Turkcell hatlarda kontör isteme

____________________________________________________________________

Eskiden 200’ün altına inse kontör sayım ağlardım (Tabii ki ağlamazdım, abartma yaptım burada. Ne demek istediğimi daha iyi anlatmak için abarttım cümleyi). 🙂 Ancak bu zamanlarda 100’ün üzerine çıkması mucize, neredeyse her ay yüklemek gerekiyor. Tabi okul başladı, arkadaşlar mesaj atıyor falan, stajla ilgili durumlar falan var onlara da mesaj falan at, birilerini ara, gidiyor. 🙂 Tabi kontörler bu şekilde su gibi akarken kontör istemek de gerekebiliyor bazen. 🙂

Kontör istemek genelde benim pek yapmadığım bana yapılan bir şey. 🙂 Mansur diye bir arkadaşım vardı mesela on seferden fazla kontör istemiştir yani, taib çoğunda da göndermedim. 🙂 Bir kere gönderdim, bir başkasında da göndermeye kalktım ama gönderme hakkım yoktu gönderememiştim. Önceki gönderdiğimi de geri vermedi daha zaten. 🙂

’de kontör istemek için bir fonksiyonumuz şu (yazılı yerleri uygun değişkenlerle doldurun) :

*115* numarası*istediğiniz kontör miktarı#

Önce başa *115* yazarız, sonra da kontör isteyeceğimiz numarayı. Sonrasında da bir yıldız ( * ) daha koyup peşinden istediğimiz kontör miktarını yazıyoruz. Sonra da bir diyez ( # ) koyup yazdığımız şeyi kontrol ediyoruz ve yeşil arama tuşuna basıyoruz. Kontör isteğimiz karşı tarafa gidiyor, eğer onaylarsa da bize o kadar kontör geliyor.

İşlem bu kadar, hani daha bugün öğrendim de unutmayayım diye, birkaç yılda bir öğreniyorum hep ama. 🙂