Sevgililer Günü Filmi; My Blody Valentine 3D

____________________________________________________________________

Sevgililer gününde sevgilinizle sinemaya gitmek isteyebilirsiniz. O zaman size çok güzel bir sevgililer günü tavsiyem var, üstelik üç boyutlu izleyeceğiniz bir film; My Bloody Valentine, Türkçesi ise Sevgililer Günü Katliamı. 🙂

Buyrun My Bloody Valentine 3d – Sevgilier Günü Katliamı filminin fragmanı:

Fragmandan da anlayacağınız gibi film tam sevgililer gününde izlenecek bir film.

2 Yorum

  • Yazan: sinem Turkey Windows XP Internet Explorer 7.0 , 17 Ağustos 2009 @ 8:54 am

    acaip korkunçç bi film ilk dvdde izledim resmen kuscaktım yaa öldürme sahnelerinde falan adam sürekli milleti kazmayla öldürüyo yaaa katilin kim olduğunuda söliyim bari izlerseniz eğer TOM’du ama onları bilerek yapmadı yaa canım benim şizofreniymiş çok yakışıklı ama bide sheriff çok yakışıklı aynı küçük kadılardak ayazıma benziyo

  • Yazan: FeRHaD Turkey Windows XP Opera 9.80 , 10 Kasım 2009 @ 12:13 am

    Sonunda bu Sevgililer Günü Katliamı filmini izleyebildim. 🙂 Gerçekten pek hoş pek kanlı bir film. 🙂 Mutlaka izleyin demeyeyim ama zevkli bir film. Kanlar falan bol fışkırıyor. Adam kirkayı birinin kafasının arkasından sokuyor, kirkanın ucu bir gözü de alıp önden çıkıyor. Sonra da adam kirkayı geri çekiyor ve göz yerine geliyor. Bir kazma ile de bir kadının çenesini ve daha alt bedenini işte kafasının üst kısmından ayırıyor. Başında bir miktar pornografik sahne var. Sonrasında da erkek partnerin kafasına bir kirka iniyor. Katil herif adamı itirerek kirkayı çıkarıyor ve beyninden kanlar fışkırıyor yukarı doğru.
    Böyle pek kanlı bir film yani, izleyin izleyin, kanlar fışkırdıkça gülüyordum ben. 🙂

Bu yazıya bağlantılar

Bu yazıdaki yorumlar için RSS beslemesi. Geri izleme URI

Yorum yaz