Yeni Yıla Uyuyarak Girdim

____________________________________________________________________

Bu da yeni yıldaki ilk yazım. Öncelikle yeni yılın tüm memleketimize, dünyamıza, evrenimize vb. nice nice hayırlara vesile olmasını vb. temenni ediyorum, herkesin yeni yılını KUTLUYORUM anasını satayım.

Konumuza dönelim. Normalde çok uyku düşkünü biri değilimdir. Saat 2:30’u bulmadan uyumam mucizedir, hele bir de ödevim falan varsa ya da rapor yazma falan sabahlarım neredeyse. Ama dün gece nasıl oldu ise saat tam 12:00’da ben uyuyordum (-muşum). Saat 11:00 civarı yurda geldim ve 11:45 civarı yurtta yatağıma uzanmış müzik filan dinliyordum. Saat 12:25 civarı arkadaşlar gelip beni çay içmek için uyandırınca biran kendimi biraz garip hissettim, yeni yıla girdik falan diyorlardı. Baktım telefonuma cevapsız aramalar, mesajlar falan dolmuş. Ondan sonra anladım ki harbidende yeni yıla uyuyarak girmişim. Saçma bir söz vardı, yeni yıla nasıl girersen bütün yıl öyle geçermiş diye. Annem de telefonla görüşürken yeni yıla uyuyarak girdin artık uyursun bütün yıl diyordu. Tabi ne de olsa geçen yıldan beri uyuyormuşum. Tabi bu söz çok saçma bir söz, şimdi o partilerde falan eğlenenler bütün yılı eğlenerek mi geçirecekler, sıkıcı olur valla. Neyse umarım bütün yılı böyle uyuyarak geçirmem 😀

Bu arada WordPress’in de 2.3.2 sürümü çıkmış, kullananlar hemen buradan indirip bloglarını yeni sürüme yükseltsinler.