Zeki Sezer’i gördüm

____________________________________________________________________

Zeki Sezer başladığı Trakya turnesi gereği bugün ’daydı. Daha önceden Trakya’ya geleceğini duymuştum ama ’ya gelmesini beklemiyordum.

Bugün de çarşıya bir işim için gittiğimde belediyenin ön tarafındaki yolun kapalı olduğunu gördüm. Zeki Sezer orada otobüsünde konuşuyordu. Belediyenin etrafından dolaşım yoluma devam ettim, sözde dönüşte durup dinleyecektim Sezer beyi. Tabi beş dakika sonra işim bittiğinde Sezer’in de konuşması bitmişti. Dinleyemedim ama en azından 15 metre uzaktan canlı canlı görmüş oldum.

Daha önceden de AKP’nin seçildiği genel seçim öncesi Çorlu’da CHP’nin mitinginde Deniz Baykal’ı görmüştüm.

Bizim bu ilçede iki dönemdir DSP’li Nebi Tepe görev yapıyor. İlçenin genel görünüşü toz toprak ve çamur yollar şeklinde. Sezer gelmişken bizim belediye başkanına acaba “Sen de hep yatmışsın kardeşim” demedi mi acaba merak ediyorum. 🙂 Tabi bu işin şakası, belediye başkanlığı o kadar kolay olmasa gerek. Zaten her başkan adayı bütün yolları yapacağım dese de yapan görülmemiştir.

Burada pek AKP seveni olmazdı ama bu seçimde AKP bile kazanabilir. Çünkü ilçe meclisinde vs. değişik yerlerde görevli olan üyeleri sayesinde vatandaşa iş falan sağlıyorlar. Devlet Hastanesi’ne hizmetçi falan diye oy topluyorlar. Sırf bunun yüzünden oy vermeyeceğim kendilerine. Zaten bir de seçimi kazanamazsalar işe soktuklarını çıkaracakları söyleniyor, inşallah kazanamazlar da herkes teker teker çıkarılır işinden, anlarlar bir oya kendini satmak neymiş. 🙂

Efendim AKP’nin bu geri kafası ile yaptıklarından sonra ona niye oy verilir ki! Türkiye’de satılmadık devlet firması kalmadı. Tamam satılsın, özelleşsin ama yerliler varken niye yabancılara satıyorsun kardeşim. Son Bilim ve Teknik dergisi ile ilgili Darwin olayı da yuh dedirttiren bir diğer nokta, tabi onlara oy verenler hiç bu dergiyi okumuş mu, onu bırakın biraz daha dini yanı kuvvetli Sızıntı dergisi var, onu bari okumuşlar mı hiç, o da bilimsel gelişmeleri takip edebileceğiniz iyi bir yayın, sadece biraz taraflı yayın. Koskoca devleti şeriat yönetimine götürmek istiyor bunlar, başka birşey değil.

Aslında burada AKP kolay kolay kazanamaz ama AKP’yi yıkacak oylar DSP, CHP, MHP ve DP arasında dağılacağı için en fazla oyu alan az farkla olsa da AKP olabilir, yani şu durum ortaya çıkabilir!