Google’ın Bir Nisan Şakası; Project Virgile

____________________________________________________________________

Google Prject Virgile

Bildiğiniz gibi Google hiç bir 1 Nisan gününü bir şaka yapmadan geçmiyor. Google’ın bu yılki şakası da Project Virgile olsa gerek. Project Virgile resmi Google blogunda açıklanan bir proje. Projenin amacı gelecek 20 yıl içinde Mars’a insanlar göndererek kalıcı bir yerleşim kurmak. Bunun bugünkü teknoloji ile mümkün olduğu söyleniyor. Projenin şaka olduğu farkedilmesin diye Google’da bu proje ile ilgili sayfa ve gruplar oluşturulmuş. Ayrıca işin en ilginç ve eğlenceli yanı da projeye isteyen herkesin 15 soru cevaplayarak ve neden katılmak istedikleri ile ilgili Youtube’a bir video ekleyerek başvurabilmesi. Mars’a gönderilecek kişiler bu 15 soru ve videolarına göre seçilecek. Şu sayfadan siz de başvurabilirsiniz. Bence bu Google’ın en iyi şakalarından biri olmuş. Tabi ben yemeeeeemmm !!! Tabi gelecek 20 yıl kısmına gelince gelecek beklediğimizden çok daha hızlı geldiğine göre bu şakanın ileride gerçek olmaması söz konusu bile değil. Şu an için şaka olarak yapılmış fakat ileride gerçekten de bu şaka ile ilgili birşeyler yapılabilir. Yani yine de Mars gezisi istiyorsanız bir başvurmanızda yarar var. Ben Youtube üyeliğim olmadığı ve uğraşmak istemediğim için şimdilik başvurmadım. 😀 Umarım ileride pişman olmam. 😀 Bu da Google kurucularının şaka ile ilgili olarak hazırladığı video.

Gelelim yapılan diğer şakalara. Lübnan’da “Yeter” adlı bir toplum örgütü ilginç bir şaka yapmış. Lübnan’da siyasi kriz nedeniyle uzun zamandır devlet başkanı seçilemiyor. Örgütün yaptığı şakada gazetelerde “Bitti. Çözüldü.” başlığı ile devlet başkanının seçildiği haberi verilmiş. Böylece Lübnan halkının yüzü kısa bir süreliğine de olsa gülmüş oldu. Ayrıntılara şuradan bakabilirsiniz.

İbrahim Karaoğlanoğlu İÖOBugün staja gittiğim Eskişehir İbrahim Karaoğlanoğlu İ.Ö.O. müdürü de öğlen tören öncesi Milli Eğitim Bakanlığı’ndan yapılan bir açıklamaya göre okulların üç gün tatil olduğunu söyleyince ben bile seviniştim niye ise ama ne yazık ki bu öğrenciler için biraz acı bir şaka olmuştu. Öğrenciler de birbirlerine hapşurma tozu, kaşıntı tozu vs. ile kötü şakalar yapmışlardı.

Bunların dışında kendim bir şaka yapma fırsatı bulamadım yani biraz kuru geçti bu 1 Nisan günü.

5 Yorum

  • Yazan: eda suner Turkey Windows XP Mozilla Firefox 2.0.0.13 , 1 Nisan 2008 @ 11:56 pm

    Aynen benimde kuru geçti zaten sevmem de yapmam da yapılsın da istemem ne şakası ya poff 🙂

  • Yazan: FeRHaD Turkey Windows XP Opera 9.26 , 2 Nisan 2008 @ 1:09 pm

    Yok yok az da olsa birşeyler yapılması lazımdı. 😀

  • Yazan: AYSENUR Turkey Windows XP Internet Explorer 6.0 , 27 Mayıs 2008 @ 1:44 pm

    COK İYİ BİR OKUL YÜRÜ ARKANDAYIM SENİ SEVİYOM.

  • Yazan: FeRHaD Turkey Windows XP Opera 9.50 , 27 Mayıs 2008 @ 3:08 pm

    Evet çok iyi bir okul da, Ayşenur, her harfi elli defa tekrarlayarak yazmak zorunda değilsin. 😀

  • Yazan: No Name Turkey Windows XP Internet Explorer 6.0 , 5 Ocak 2009 @ 7:45 pm

    Ah…Ah…:D

Bu yazıya bağlantılar

Bu yazıdaki yorumlar için RSS beslemesi. Geri izleme URI

Yorum yaz