Twitter iletilerim ( 2010-08-03 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • Yok yok ışıklar kapalı da sokak lambalarından vuruyor odaya… #
  • @cevdetaykan Twitter güzel söz mekanı. Ama herkes söylediği için tarihe geçecek olanlar az. 🙂 Şu kişiye cevaben: cevdetaykan #
  • Mikronezya ile Speedtest.net sonucumdur. 😀 http://www.speedtest.net/result/900905130.png #
  • DRTCP021 Vista ile çalışmıyor… #
  • Twitter, naber len? #
  • Ben hayata döner… #
  • BCamı kapadım, bakalım ne kadar dayanabileceğim. 🙂 #
  • WlFi ile speedtest.net testi telefonda PC'den daha hızlı. 🙂 #
  • Atıştırayım dedim, konserve açacaktım ama kahvaltı yapıyorum… #
  • Gültekin balığım vefat ediyor gibiydi, uyuyor mu acep?… #
  • İstanbul mu, Istanbul mu? 🙂 #
  • Herkes Roman olsa Twitter çok daha eğlenceli bir yer olurdu. 🙂 #
  • Twitter, bi zahmet çekme, gözünü seveyim, bişey konuşuyoz. 🙂 #
  • Müzik dünyayı değiştirmek için, oyuncaklarımızdan sadece bir tanesi… #
  • Taş taştır abi, oraya kafayı koydumu anlarsın taşın taşlığını. 🙂 #
  • Orhan Gencebay'ı görünce bir arkadaşım aklıma geliyor, benziyor. #
  • Sanki göbeğimden dışarı sıcak buhar yayılıp ısıtıyor etrafı… #
  • Van bölgesinde Mars diye şehir varmış şu IP şeylerine göre… #
  • Çöpçüler bu gece geç kaldı… #
  • Körolası çöpçüleeer, yine beni unutup gittileerrr… 😀 @fredikruger #
  • Ve ezan okunur… #
  • @hakan_112 Olabilir, burası Eskişehir; orası neresi? Şu kişiye cevaben: hakan_112 #
  • @hakan_112 Allah Allah birkaç dakika bari fark olmalı yav. 😀 Arada o kadar meridyen mesafesi olmalı. 😀 Şu kişiye cevaben: hakan_112 #
  • @hakan_112 Sabah ezanının müzik dersinde hatırlıyorum, farklı bir noktası vardı, insanı uyandırıyordu falan. @OrhanGunesh Şu kişiye cevaben: hakan_112 #
  • @hakan_112 Sizin hoca bir an önce yatmak istiyormuş sanırım. 🙂 #
  • Birileri sokakta koşuşuyor ve ümitlendiriyor beni. 🙂 #
  • Hani Hande Yener'in Bodrum da güzel hee… #
  • Günaydın millet. 🙂 Sezen Aksu – Homini Pufidi Tumba #fsly [pic] http://ff.im/oFLkY #
  • Sezen Aksu – Herşeyi yak #fsly [pic] http://ff.im/oFLDy #
  • Emlakçıya sonra uğrarım dedim, bekliyoruz dedi. Ben saatler sonrasını kastetmek istemiştim ama… #
  • Gunesten elektrik yüklü bir bulut geliyor, her an Dünya'ya carpabilir… #
  • Kefil oldum lan zamana… Durursa ben ittircem. 🙂 #
  • 20 yıldır kredi kartı borcum olmadı ama şu borçlarınıza danışmanlık e-postalarını ben de alıyorum… #
  • Tube8 Twitter hesabı @tube8xxx Bakalım bunu yazınca da ekleyen olacak mı! 😀 #
  • RT @cemsanci Seni sevmeyenlere yaranmak için harcayacağın vakit, seni sevenlere ihanettir. #
  • Let mi introdüs yu dı menecır… #
  • Zevklerimizi biz mi seçiyoruz, yoksa onları toplumun kabulü mü belirliyor?.. #
  • O biraz dilsel bir olgu olduğundan normal, ama yenilerini kendin yaratabilirsin. Mesela vay annesini pazarladığım derim. @gmstrcn Şu kişiye cevaben: gmstrcn #
  • Ama her alanda böyle olmamalı. Mesela arkadaş çevresine uymak için sevmediğin müzikleri dinlemeye çalışmak gibi olmamalı @gmstrcn Şu kişiye cevaben: gmstrcn #
  • Daha hızlı? Ama neye göre, kime göre? #
  • Speedtest.net'e göre en hızlı indirmeyi Türkiye'de Uşak'ta yapabiliyoruz. 🙂 #
  • Kesinlikle dediğin gibi @gmstrcn . İşte bu da bir sorun, insan kendini yaşayamıyor, başkalarını yaşatmak için. Şu kişiye cevaben: gmstrcn #
  • Yine Speetest.net'e göre hız sıralamasında Türkiye 54. sırada. 🙂 #
  • Kesinlikle öyle ama yaşattığımız insanların yaşamaya hakları bizle aynı, biz neden çaba harcayalım ki, onlar gelsin. 😀 @gmstrcn Şu kişiye cevaben: gmstrcn #
  • Baliklar beslendi… #
  • Profesörlük falan başka, burada kastettiğim insanın kendi yaşamını başkasına yaranmak için kopya yaşaması. @gmstrcn Şu kişiye cevaben: gmstrcn #
  • Kendi zevklerini kendince tam olarak yaşayamaması. İnsanlığa faydalı olmak bir öz tatmin verdiğinden konumuz dışında o. @gmstrcn Şu kişiye cevaben: gmstrcn #
  • Dizüstünün yanındaki kulaklığı taktım, kulağım yandı… #
  • Ben biraz dışarı kaçayım… #
  • Bankada sıra 3429 benim numaralarım 3459, 3461. #
  • Gidip bir atıştrayım yine… #
  • Otordum klimanın önüne, yaşıyorum lan. #
  • Geri kalmış milletler kırmızı ışıkta geçmeye mahkumdur. 🙂 #
  • Kırmızı ışıkta geçen milletler gerl kalmaya mahkumdur. 🙂 #
  • Rüzgârı yaratan Allah'a şükürler, klimayı yaratana teşekkürler.. #
  • 3G şebekeyi kapatınca ikide bir baz istasyonu bilgisi geliyor… #
  • Abi senin kırmızı ışıkta geçmenden daha doğal bir şey olamaz, ücretini ödemişsin zaten. 😀 @oous Şu kişiye cevaben: oous #
  • Merak etme @mariamaqdalena , anladığın şey de en sevdikleri arasında. 😀 Şu kişiye cevaben: mariamaqdalena #
  • Şimdi gideyim memlekete otobüs bileti alayım. #
  • İnsan insanı ziger mi yav! #
  • Tramvayda paketlenmece… #
  • Oh la, tramvayın içi ne güzel öyle, serin serin… #
  • Favori kahvemde oturup bir kakao içeyim… #
  • Bir dede kızının onu zorla yüzdürmeye çalışmasından şikayetçi. #
  • Çam Çeşmesi'nin suyu ne bol akıyor lan, serin de. #
  • İçiyorum, içiyorum, serinliyorum… Soğuk su içiyorum… 🙂 #
  • Opera için seçilen tüm linkleri açma kodu neredeydi lan, kodumu bulamıyorum yav… #
  • Opera'nın tarama ayarlarını kurcalamışım, sayfayı ben sekmeyi açtıktan sonra işliyor… #
  • Tamam Opera için istediğim link seçme JS kodu Snap Links imiş, netten buldum, PC'den uçmuş… #
  • Telefondaki WiFi Remote Access'i güncelliyorum. Ayda bir güncelle beni diyor… #
  • WiFi Remote Access Opera ile falan çalışmıyor, ama çalışıyordu. IE istiyor galiba, .NET erişimi falan istiyormuş vs… #
  • WiFi Remote Access sadece hoş görünümlü bir arayüz için IE ile çalışmak istiyor, .Net 3.5 erişimi falan istiyor gezginde… #
  • 190047'de kaldım… #