Twitter iletilerim ( 2010-01-27 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • Google Botları aylık bloga 1 GB kadar trafiğe maloluyor… #
  • crawl-66-249-71-98.googlebot.com hostu bir giriş yapıyor, bloga 22 bin hit 720 MB yiyip gidiyor… 😀 #
  • Blogun 12 GB ylık bant genişliğinin 4 GB kadarı Türkiye'ye ama 7 GB kadarı için ülke bilgisi yok. Bu 7 GB da zaten sadece iki dosya ve yine #
  • Türkiye muhtemelen… #
  • Yasal olarak bu site istatistiklerini devamlı tutmamız gerekli, ama kaç kişi yapıyor bunları bilmem! #
  • @irasare Güzel sözmüş yav. 😀 in reply to irasare #
  • @sutsevmeyeninek Ben pencerenin önü kaldırım iken o kadar paranoyaklık yapmıyorum yav! 😀 in reply to sutsevmeyeninek #
  • JQuery ile ilgili iki dosya aylık bant genişliğimin 600 MB kadarını götürüyor… 😀 #
  • @DeryaEkenel Helal olsun diyesim var adamlara ya! 😀 Alanlar da bir başka tahta… 😀 in reply to DeryaEkenel #
  • Gerçi bu JQuery JS dosyalarından birinin maliyeti bu ay bana 570 MB olmuş! #
  • @darkcherryy Binlerce mesaj birikip Opera'nın kapanışını yavaşlatmaya başlamadan temizlemezdim ama artık işe yaramayacakları siliyorum. in reply to darkcherryy #
  • @darkcherryy Ha bir de telefonda 1000 e-posta çok yer kaplıyor diye siliyordum, onu da son üç günün iletilerini alarak çözdüm… in reply to darkcherryy #
  • @darkcherryy Hem fazla temizlik yorar. 😀 in reply to darkcherryy #
  • @darkcherryy Valla klavyeden "Delete" basınca kurtuluyorum hepsinden ama kurtulmak istemiyorum ki! 😀 Sadece Opera kapanışı yavaşlatıyor. in reply to darkcherryy #
  • Opera Twitter bileşeni ile ilgili problemi yazdık bakalım çözüm çıkacakmı! 😀 http://bit.ly/cCKN5P #
  • @kitaponerisi Hele saçma sapan sebeplerden ölüyorsan! in reply to kitaponerisi #
  • @cerennc Kesinlikle bu filmler daha çok çekilmeli, insanlar aşk denen şeye aptal aptal anlamlar yüklememeli!!! in reply to cerennc #
  • Pizar yapıyor laan. 🙂 Bütün gün dinlenir sanki bu aptal şey: http://bit.ly/846RCY #
  • @cerennc Aptal değil ama bazıları onun ne olduğunu unutup aşırı şeyler bekliyor, ondan bahsediyorum… Yoksa herkese paris… 😀 in reply to cerennc #
  • @chirimirim Vallahi yalan. 🙂 in reply to chirimirim #
  • @IronicBaby Harbi ya ne zamandır bir iletisini görmedik. in reply to IronicBaby #
  • @IronicBaby Hadi yav, ne olmuştu ki? in reply to IronicBaby #
  • @BakDaLgana Hacı Opera Twitter bileşeni çalışmayınca, iyi geceler demek zor gelmeye başladı. 😀 İyi geceler, iyi uykular, tatlu rüyalar… in reply to BakDaLgana #
  • @vdgrl Kesinlikle yok, ama işte xxxin döneceği yer kürkçü dükkanımı ne söz varya… O hesap. (Kabul, rezil ettim sözü) 😀 in reply to vdgrl #
  • @gecceorg @chirimirim Ve cüzdan yakışıklı değil ise sonuç ben. D Samsun'da kırmızı üstü açık arabalı kıro dayı görmüştüm,piliç hatunlarla in reply to gecceorg #
  • @damladm Bebeyim tercih ederim ben… 🙂 in reply to damladm #
  • @ecehantezcan İyi geceler. in reply to ecehantezcan #
  • @damladm Bebeğim deyip yanlış anlamalar yüklemeleri olasılığına karşı daha yılışıkça olduğundan tercir edilir… 😀 in reply to damladm #
  • @tunayilmaz Yav 35 derecenin Türkiye'de saat sabah 05:00'te görüldüğü yerler varmış, varmış, babam demişti. 😀 Ege'de bir yerlerde idi 😀 in reply to tunayilmaz #
  • @omerozdamar İyi geceler. 😀 in reply to omerozdamar #
  • @omerozdamar Yok ben normalde 03:00 gibi yatarım da gürültü yapmamak için az tivitlerim. :d in reply to omerozdamar #
  • Ahaha, bunu tam bir yıl önce yayınlamışım. 😀 8500 sorgu olmuş şimdiye kadar, cepten yine iyi, kıymışlar kontöre. 😀 http://bit.ly/cInZIm #
  • @omerozdamar Bu gece insafım annemin saati ne zaman çakacağına bağlı. 🙂 O da daldı telefondan geziniyor İnternet'te… 😀 in reply to omerozdamar #
  • Alexa & PR Kontrol ile cep telefonunuzdan Alexa ve PR kontrolü http://bit.ly/cInZIm #
  • sabahtan beri 100 tane form doldurdum, forma girdim adeta… 😀 #
  • @gokselsirin TweetDeck de sadece tivitlemek için yapılmış, boyuna tivitleyyecen… Çok kalabalık bir de. 😀 in reply to gokselsirin #
  • @damladm Geçmiş olsun bebeyim. Ben böyle tehlikeli anlarda meyve takviyesi yaparım hasta falan olmam sonra. 😀 İki yıldır hastalanmadım msla in reply to damladm #
  • @esprilitweetler Bunun rakamları da her gece değişiyor ama. 😀 in reply to esprilitweetler #
  • @naprova İyi geceler, iyi uykular, tatlı rüyalar. 🙂 in reply to naprova #
  • Lan zamanında tüm madalyaları kapmaya niyetlenmişim ama böyle geç yatarsam nah yaşarım ben o kadar… 😀 http://bit.ly/bsIYmq #
  • 😀 😀 😀 Ubuntu: http://bit.ly/cKV7Cz #
  • @damladm Sadece sıkma ye, kabuğundan da çay yap. 🙂 Elma falan ne meyve varsa ye, beslen,tamamı bebişim (bunu da çok kullanırım hani 😀 )… in reply to damladm #
  • @esprilitweetler Adamın maksatı kesin senin onu takip etmendir… 😀 Uyanıklık yapıyordur aklı sıraca… 😀 in reply to esprilitweetler #
  • @qker7 Neye nispet olduğunu da anasaydık? 😀 in reply to qker7 #
  • @qker7 Hee, afiyet olsun der geçeriz biz. 🙂 Yoksa da çalışır kazanır alırız, problem değil… 😀 in reply to qker7 #
  • @IronicBaby Sebep bebeyim? in reply to IronicBaby #
  • @SezinSivri Hemen buraya gelmek de yapılacak en büyük bir yanlıştı. 😀 Artık sabaha kadar buradasınız demektir… 😀 in reply to SezinSivri #
  • Twitter'a Safari ile oturum açarken o da güvenlik uyarısı verdi, sanırım bunun sebebi Oea bileşeninin çalışmamasının da sebebi… #
  • @cerennc Bana gönder PC'yi, en kısa zamanda temizler, geri veririm kargoya… 😀 in reply to cerennc #
  • Yılmadan usanmadan üşengeçliğe devam ediyorum… #
  • @cerennc Yarın işim var biraz, ondan yarın gece gönderirisin, sonraki gece de ben geri gönderirim. 😀 in reply to cerennc #
  • @SezinSivri İyi geceler… in reply to SezinSivri #
  • Bu TweetDeck tam Twitter manyaklarına göre bir şey, hatta manyak olmasan da manyaklaşırsın hani… 😀 #
  • @cerennc İnsanlar daha mantıklı işlere yönelmişler sanırım… 😀 in reply to cerennc #
  • Ben yattım millet, iyi geceler… Siz de bak, erken yatın bir kere bari… 😀 Güle güle… 😀 #
  • Şimdi bilgisayarı kapatacağımya, sabah kalktığımda güncelleme hala olmamışsa sövecek Microsoft'a… 😀 #
  • ''Her parlayan altın değildir.'' değildirdeki parlayan kelimesini patlatyan diye anlamak, ne oluyor lan demek!!! #
  • @BekirCem Oldun mu sarhoş sen? 😀 #
  • @Hayaleden Erkekler mi xxx, kızlar mı? XXX'in yerine ne koysan tartışma çıkar… 😀 in reply to Hayaleden #