaya da çıktı… #