Twitter iletilerim ( 2010-01-27 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • Google Botlar覺 ayl覺k bloga 1 GB kadar trafie maloluyor… #
  • crawl-66-249-71-98.googlebot.com hostu bir giri yap覺yor, bloga 22 bin hit 720 MB yiyip gidiyor… #
  • Blogun 12 GB yl覺k bant geniliinin 4 GB kadar覺 T羹rkiye'ye ama 7 GB kadar覺 i癟in 羹lke bilgisi yok. Bu 7 GB da zaten sadece iki dosya ve yine #
  • T羹rkiye muhtemelen… #
  • Yasal olarak bu site istatistiklerini devaml覺 tutmam覺z gerekli, ama ka癟 kii yap覺yor bunlar覺 bilmem! #
  • @irasare G羹zel s繹zm羹 yav. in reply to irasare #
  • @sutsevmeyeninek Ben pencerenin 繹n羹 kald覺r覺m iken o kadar paranoyakl覺k yapm覺yorum yav! in reply to sutsevmeyeninek #
  • JQuery ile ilgili iki dosya ayl覺k bant geniliimin 600 MB kadar覺n覺 g繹t羹r羹yor… #
  • @DeryaEkenel Helal olsun diyesim var adamlara ya! Alanlar da bir baka tahta… in reply to DeryaEkenel #
  • Ger癟i bu JQuery JS dosyalar覺ndan birinin maliyeti bu ay bana 570 MB olmu! #
  • @darkcherryy Binlerce mesaj birikip Opera'n覺n kapan覺覺n覺 yavalatmaya balamadan temizlemezdim ama art覺k ie yaramayacaklar覺 siliyorum. in reply to darkcherryy #
  • @darkcherryy Ha bir de telefonda 1000 e-posta 癟ok yer kapl覺yor diye siliyordum, onu da son 羹癟 g羹n羹n iletilerini alarak 癟繹zd羹m… in reply to darkcherryy #
  • @darkcherryy Hem fazla temizlik yorar. in reply to darkcherryy #
  • @darkcherryy Valla klavyeden "Delete" bas覺nca kurtuluyorum hepsinden ama kurtulmak istemiyorum ki! Sadece Opera kapan覺覺 yavalat覺yor. in reply to darkcherryy #
  • Opera Twitter bileeni ile ilgili problemi yazd覺k bakal覺m 癟繹z羹m 癟覺kacakm覺! http://bit.ly/cCKN5P #
  • @kitaponerisi Hele sa癟ma sapan sebeplerden 繹l羹yorsan! in reply to kitaponerisi #
  • @cerennc Kesinlikle bu filmler daha 癟ok 癟ekilmeli, insanlar ak denen eye aptal aptal anlamlar y羹klememeli!!! in reply to cerennc #
  • Pizar yap覺yor laan. B羹t羹n g羹n dinlenir sanki bu aptal ey: http://bit.ly/846RCY #
  • @cerennc Aptal deil ama baz覺lar覺 onun ne olduunu unutup a覺r覺 eyler bekliyor, ondan bahsediyorum… Yoksa herkese paris… in reply to cerennc #
  • @chirimirim Vallahi yalan. in reply to chirimirim #
  • @IronicBaby Harbi ya ne zamand覺r bir iletisini g繹rmedik. in reply to IronicBaby #
  • @IronicBaby Hadi yav, ne olmutu ki? in reply to IronicBaby #
  • @BakDaLgana Hac覺 Opera Twitter bileeni 癟al覺may覺nca, iyi geceler demek zor gelmeye balad覺. 襤yi geceler, iyi uykular, tatlu r羹yalar… in reply to BakDaLgana #
  • @vdgrl Kesinlikle yok, ama ite xxxin d繹necei yer k羹rk癟羹 d羹kkan覺m覺 ne s繹z varya… O hesap. (Kabul, rezil ettim s繹z羹) in reply to vdgrl #
  • @gecceorg @chirimirim Ve c羹zdan yak覺覺kl覺 deil ise sonu癟 ben. D Samsun'da k覺rm覺z覺 羹st羹 a癟覺k arabal覺 k覺ro day覺 g繹rm羹t羹m,pili癟 hatunlarla in reply to gecceorg #
  • @damladm Bebeyim tercih ederim ben… in reply to damladm #
  • @ecehantezcan 襤yi geceler. in reply to ecehantezcan #
  • @damladm Bebeim deyip yanl覺 anlamalar y羹klemeleri olas覺l覺覺na kar覺 daha y覺l覺覺k癟a olduundan tercir edilir… in reply to damladm #
  • @tunayilmaz Yav 35 derecenin T羹rkiye'de saat sabah 05:00'te g繹r羹ld羹羹 yerler varm覺, varm覺, babam demiti. Ege'de bir yerlerde idi in reply to tunayilmaz #
  • @omerozdamar 襤yi geceler. in reply to omerozdamar #
  • @omerozdamar Yok ben normalde 03:00 gibi yatar覺m da g羹r羹lt羹 yapmamak i癟in az tivitlerim. :d in reply to omerozdamar #
  • Ahaha, bunu tam bir y覺l 繹nce yay覺nlam覺覺m. 8500 sorgu olmu imdiye kadar, cepten yine iyi, k覺ym覺lar kont繹re. http://bit.ly/cInZIm #
  • @omerozdamar Bu gece insaf覺m annemin saati ne zaman 癟akaca覺na bal覺. O da dald覺 telefondan geziniyor 襤nternet'te… in reply to omerozdamar #
  • Alexa & PR Kontrol ile cep telefonunuzdan Alexa ve PR kontrol羹 http://bit.ly/cInZIm #
  • sabahtan beri 100 tane form doldurdum, forma girdim adeta… #
  • @gokselsirin TweetDeck de sadece tivitlemek i癟in yap覺lm覺, boyuna tivitleyyecen… ok kalabal覺k bir de. in reply to gokselsirin #
  • @damladm Ge癟mi olsun bebeyim. Ben b繹yle tehlikeli anlarda meyve takviyesi yapar覺m hasta falan olmam sonra. 襤ki y覺ld覺r hastalanmad覺m msla in reply to damladm #
  • @esprilitweetler Bunun rakamlar覺 da her gece deiiyor ama. in reply to esprilitweetler #
  • @naprova 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to naprova #
  • Lan zaman覺nda t羹m madalyalar覺 kapmaya niyetlenmiim ama b繹yle ge癟 yatarsam nah yaar覺m ben o kadar… http://bit.ly/bsIYmq #
  • Ubuntu: http://bit.ly/cKV7Cz #
  • @damladm Sadece s覺kma ye, kabuundan da 癟ay yap. Elma falan ne meyve varsa ye, beslen,tamam覺 bebiim (bunu da 癟ok kullan覺r覺m hani )… in reply to damladm #
  • @esprilitweetler Adam覺n maksat覺 kesin senin onu takip etmendir… Uyan覺kl覺k yap覺yordur akl覺 s覺raca… in reply to esprilitweetler #
  • @qker7 Neye nispet olduunu da anasayd覺k? in reply to qker7 #
  • @qker7 Hee, afiyet olsun der ge癟eriz biz. Yoksa da 癟al覺覺r kazan覺r al覺r覺z, problem deil… in reply to qker7 #
  • @IronicBaby Sebep bebeyim? in reply to IronicBaby #
  • @SezinSivri Hemen buraya gelmek de yap覺lacak en b羹y羹k bir yanl覺t覺. Art覺k sabaha kadar buradas覺n覺z demektir… in reply to SezinSivri #
  • Twitter'a Safari ile oturum a癟arken o da g羹venlik uyar覺s覺 verdi, san覺r覺m bunun sebebi Oea bileeninin 癟al覺mamas覺n覺n da sebebi… #
  • @cerennc Bana g繹nder PC'yi, en k覺sa zamanda temizler, geri veririm kargoya… in reply to cerennc #
  • Y覺lmadan usanmadan 羹enge癟lie devam ediyorum… #
  • @cerennc Yar覺n iim var biraz, ondan yar覺n gece g繹nderirisin, sonraki gece de ben geri g繹nderirim. in reply to cerennc #
  • @SezinSivri 襤yi geceler… in reply to SezinSivri #
  • Bu TweetDeck tam Twitter manyaklar覺na g繹re bir ey, hatta manyak olmasan da manyakla覺rs覺n hani… #
  • @cerennc 襤nsanlar daha mant覺kl覺 ilere y繹nelmiler san覺r覺m… in reply to cerennc #
  • Ben yatt覺m millet, iyi geceler… Siz de bak, erken yat覺n bir kere bari… G羹le g羹le… #
  • imdi bilgisayar覺 kapataca覺mya, sabah kalkt覺覺mda g羹ncelleme hala olmam覺sa s繹vecek Microsoft'a… #
  • ''Her parlayan alt覺n deildir.'' deildirdeki parlayan kelimesini patlatyan diye anlamak, ne oluyor lan demek!!! #
  • @BekirCem Oldun mu sarho sen? #
  • @Hayaleden Erkekler mi xxx, k覺zlar m覺? XXX'in yerine ne koysan tart覺ma 癟覺kar… in reply to Hayaleden #