Twitter iletilerim ( 2009-12-07 )

____________________________________________________________________

  • Öğretim elemanı dönütünü vermiş. Tam da artık çıktısını almıştım önceki planın ne olur ne olmaz diye. 🙂 Ha adımı da Frehad yazıyor. 🙂 #
  • @deliselim 320 x 240 çözünürlüklü birşey tavsiye ederim, gerçi K750 de fena değil. MIDP 2.0 ve CLDC 1.1 olsun mutlaka yeter. #
  • @deliselim MIDP 2.1 daha iyidir ama pek fazla katacağı bir şey yok. Eğer Symbian olmayacaksa kesin Nokia alma SonyE tercih et. in reply to deliselim #
  • Dönütlere göre planı düzenledim, yatayım bakalım artık lan. Saat 7 gibi kalkmam gerek! #
  • @bidost Çözüm olarak bir elma yer yatarım ben genelde, 🙂 in reply to bidost #
  • Ben yattım, kaçtım falan. Size de iyi geceler, iyi uykular, tatlı rüyalar. #
  • Uygulama dersi bitti, sıra etüte hazırlanmada… #
  • @krwlngs Yok yav değil, yapınca göreceğiz. Ne zaman dokunabilirim bilmem. Harıl harıl planla uğraşıyorum sadece. 🙂 in reply to krwlngs #
  • @sahika Nesini, neresini, nasıl gördün? in reply to sahika #
  • Bir adam asmaca yaptıracağım çocuklara, bir de ödevlere yardım dersinde de bir şeyler anlatayım ya da yaptırayım ama, ne yaptırsam? #
  • Geç kalmadan gidem ben etüte… #
  • Okul, ufak bir grup öğrencinin büyük bir grup öğrencinin eğitimine balta vurduğu yer. 🙂 #
  • @krwlngs İster kolay ister zor gelsin, vakttim olmadığından yakın zamanda olmayacak gibi o. 🙂 Zaten bir proje daha ekledim NetBeans'a. 😀 in reply to krwlngs #
  • Açık OpenOffice.org açıl! #
  • OO.org Write'da seçili yazıyı büyütmek için CTRL + "+" yapmak. Alışkanlık Opera'dan diyeceğim oradan da değil, hangi programdan acep! #
  • Kim bir dernek ya da hareket için bir hsabı açsa ekliyor beni yav. Yok sadece beni değil, Obama dahil tüm kullanıcıları. 🙂 #
  • @Beatweeds Kendi kokumuzu farketsek muhtemelen rahatsız olurduk. 🙂 in reply to Beatweeds #