Cep ALMANCA Ready :D

____________________________________________________________________

Cep telefonlar─▒ i├žin haz─▒rlad─▒─č─▒m ALMANCA <> T├╝rk├že S├Âzl├╝k program─▒m Cep ALMANCA ‘nin 1/4 s├╝r├╝m├╝n├╝ Bazi olumsuzluklara ra─čmen yay─▒nl─▒yorum. Bahsetti─čim olumsuzluk Windows’a Iki Y─▒lda Bir Format Gerekli yaz─▒mda bahsetti─čim Problem nedeniyle uygulaman─▒n Sohn halini kaybetmi┼č olmam. Bu sebeple de A─čustos ba┼č─▒nda haz─▒rlad─▒─č─▒m haliyle yay─▒nl─▒yorum.
┼×aka ┼čaka hi├ž bir┼čey yay─▒nlad─▒─č─▒m yok. Asl─▒nda var ama yak─▒nda, son a┼čamalar─▒nda. ­čśÇ Ziyaret├ži istatistiklerimi incelerken bir referans linkine t─▒klad─▒─č─▒mda Google’─▒n terc├╝me hizmeti ile alakal─▒ bir┼čey oldu─čunu g├Ârd├╝m. Biri sayfalar─▒mdan birini iki dil aras─▒nda terc├╝me etmi┼čti ama terc├╝me m├╝kemmeldi.

San─▒r─▒m ziyaret├ži Cep Ingilizce s├Âzl├╝─č├╝m├╝n GetJar‘daki Cep Ingilizce sayfas─▒ndan siteme gelmi┼čti. Sayfay─▒ terc├╝me etmek istemi┼č ama Google’─▒n T├╝rk├že bilmedi─čini bilmiyor san─▒r─▒m. Bende istatistiklerimde g├Ârd├╝─č├╝m ba─člant─▒y─▒ a├ž─▒nca bu terc├╝meyi tekrarlam─▒┼č oldum. Tabi ├Ânce bunun terc├╝me oldu─čunu farketmedim. Yaz─▒n─▒n ba┼čl─▒─č─▒n─▒ g├Ârd├╝m; Cep ALMANCA v1.4. Bir an i├žin ├žok ┼ča┼č─▒rd─▒m, sonra da bloga hacker bozuntular─▒ dald─▒ falan diye d├╝┼č├╝nmeye ba┼člam─▒┼čt─▒m ki, bunun Google Translate ├žer├ževesi i├žinde a├ž─▒ld─▒─č─▒n─▒ g├Âr├╝nce g├╝lmeye ba┼člad─▒m. Me─čerse bizim Google amca ├ževiri esnas─▒nda ─░ngilizce kelimesini Almanca diye ├ževirmi┼č. ­čśÇ

─░ngilizce ve Almanca birbiri ile ne kadar alakal─▒ de─čilmi! Ya o kullan─▒c─▒ ger├žekten bir Almanca s├Âzl├╝k i├žin geldiyse siteye, Cep Ingilizce’yi Cep ALMANCA yazd─▒─č─▒ i├žin indirip telefonuna kurar, ─░ngilizce oldu─čunu da g├Âr├╝nce bana s├Âvmez mi? Alaca─č─▒n olsun Google, zaten alakas─▒z arama terimleriyle ziyaret├žileri g├Ânderiyorsun siteye, onlarda kesin k├╝frediyordur ya bana ya da sana. Olsun ben arada s├Âveyim sana, borcum kalmas─▒n, ne de olsa onca ki┼či senin y├╝z├╝nden bana s├Âv├╝yor.

Bu arada merakl─▒lar─▒na da s├Âyleyeyim, e─čer bir T├╝rk├že <> Almanca veri taban─▒ bulaiblirsem Cep Almanca uygulamas─▒n─▒ da haz─▒rlayabilirim ├žok k─▒sa bir s├╝re i├žinde. Tabi bunun i├žin ├Ânce b├Âyle bir veri taban─▒n─▒ bulmal─▒y─▒m ki o da hi├ž kolay bir┼čey de─čil. ­čśÇ ┼×imdilik sayfaya Almanca cep telefonu s├Âzl├╝─č├╝ bulmak i├žin geldiyseniz, affedin beni, s├Âvmeyin bana, yukar─▒daki k─▒s─▒m ve ba┼čl─▒k tamamen Google’─▒n yanl─▒┼č anlamas─▒d─▒r.

1 Yorum

  • Yazan: abdulhakim, 18 Ocak 2010 @ 4:06 pm

    abi ellerine sa─čl─▒k vallahi on numara yapm─▒┼č─▒n saol sayende art─▒k ├žok pratik ceviriler yapabiliyorum. ├Ânceden iki saat s├Âzl├╝─č├╝ kar─▒┼čt─▒r falan filan… allah raz─▒ olsun.

Bu yaz─▒ya ba─člant─▒lar

Bu yaz─▒daki yorumlar i├žin RSS beslemesi. Geri izleme URI

Yorum yaz