Twitter iletilerim ( 2009-12-19 )

____________________________________________________________________

  • @deliprofesor İşiyorum, öyleyse varım. 🙂 in reply to deliprofesor #
  • @SezinSivri: "Bu firtina benim icin kopuyor" – Hala ergenlik çağının ben merkezciliği var sanırım üzerinizde. 🙂 #
  • @ostragot Mide olabilir, bir TDK'ya bak bence. 🙂 in reply to ostragot #
  • @SezinSivri Yok canım mutluluk için değil KPSS çalışıyorum sadece. 🙂 Kırdı isem affedin. #
  • Bu batıdaki yağmurlar buraya da gelirmi diyordum geldi, senfoni çıkışı yıkadı beni. 🙂 #
  • @omerenis O kadar emin olma. 🙂 Bende de var iki bilet. 🙂 Şu ana kadar amorti bile çıkmadı ama. 🙂 in reply to omerenis #
  • @Spyhepyek 'daki %99 tivit gibi. 🙂 in reply to Spyhepyek #
  • @Sycorox Gidip mezarına bir Fatiha falan okumalı! in reply to Sycorox #
  • Bu arada Atilla Aldemir'in kemanından ateş çıkıyordu desek yerinde. Bir kez yayın teller koptu, ikinciye kemanı değiştirdi. 🙂 #
  • Ama Carmen'i falan coşturdu! 😀 #
  • @okckilinc Nerede yağıyor o kar? in reply to okckilinc #
  • Magirus drift. 😀 http://www.facebook.com/video/video.php?v=1293568937402&ref=nf #
  • Twitter içeriğini Facebook'a da gimeyi kaldırıyorum artık yav, milletin ana sayfaları sadece benim tivitler ile doluyor. 😀 #
  • @omerizm Facebook'ta Twitter uygulaması var, Twitter'a ne girersen FB profiline giriyor. 🙂 in reply to omerizm #
  • @omerizm Kaldırıyordum ama nasıl kaldırılacağını bulana kadar… Bıraktım gitti. 🙂 in reply to omerizm #
  • Eleştiri dediğiniz iki türlü biliyorsunuz değilmi; Olumlu ve olumsuz. Daha başka türleri var mı yok mu bilmem. 🙂 #
  • Şimdi İstanbul'da yağan kar buraya gelir ve yağarsa, bir de Pazartesi kar içinde sanayideki okula ders anlatmaya gitmek var. 😀 #
  • Okul da 5 KM şehir dışı. 🙂 Onu bırak oraya giden otobüse gidene kadar aktarma yapmak lazım! #
  • @BakDaLgana Oradan dönüşü de var ama. Otobüs 20 dakikada bir geçiyor ve durakta kasırga kopuyor. Okulda dursam otobüsü görünce yetişemem ki! in reply to BakDaLgana #
  • @BakDaLgana Tırsmıyorum zaten ya, mecburen gideceğiz. 😀 in reply to BakDaLgana #
  • @BakDaLgana Ohoo. 🙂 Sabah 4'te Alanya'dan sabah 7'deki dersine Antalya'ya giden var. 😀 Sefer maliyeti 60 TL. 😀 Öğrencilik zor meslek. 🙂 in reply to BakDaLgana #
  • Bir ton şarkı etiketini değiştirdim, sildim, yazdım, güncelledim… #
  • @BekirCem İyi geceler, iyi uykular, tatlı rüyalar. in reply to BekirCem #
  • İstanbul'da arkadaşın motorun lastiklerin yarısı kara gömülmüş. 😀 Burada daha yok sanırım henüz. 😀 #
  • @ElifD1 Feyk falan değil mi ki? in reply to ElifD1 #
  • Burada kar yağmamasını bırak, yağmur bile terk etmiş burayı. 😀 #
  • Yahu bizim cemaatte makrube diye öğrendiğim şey "Maklube" imiş, cemaatte bir yamukluk olduğunu biliyordum zaten. 😀 #
  • #nowplaying Sarah Brightman – Eden. #
  • Panoramio arayüzü değişmiş lan! Eskisinden beter olmuş. 😀 #
  • @alisko Sadece senin için mi! 😀 in reply to alisko #
  • @alisko Öyleyse sevin. 😀 in reply to alisko #
  • WoedPress 2.9 da ne zaman çıktı yav! #
  • "Simple Tags can't work with this WordPress version !" E buna güzel bir faktan başka ne denir ki! Eklentinin sürüm şeysini yükseltmeli! #
  • @alkislarla İyi geceler, iyi uykular, tatlı rüyalar. in reply to alkislarla #
  • Ben yatar, herkese iyi geceler… #
  • @BakDaLgana Aga ben daha dışarıda akıllı görmedim ya. D: Bırak burada bari gözümüz doysun. 😀 in reply to BakDaLgana #
  • Demokrasi nedir? http://www.alivesitesi.com/demokrasi-nedir-ne-degildir.html #
  • Skills tekrarına başlayalım bakalım. İlk konu: The Planning Paradox! #
  • The Planning Paradox: it makes no sense to go into any situation without having thought about what we are going to do. Yet at the same time, #
  • if we pre-determine what is going to happen before it has taken place, we may be in danger not only of missing what is right in front of us #
  • but, more importantly, we may also be closing off avenues of possible evolution and development. #
  • @dumbelek Ben ise o tuş kombinasyonuna çoğu zaman yöneldiğimde hayatın klavyesinin olmadığını görüyorum. 🙂 in reply to dumbelek #
  • Şu PockeTwit geliştiricileri de şu uygulamayı biraz optimize etse de bu kadar işlemci kullanıp şarj götürmese… #
  • Vay bu bu kamyon o kadar uğraşmasına rağmen eve çarpmadan dönebildi bu köşeden. 🙂 #
  • Elim falan üşüdüğünde telefonda bir oyun açıp elimde tutarım, elimi neredeyse yanar tutmakta zorlanırım bazen. 🙂 #
  • RT @dumbelek "Niçin ölmek isterdin?" basit, "Ne için ölmek isterdin?" ağır sorudur.Dikkat #
  • WM Marketplace güncellenmiş. Microsoft Office Communicator da yükledim telefona ama ne işe yarar bilmem! #
  • @BelkideGeymovir Bak bir @Tweet_Polisi olsa görürdün gününü sen. 🙂 in reply to BelkideGeymovir #
  • @yesilgundem Yok o hayvan varlığının bir kısmı nüfus sayımlarında sayıldığından öyle az görünüyor. 🙂 in reply to yesilgundem #
  • @hakanutku Gelecekte ne karı, ateş toplarıyla oynayacak gelecek nesil. in reply to hakanutku #
  • İki derecelik ısınma falan az geliyor ama yaşamdan bezdirmeye yeter, emin olun. Sonra klimalara kuvvet… #
  • Ağlayan susun diye yalvaran öğretmenlerimi unutup öğretmen olmaya kalktım ya zeka eksikliğimin kanıtıdır! #