Twitter iletilerim ( 2009-10-15 )

____________________________________________________________________

  • Beş saattir karşımdaki sütlaç ile bakışıyoruz. Kur yapıyor bana ama yüz vermiyorum, vermiyordum. 🙂 Mideme inecek şimdi. 🙂 #
  • @sevalunver Ahaha, Polonya'da aç kaldım demeyesin, benim ev Batı Avrupa malları ile dolu. 🙂 Her tür çikolata, çerez vs. ucuzya orada. 🙂 in reply to sevalunver #
  • Spam yorumları sil, e-posta sil, RSS sil, sil de sil… #
  • 500 çerçevelik bir F@H projesi de başarıyla birkaç haftada bitti, sonuçlar gönderilmeye çalışılıyor. 🙂 #
  • Şu F@H sunucularını da yenilemiyorlar gitti, saatlerce gönderilemiyor mis gibi sonuçlar. Puanlarımızı alamıyoruz sonra da. 🙂 #
  • Yeni F@H projesi: http://bit.ly/1BvLzQ Tarihi eser bilgisayarlarıma 15 bin atomlu proje vermişler yav. 🙂 #
  • Gece uyuyamayınca bir elma yerdim, kesin uyurdum eskiden ama artık uyumak bile istemiyorum ki. 🙂 http://ff.im/9QaOW #
  • Ben yatıyorum, annem uyanırsa öldürcek, katil etmeyim gece gece. Size de iyi geceler, iyi uykular, tatlı rüyalar.Yok… http://ff.im/9QbF0 #
  • Ben de bu gecelik Fransa'ya sığınma talebinde bulunacağım. 🙂 Buz gibi lan bu yatak. 🙂 #
  • Tünaydın. 🙂 #
  • @sevalunver İki haftadır ekmek yemedim. 🙂 Ha bire anne poğaçası falan el yapımı birşeyler. 🙂 in reply to sevalunver #
  • Biraz dedemlere gideyim kesin soba yanıyordur onlarda. 🙂 #
  • Soğuk eve geldik, iyi bakalım. 🙂 #
  • Biyolojik savaş: yıkıma gelen görevlilere arı kovanı atmak. 🙂 #
  • Hazırlık, hazırlık, hazırlık… #
  • Cem Garipoğlu diye hesabı açıp ortalığı karıştırmalı, onu bunu eklemeli, saçmalamalı. 🙂 Daha yapılmadı ise! #
  • @Beatweeds Hayata diyeyim özetleyeyim, çok şeye çünkü. 🙂 Ama parti falan dahil değil ne yazık ki. 🙂 in reply to Beatweeds #
  • @AhmetCAKIR Abi aslında onun torrentleri indirmek gerekli, seviyorum ben de. 🙂 Yoksa da torrentlemeli. 🙂 in reply to AhmetCAKIR #
  • @Beatweeds Babamın el yapımı teybime ses kayıt devresi eklemesini bekledim. Çok oynamayayım diye eklemedi tabi. 🙂 in reply to Beatweeds #
  • İşsiz misiniz? FriendFeed'e gelin. İşe ihtiyacınız kalmayacak, deli gibi akan feedden unutacaksınız işsizliğinizi. 🙂 #