Twitter iletilerim ( 2010-02-01 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • @lidilkrepi O dediine g繹re insan覺n 繹nce kaar ya da fahie ya da gay olmas覺 gerekiyor ki d羹r羹st olabilsin. Olmay覺nca olmayacak galiba.:) in reply to lidilkrepi #
  • Oleyy, saat 12:00'yi ge癟ti tarihler 01 ubat 2010'u g繹steriyor… Modeme bir reset 癟ekip……… #
  • A 癟ok yava lan bu akam… Herkes kota d繹nemi ge癟ti diye aband覺 ben gibi galiba… #
  • I favorited a YouTube video — Skynet Symphonic http://youtu.be/UlS_Rnb5WM4?a #
  • Gece gece tek ba覺na bu kadar elenmek sal覺kl覺 deil!!! #
  • @darkcherryy Nereye? in reply to darkcherryy #
  • @darkcherryy Birg羹n 襤zmir'e gidersem iyi olur da… Ne zaman… in reply to darkcherryy #
  • 160×200 videoyu bakal覺m ne ile s覺k覺t覺raca覺z. Asl覺nda gerek yok ama ses 60 MB kapl覺yor, video 10 MB. Topu topu 7 dk. #
  • ImTOO MDEG Encoder videoyu iyi d繹n羹t羹r羹yor ama imdi video boyutu ses boyutunu ge癟iyor. D: #
  • Fazla s覺k覺t覺r覺nca videoda kay覺plar oluyor, daha dorusu karelenmeler oluyor 癟ok fazla. Format Factory deniyorum bakal覺m ne yapacak… #
  • Yok yav, en kral video d繹n羹t羹rme program覺 bence hala SUPER穢. Ama bakal覺m 癟al覺acakm覺 imdi. #SUPER穢 #
  • @Nergisce Hehe, sende baka bir zaman okursun… E imdi oku? in reply to Nergisce #
  • AVI i癟lerindeki AAC LC sesleri sadece Mplyer Super穢, ve VLC gibi programlarca oynat覺labiliyormu! Bu sebeple MP3 daha iyi galiba… #
  • ok yaa SUPER穢. #
  • I uploaded a YouTube video — 2010 02 01 03 09 59 http://youtu.be/aRVGgDQwAaM?a #
  • @bidost Ben. in reply to bidost #
  • Lan, Windows kilitlendi dondu flan ama ne ise video y羹klenmi de ben bir ayar 癟ekemediydimki. http://bit.ly/dsJWvW #
  • Telefonu bi,r kez daha balayaca覺m bilgisayara demin bunu yap覺nca donmutu. Hatta donunca aa y羹kleme h覺z覺 artm覺 galiba. #
  • @TwitAbla 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to TwitAbla #
  • @SezinSivri 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to SezinSivri #
  • @frhter 襤yi geceler, iyi uykular, tatl覺 r羹yalar. in reply to frhter #
  • @damladm Amin. Ba覺n覺z saolsun. in reply to damladm #
  • @mariamaqdalena Valla parktaki banklara da oturmayal覺m falan, tahtalar覺n aras覺yla ilikiye girmek gelebilir akl覺m覺za. in reply to mariamaqdalena #
  • @mariamaqdalena Yav adam olay覺 bildiine g繹re deneme ihtimali de var. D羹羹nsene damacanaya… in reply to mariamaqdalena #
  • @ozaneicher +Ben. in reply to ozaneicher #
  • @SelimCiprut Hay覺r olamam, 癟iin oliyim? in reply to SelimCiprut #
  • Wireless adapt繹r lan o! Willes Adapt繹r de ne! #
  • @SelimCiprut ok bile s羹rm羹 olur o zaman. #
  • Google'da "sal覺kl覺 cinsel yaam videolar覺" diye arama yapanlar nas覺l bir ey bekliyorar merak ettim. Porno olmamal覺 herhalde… #
  • @BakDaLgana Anlat anlat, bn 癟oktan soudum hac覺… in reply to BakDaLgana #
  • @sahikakocarslan Sana da g羹nayd覺n deil t羹nayd覺n, bana da. in reply to sahikakocarslan #
  • @BakDaLgana Hac覺 bir ismimi 繹ren be ya; FerhaD, DDDDDDDD. in reply to BakDaLgana #
  • @Da_Niska Valla Orhn baban覺n Bats覺n bu d羹nya ark覺s覺na 癟ok sert bir rock yorum olsa acayip beenirim vallahi. Bir deneyin derim. in reply to Da_Niska #
  • @Da_Niska Valla uzun zamand覺r d羹羹n羹yordum bunu, 繹yle sert bir yorum olsa da kafa sallaya sallaya dinlesek. Gripin'inki de yumuak geldi in reply to Da_Niska #
  • Eskiden boyuna rak metal dinlerdim, sonra ATB sard覺, sonra da trans ile devam etti, ATB, PvD… #
  • 100+ yata bir day覺 vard覺 TV'de, s覺rr覺 hi癟 bir eyi takmamas覺ym覺! Yav diyorum imdi 繹yle olunca 100 y覺l yaasan ne, 20 sene yaay覺p bir #
  • eyler i癟in m羹cadele etmi olarak 繹lmek daha anlaml覺 ve zevkli mant覺kl覺 vs. vs. vs. deilmi… #
  • @BakDaLgana Hac覺 hangi mesajlar onlar? Twitter'da sayfana gir , her tweet'in alt覺nda delete var, oradan silnebiiyor t羹m mesajlar覺n. in reply to BakDaLgana #
  • @BakDaLgana Direct mesajlar覺 silebilirsin sadece herhalde. in reply to BakDaLgana #
  • ocukken mahalleye kep癟e buldozer falan geldimi hepimiz d覺ar覺 癟覺k覺p seyrederdik. imdi onu da Youtube'dan yap覺yoruz. #
  • Gondersepete.com, sepete g繹nderin efem… http://www.gondersepete.com #
  • Bu adam覺 yer ki! http://www.youtube.com/watch?v=alGGdv3QUJ4 #
  • Bu adam madam bakmaz her eyi yer, ne verirsen yer. http://www.youtube.com/watch?v=OeiGQSF4krU #
  • Kardan adam olmay覺n, k璽r eden adam olun… #
  • http://twitpic.com/10uo89 – @BakDaLgana Aga o kadar tan覺t覺m yap覺yoruz, u 羹r羹nden bir tane istiyorum bak. #
  • @artvinlicuneyt Aga okutmakla da olsa keke, i imkan覺 da bulmalar覺 laz覺m onlar覺 okutunca… in reply to artvinlicuneyt #
  • @damladm Olmad覺k, olmayaca覺z da… Ger癟ekler ac覺d覺r. in reply to damladm #
  • Google'da d羹羹k y羹kleme h覺z覺 ile ilgili 襤ngilizce arama yap覺yorum, ilk 羹癟te bizimkiler. #
  • RT @AoRGuN Bug羹n son izmaritime k羹fredercesine bakt覺m, tekrar merhaba hayat. (H) #
  • Bir t覺ra olak lan, ders vakti geliyor… #
  • @PuCCaa Masum bir fantezi imi. in reply to PuCCaa #
  • Banane be t覺ra falan olmuyorum, gittim aynaya bakt覺m geldim… Haftaya mecburen olaca覺m. K覺zlar da beenmezse beenmesin… #
  • @bediaguzelce Ben var bilmem kim yok. Ha takip ettiiniz i癟in de teekk羹rler, bol retivit yap覺lan bir iletinizi g繹r羹p eklemitim. in reply to bediaguzelce #
  • Vakit gelmitir, derse gidek imdi… #
  • @okckilinc Bu istanbul salam kar覺 deil yav, ikide bir gelinlik giyip at覺yor… in reply to okckilinc #
  • @sevalunver GNU is Not Unix is Not Unix is Not Unix is Not Unix is Not Unix is Not Unix is Not Unix eklinde gidiyor a癟覺l覺m覺 ama o zaman. in reply to sevalunver #
  • @erhanerdogan http://twitpic.com/10qm6u – Hay覺rl覺 olsun, g羹le g羹le kullan覺n. #
  • @balemdar Belki i癟ilerin bir eye kar覺 direnme ve birliktelik istei diren癟lerini artt覺r覺yordur ne bileyim. 襤nallah 癟繹z羹l羹r sorunlar覺. in reply to balemdar #
  • @yurtsan 襤yi bir denemeymi. in reply to yurtsan #
  • @krsnsk XnView denemimiydin sen? in reply to krsnsk #
  • @krsnsk Yahu bilgisayar覺 faresiz mi kullan覺yorsun ne yap覺yorsun. Alt羹st羹 yan tarafta klas繹r羹 se癟iyorsun i癟ini g繹steriyor zaten. in reply to krsnsk #
  • @krsnsk Telefonda da kullan覺yorum bu program覺. in reply to krsnsk #
  • @Cimis u zamanlarda yarat覺c覺l覺覺 bulan yasa d覺覺 ekillerde deerlendirmeye 癟al覺覺yor bunu. Eer b繹yle ise belirtirsen geleceklerdir. in reply to Cimis #
  • RT @edaunturk http://www.vimeo.com/9022585 :Bundan bir iki tane hemen yapal覺m. #
  • @omerozdamar Bir de milletvekili ile partilere ayr覺 oy verilebilse vs. in reply to omerozdamar #
  • @Cimis Herkes yarat覺c覺d覺r (inanma ama ger癟ek). Tabi ilgilendii alana, konuya g繹re… Ha hereyde olsun diyorsan s羹per zekal覺 biri laz覺m. in reply to Cimis #
  • @karo555 Hogeldin, sayg覺lar. in reply to karo555 #
  • @omerozdamar Valla bizim orada adamlar iyi 癟al覺amad覺, baz覺lar覺na i buldu, baz覺lar覺na da ne ihtiyac覺n覺z varsa s繹yleyin dedi ama eriat癟覺>>> in reply to omerozdamar #
  • @omerozdamar deyip oy vermediler adamlara. Ald覺klar覺 baz覺 il癟eler var, orada san覺r覺m destei daha iyi verdiler ama genelde baaramad覺lar. in reply to omerozdamar #
  • @omerozdamar Not: Trakya'da. in reply to omerozdamar #
  • @balemdar Nas覺l beceriyon?. Eve geldim daha sobay覺 yakmad覺m, 羹zerimde ince bir ey + atlet ile duruyorum: 14 C. 襤ki y覺ld覺r hastalanmad覺m. in reply to balemdar #
  • @omerozdamar Ondan deil de onlar da din taraf覺n覺 d羹羹nerek verdiler oylar覺. Bloga yaz覺 yazm覺t覺m AKP bakan aday覺nda demedikleri kalmad覺 in reply to omerozdamar #
  • @krsnsk Standart s羹r羹m羹 kullan覺yorum ben, onda Harry's filter falan efekt filtreleri falan var. Dosya bi癟im destei de fazla olabilir. in reply to krsnsk #
  • @BelkideGeymovir Buza覺n覺n ne yapmaya 癟al覺t覺覺n覺 anlamaya 癟al覺覺yordur. #
  • @sicaksutluposta Hac覺 seninki sulanmay覺 da ge癟iyor, dorudan dal覺yor konuya yaam amac覺na. Rahats覺z olabilecek hatun takip癟in var belki:D in reply to sicaksutluposta #
  • @Cimis E hani? in reply to Cimis #
  • #nowplaying ebnem K覺saparmak – Ah eski ark覺lar #
  • @omerozdamar Ben de var覺m. in reply to omerozdamar #
  • @balemdar Maazalar覺 ge癟tim sat覺lan 羹r羹nler markadan ba覺ms覺z birbirinden farks覺z ki. Temel ama癟 zaten ayn覺 da art覺k ekillerde ayn覺lat覺… in reply to balemdar #
  • @omerozdamar ans覺m 癟ou T羹rk dizisinin g繹sterildii kanal覺n benim bilgisayarda 癟ekmemesi… Salam bir g羹癟lendirici istiyor galiba. in reply to omerozdamar #
  • @omerozdamar Tabi Ezel ATV'de ise o kanal var ama T羹rk dizisi izleme huyum yok. in reply to omerozdamar #
  • @omerozdamar Twitter su gibi ak覺nca ben de neyi ne anlad覺覺m覺 kar覺t覺r覺yorum zaten… Hatta yanl覺 hesaptan yaz覺yorum falan… D: in reply to omerozdamar #
  • @Cimis Ekran g繹r羹nt羹s羹 kaydediver g繹nder. aka ya, urama. in reply to Cimis #
  • @omerozdamar Yok ya, ben de s羹zensiz uyuyan biriyim, bu kafayla o kadar dayanmaz benim beyin. 104 ya覺nda olmal覺y覺m o zaman. in reply to omerozdamar #
  • Kikiree adas覺, o da ne isim be. Kikiree Island. #
  • @omerozdamar 01.02.2010, vay br bug羹n palindrom tarihtemiyiz! Sevindim lan. in reply to omerozdamar #
  • T羹m Twitter, FriendFeed ve Facebook ailelerinin palindrom tarih g羹n羹n羹 kutlar覺m. Bug羹n 01.02.2010, hani say覺lar 癟ift y繹nde birbirinin tersi. #
  • Bu 繹zel an覺 hep birlikte ya覺yor bulunmaktay覺z, bunun k覺ymetini bilin. Yoksa bir sonrakisi baya uzun bir zaman sonra… #
  • @omerozdamar Her neyse. Nas覺l denecekti ki yav? in reply to omerozdamar #
  • Zor bir g羹n s羹rer, imkans覺z bir hafta, nunu r羹yamda hep yara覺m. – JayZ (Doru mu 癟evirdim lan.) #