Twitter iletilerim ( 2010-07-03 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • Ulan altüstü bir 60 – 70 – 80 bilemedin yüz yıl yaşayacağız şu Dünya'da. Savaş mavaş ne gerek var ak yaşayın uslu mutlu tatlı kutlu… #
  • @Beinvenido Yazdın yazdın. 🙂 Şu kişiye cevaben: Beinvenido #
  • #FF @mervecyln Çok bilen çok yanılan kişilik imiş! 🙂 @filiz_okan İyi insan…@BilgeSltnOkuyan İyi tivitler… #
  • #FF @deliefendi Efendi bir deli… :)@iremaltnrs İyi insan, değerli kişilik… @Mel2t İyi tivitler… @OrhanGunesh İyi tivitler… #
  • #FF @AliOzturk1945 68 kuşağı!. 🙂 @erkamaj İyi tivitler. @Mutezil İyi insan. @karo555 İyi insan, iyi tivitler. 🙂 #
  • #FF @Krisna__ Neydi… Eskiden TTnet maduru idi. 😀 @Biox İyi insan. @VenusKiss İyi insan, iyi fikirler. @s_lifegoeson Eyu insan, çıtır. #
  • #FF @bediaguzelce İyi insan, iyi tivitler. Gazeteci. @Sahire İyi insan, iyi kişilik ablam, akıllı ablam. @qker7 Esesli, iyi insan. 🙂 #
  • #FF @Rapunzelll VIP kişilik. 😀 @omerozdamar İyi insan, değerli kişilik, yazar… @gokselsirin İyi insan… @ozlemozum İyi insan, chpli. 🙂 #
  • #FF @oous İyi insan, asker yolcusu. 🙂 @gurayyilmaz İyi insan… @XceptN İyi tivitler, alıntılar (In English. 🙂 ) #
  • #FF @elifinbiri Bakmayın Elif'in biri dediğine, bildiğin iyi insan. 🙂 @delifiko İyi insan. @chirimirim İyi insan, güzel tivitler. 🙂 #
  • #FF @Yolagiden İyi insan, iyi tivitler. @mmollaosmanoglu Yazar, çizer. @hakanutku İyi tivitler. #
  • #FF @SeLimCiprut Eğlenceli tivitler.@NurcanGuzel İyi insan. @FatosUS İyi insan.@frhter İyi insan. @civelekmetin İyi insan! #
  • #FF @TTNETdestek TTnet ile problemi olanlara. @BakDaLgana Bir ara iyi tivitlerdi. @bidost Bir dost. 😀 @umitalan İyi tivitler. #
  • #FF @omerizm İyi tivitler. @duyguylm İyi insan. @ILovveNuclear Nükleer karşıtı… @neslihanacu İyi tivitler, yazılar, kitaplar. 🙂 #
  • #FF @aliikayaa İyi/eğlenceli tivitler. @Beatweeds İyi insan, sevdiğim kişilik. :)@krsnsk İyi insan. #
  • #FF @Sycorox İyi insan, modern kül kedisi. 😀 @MonteCito İyi insan, iyi tivitler. #
  • #FF Türkler geliyor–> @fakturk İyi insan. @ukturk İyi insan (kendi de öyle yazmış biyosuna. 🙂 ) #
  • #FF @PinarAkal1 Bol bol alıntılar, her taraf alıntı kaynıyor. 🙂 (Engilishçe 🙂 ) @hrn İyi insan. @toprakkaya İyi tivitler. #
  • #FF @deliprofesor İyi insan. @nahnu En yaşlı Türk blogculardan biri (Yazma süresi olarak…) @hyaman Blogcu. 🙂 #
  • #FF @alisko İyi insan. WP için resimli bağlantı kutuları geliştirdi bıraktı! 😀 @AhmetCAKIR Psikolojisi ben gibi dandik bu arkadaşın da. 😀 #
  • #FF @mariamaqdalena İyi insan, iyi kişilik, Sandra sever. 🙂 @karatasonur Piskolojik danışman yapacağım kendime 😀 #
  • #FF @damladm Bibam benim. 🙂 @ironistmarsel İyi tivitler. #
  • @Krisna__ için dediğimi geri aldım, şimdi arası çok mükemmelmiş TTnet ile. 🙂 Şu kişiye cevaben: Krisna__ #
  • #FF listem şimdilik bitmiştir, daha vardı da kullanıcı adlarını hatırlamıyorum. 😀 Değiştirip durmayın diye boşa demiyoruz demi… 😀 #
  • #FF İsteyen birkaç kişiye de torpil #FF #039;i yapabilirim. Diğerleri de iyi insan olmaya çalışsınlar, sonraki turda görüşürüz… 😀 #
  • #FF ek, @Missfener78 İyi insan. 🙂 @umitgul İyi insan. @unhappy_she Unhappy! (( @esnsrko @fredikruger @Lilithse Hepsi kartalım benim:) )) #
  • #FF ek, @emangoogle Arkadaşının PC'sini tamir ettiği için, iyi insan. 🙂 @zihinselorgazm İyi insan. #
  • #FF İyi insan adayları, @edaabat @ChadaLos 🙂 #
  • @zihinselorgazm Ya ben senden daha batıda isem. 🙂 Dur baba, ABD'de takipçim var, demektir ki daha vakit bol. 🙂 Şu kişiye cevaben: zihinselorgazm #
  • @iremaltnrs Eyvallah. 🙂 Şu kişiye cevaben: iremaltnrs #
  • @mervecyln Valla hala en az bir 500 milyon kişi Cuma gününde şu an. 😀 Şu kişiye cevaben: mervecyln #
  • RT @mmollaosmanoglu: #FF @Ferhad_Fidan geveze bir velet… Ne o, iyi insan, iyi twit vs. vıcık vıcık. Böyle harbi olacaksın :p #
  • @Krisna__ Modemin salaklığı tutmuştur belki yapıyorlar öyle arada. 🙂 Şu kişiye cevaben: Krisna__ #
  • @Krisna__ Sürahin yok ise verebilirim. 🙂 Şu kişiye cevaben: Krisna__ #
  • @FatosUS Eyvallah, çok bile. 🙂 Şu kişiye cevaben: FatosUS #
  • @FatosUS Gönül isterdi ki plaket verelim, ancak bizim de elimizden #FF geliyor ancak. 🙂 Şu kişiye cevaben: FatosUS #
  • #FF @hakan_112 hakan112 diye bulamayınca yapmamıştım FF, alt çizgi varmış. 🙂 #
  • @FatosUS Estağfirullah. 🙂 Şu kişiye cevaben: FatosUS #
  • @mervecyln Aslında dün başlamıştım zaten de son kontroller falan, karışıklık olmasın diye, anca bugün bitti. 🙂 #
  • @bidost Seni benden başkaları takip etmesin diye. Fazla bilgi vermiyorum, anlasana… 🙂 Şu kişiye cevaben: bidost #
  • Beni takip edenlere kimin #FF listesinde beni gördüklerini soracağım. Malum, işe alırken bile referans soruluyor… 🙂 #
  • @edaabat Uyuz mu!? Bak bebeem, biz iyi insanlara kalbimizden yer veririz, ondandır ki yenileri önce ziyaretçi salonumuzda ağırlarız… 🙂 Şu kişiye cevaben: edaabat #
  • @chill_out_ Nerden tıkladım bu Follow butonuna falan devam etmiştir. 🙂 Şu kişiye cevaben: chill_out_ #
  • @XceptN İyi geceler. 🙂 Şu kişiye cevaben: XceptN #
  • Hade telefona bir format, can sıkıntısından. Aslında değil, Office Mobile 2010 kurulmuyor da ondan… #
  • Telefona bir OCK'nin yeni WM 6.5 romlarından birini indireyim dedim ama tek bir tane yapmış, ona da görsel koymamış, salla o zaman… #
  • @omerozdamar Teşekkürler. 🙂 Şu kişiye cevaben: omerozdamar #
  • Anlaşıldı bu telefona Office Mobile 2010 kurulmayacak… #
  • @EvaEvans Uyudun mu, uyuyacaksan iyi geceler… 🙂 Hala TYTN mi kullanıyorsun? Şu kişiye cevaben: EvaEvans #
  • @EvaEvans Kayıp mı, nasıl kayıp? Bildiğin kaybettin mi, yoksa başkasına verdin falan mı? Şu kişiye cevaben: EvaEvans #
  • @duyguylm Bu saatte mi? Hatırlıyorum seni, başka bir zaman da gece gece kahve içmiştin… 🙂 O zaman ben kahvemi içip yatiyim artık demiştin #
  • @EvaEvans geçmiş olsun o zaman. 🙂 Annen saklamış olmasın bir yerlere, bu kız çok oynuyor bununla diye… 🙂 Şu kişiye cevaben: EvaEvans #
  • @emre672 Peki Dünya'da mı demiş onu? Yoksa dışarıdan bakarken mi? 🙂 Şu kişiye cevaben: emre672 #
  • Yok abi bu tipi suya atsan batmaz değil, göklere uçar uçar duyun dibine girer…. 😀 #
  • Benden size gelsin…. http://bit.ly/adzUKT ashley wallbridge & andy moor ft meighan nealon – faces ( original mix) #
  • @emre672 O zaman yandık desene… 🙂 Şu kişiye cevaben: emre672 #
  • @duyguylm İlginç bir şey, yatmadan önce kahve içmek! 🙂 Şu kişiye cevaben: duyguylm #
  • @omerozdamar İyi geceler… Şu kişiye cevaben: omerozdamar #
  • Internet kelimesinden MSN dışında bir şey anlamayan yurdum insanı Twitter'a gelip de ne yapacaktı ki? Tabii ki çet! #
  • @Bekirizm Millet sevgiye aç, ondan. 🙂 Şu kişiye cevaben: Bekirizm #
  • @BulenTurgut Hayırdır yahu, hesabı niye değiştirdin? Şu kişiye cevaben: BulenTurgut #
  • Bu #FF de Neverlandertala gitsin, yeni @BulenTurgut 🙂 #
  • @BulenTurgut Hayırlı olsun o zaman. 🙂 Şu kişiye cevaben: BulenTurgut #
  • @themerwish Aman dikkat, tehlikeli zamanlardasın. İçeri girmek daha kolay olduğundan dikkat et hayırsızın teki girmesin içeri. 🙂 Şu kişiye cevaben: themerwish #
  • Bir zamanlar tivitlerdik. 🙂 #
  • @themerwish O zaman dikkat et yine, aman o rüzgar seni çarpmasın. Yaz yaz nezle olup denize girersin sonra. 🙂 Şu kişiye cevaben: themerwish #
  • @unhappy_she Yok hiç de bile, yine küfür etmem. 🙂 Neden küfür edelim adama yahu, durup dururkene… Şu kişiye cevaben: unhappy_she #
  • Telefona 50 MB ROM yüklüyorum, galiba 15 megabaytında sadece WMA biçiminde MS'in koyduğu şarkılar var. 🙂 #
  • @unhappy_she Ne yaptı ki sana? 🙂 Şu kişiye cevaben: unhappy_she #
  • @unhappy_she İşte bir şey yapmayana küfür edilmez. Suçlu küfür eden olur mahkemede, kendi aklın yok mu onu ne dinliyon denir… 🙂 Şu kişiye cevaben: unhappy_she #
  • Telefonda Ekim ayından bir 15 kontöre bir hafta sınırsız mesajlaşma bildiri mesajı duruyor, EVET yazsam yine olur mu acep? Aradan 9 ay geçti #
  • @redrouge_ Yok mu sanıyorsun? 🙂 Facebook'un FF'i var orada, tanıyor olabileceğiniz kişiler diye… Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @chill_out_ neyse ya, 10 TL her yöne 300 var, ondan yapacağım… #
  • @edaabat Bilmem, yapmadım. 🙂 Şu kişiye cevaben: edaabat #
  • @seydayalvac İyi geceler, iyi uykular, tatlı rüyalar… 🙂 Şu kişiye cevaben: seydayalvac #
  • Microsoft'un "Great for small business" dediği MS Visio 2010 999$! MS'in small kelimesinden ne anladığını şimdi daha iyi anladım… #
  • @edaabat Olmadığı için yiyemez ki! 😀 Yok ya, kıyamam, 5 TL kaldı zaten, borçlu çıkmayayım. 🙂 Şu kişiye cevaben: edaabat #
  • Bu gün benim yaşam günüm… #
  • @Lilithse Kızlarımıza ve kadınlarımıza diyeceğin şey bu değildi değil mi? 🙂 Niye intihar ettin yav, değersiz şeylere takılmamalı fazla öyle Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @redrouge_ Telefon paralı, Twitter bedava. 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @Ferhad_Fidan İyi o zaman, Türkiye dışında small kelimesinin ne anlama geldiğini şimdi daha iyi anladım… Şu kişiye cevaben: Ferhad_Fidan #
  • @edaabat O zaman önce sen kontörü yolla, sonrasında hemen yapmayan ne istersen ondan olsun. 🙂 4 TL göndersen yetcek. 🙂 Şu kişiye cevaben: edaabat #
  • @Lilithse @redrouge_ FF'teki bir iletime cevap verdim de. 🙂 Eskiden daha çok yapardım, aynı konudan kendime ötüyorsam yanıt olurdu. 🙂 #
  • Telefonun Office Mobile 2010 sorununu hallettim, önce Office 2007 yükleyip devamında Marketplace'ten 2010'a güncelleniyormuş. #
  • @edaabat Aşkolsun benden daha mu önemli… 😀 Bozuldum bak. 🙂 Sen dedin kızım kontör göndercem diye… 🙂 Şu kişiye cevaben: edaabat #
  • @Ferhad_Fidan Aga, nabiyon be? #
  • @Ferhad_Fidan İyidir aga be, sen ne yapıyon. Bak Dash Berlin – Waiting [Ft. Emma Hewitt] dinliyorum, tavsiye ederim. #
  • @Ferhad_Fidan Aga, biliyom onu ben be, Andy Moor & Ashley Wallbridge – Faces [Ft. Meighan Nealon] [Original Mix] daha iyi derim ben. 🙂 #
  • @Ferhad_Fidan Burası Türkiye. 🙂 Şu kişiye cevaben: Ferhad_Fidan #
  • @redrouge_ Evet, işe bak bu sefer kendimle konuşuyordum. Hatta bir sesi de diğer hesabımdan mı versem diyorum. 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @redrouge_ İnan böyle çok daha kalabalık… 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @redrouge_ Yok, hesaplarım özelleştirilmiştir, her birinde farklı takipçi ve takip edilenler var. Farklı alanlara konulara bölgelere yönelik Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @redrouge_ Kendi kendine tivitleş, aynı adrese çıkıyor… Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @redrouge_ Sağ ayak. 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • Bunu nereden nasıl yapabilirim yav? Google Earth2te uyduların konumları. http://youtu.be/ydbbd-4oEds #
  • @redrouge_ O sizin kendi hüsnü kötülüğünüz efendim. 🙂 Yok yav, ne kötülüğü yaptım şimdi, espri denir buna, gülünür geçilir. 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • Youtube ben sana girmek için onca şey yapayım, sen git bağlantı uzak sunucu tarafından kesildi yap, şerefsizsin abicim… #
  • @redrouge_ He şöyle, gül geç, çıkar tadını… 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • Cep telefonunda ortalama bir kelime yazmanız ortalama kaç saniye sürer? #
  • “java.lang.NullPoiinterException” Baban anana aynısını yaptığında exception atmıyordu ama… #
  • Güneş batınca söndü sanma,yağmur yağmayınca kurudu sanma,ben aramayınca unuttu sanma…güneş olur doğarım yağmur ollur yağarım kontör olunca.. #
  • İlginiz ilgi görecektir, ancak sadece seçimlerden önceki son alt ay içinde. 🙂 #
  • @Lilithse Süpermen olayı çözmeye gider yalnız, gerçi dünyayı ters döndürerek geri alabilirsin belki olayı. 🙂 Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @anilco 2 saat 498 dakika öncesinden az önce. 🙂 Şu kişiye cevaben: anilco #
  • @Lilithse Sebep? Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @Lilithse Hımm, tamam o zaman rüyamda bir hatun görürsem demek ki bu sensin! 🙂 Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • Marketplace'ten bir Ezop masalı indirdim, onu dinleyerek uyuyacağım. 🙂 #
  • @redrouge_ Güzel bir şey ya, resimli kitap şeklinde İngilizce uygulama. Okulda kullanılır aslında bu… Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • Baykal'ın filmi de telefonda hala ne arıyorsa… 🙂 #
  • @redrouge_ Hımm, sen de öğretmenmişsin, sen de işsizmişsin. 🙂 Ne öğretmeni? 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @qker7 Ya arkadaşlara falan gösterdiydim falan ya… Şu kişiye cevaben: qker7 #
  • @redrouge_ Sen ne diyon, ben daha mezun olamadım. 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @redrouge_ Anadolu Üni. Büte iki tane sınavım kaldı, büt Eylül'de… KPSS kaçmış oluyore biraz. 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @Beinvenido Hangi geceden bahsettiğini sorabilir miyim? Şu kişiye cevaben: Beinvenido #
  • @SezinSivri Eminim birbirlerine "Arkadaşlar ben ne ötsem, ben ne ötsem" diye sorup duruyorlardır. 🙂 Şu kişiye cevaben: SezinSivri #
  • @Flzc İyi sabahlar, iyi uykular, tatlı rüyalar… 🙂 Şu kişiye cevaben: Flzc #
  • Kumral bombam, bamm bamm bamm meee… #
  • @NurcanGuzel Teşekkürler, iyi uykular, tatlı rüyalar. 🙂 Şu kişiye cevaben: NurcanGuzel #
  • @ilmenites Ben de size aynısını dilerim. 🙂 Şu kişiye cevaben: ilmenites #
  • @redrouge_ 8'e kadar çok durmuşsun sen be ya… 🙂 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • @Beinvenido 2x xx TL saat taksa Eleştirilmezdi belki, ne de olsa Tüek parası. 🙂 Şu kişiye cevaben: Beinvenido #
  • Ulan şu Win Mobile adres defterindeki her özellik eminim 2004 model Siemens C(ommodore) 65'imde de vardı ve kat kat daha hızlıydı. #
  • @redrouge_ Selamlar, saygılar. 😉 Şu kişiye cevaben: redrouge_ #
  • Taynlaym da ne yahu… Hay ağzıma osurayım… #
  • @kojakch Yok ya bir dahaki sefere Android'e geçebilirim ama biraz daha olgunlaşsın ben gelene kadar. 🙂 Şu kişiye cevaben: kojakch #
  • Mayıs ve Haziran tarihleri arasında Internet Explorer 0,57oranda Ağ gezginleri pastasından puan kazanmış, yani büyümüş. 🙂 #
  • Web workers, Ağ işçileri:
    http://dev.opera.com/articles/view/web-workers-rise-up/ #
  • Hesabın biri var, her gün beni tekrar tekrar takip ediyor. 🙂 #
  • @Lilithse Sıska olmadıkça mesele yok… Şu kişiye cevaben: Lilithse #
  • @unhappy_she Ben de her oynadığımda zengin olurum, evet… Ama sadece hayal dünyası olarak. 🙂 Şu kişiye cevaben: unhappy_she #
  • @unhappy_she Yılbaşında annemle 15'er TL kazanmıştık. 🙂 Şu kişiye cevaben: unhappy_she #
  • @kojakch KIN'den mi bahsediyorsun? Mal gibi çıkardılar onu mal gibi de topladılar. 🙂 Arayüzü dışında WM 6.5 olsa yine tutardı. 🙂 Şu kişiye cevaben: kojakch #
  • @kojakch Wireless Router olarak kullanmak iyi de bataryayı bozuyor, geçen yıl birkaç hafta böyle kullanmıştım telefonumu, WM Wifi Router var Şu kişiye cevaben: kojakch #
  • @kojakch Programı kurduktan sonra istediğin bağlantıyı istediğin yerden Bluetooth, usb falan paylaşabiliyorsun istediğin gibi… Şu kişiye cevaben: kojakch #
  • @nuraymetin Hayır, tabii ki de değil. Bu dünyada her şey hatun değil yahu… Şu kişiye cevaben: nuraymetin #
  • Memiş türleri – Breast types. [pic] http://ff.im/n8rnY #
  • @s_lifegoeson Çıtıra da çıtır demeli ama, değilmi! 🙂 Şu kişiye cevaben: s_lifegoeson #
  • Yahu Allah'ım, bari bir yerimi tam vereydin… 🙂 #
  • Gözlüğün camını mesela tişörtünle siliyorsun, gözlüğü gözüne taktığında bulanık görüyorsan tişörtü yıkma vakti gelmiştir. Bekâr Life! Şaka. #
  • Benden hala insan olmaz; MSN: A – insan eski günlerini arıyor. FeRHaD – merak etme oğlum bu günleri arayacağın zamanlar da gelecek. 🙂 #
  • Aşk; erkeğin malını koyacak bir çukur,kadının da malına koyacak bir uçkur derdinin duygusallaşmış,yumuşatılmış, ılımlılaştırılmış şekli. 🙂 #
  • Allah kimseye kotalı vermesin, hep sınırsız versin… #
  • Deneme deneme bir ki… #notayyip #
  • Gelde bu işi yapanlara şerefsiz deme, santral yapacaklar diye vatanı satan ipneler… http://bit.ly/bZaoMy #
  • Ahanda buyrun size vuvuzelanın gerçek kullanım amacı: http://bit.ly/cDIeF7 🙂 #
  • Twitter düzgün çalışamıyor bile ama özel mesajları ikişer ikişer gönderiyor. 🙂 #
  • @bidost Ne yani hepsi bu mu? 🙂 Şu kişiye cevaben: bidost #
  • ' #
  • Twitter şu tivitlerine bir minimum sınır getirmeli yahu, beş karakter falan mesela, ya da hadi üç olsun. 🙂 #
  • @bidost Benim ki nasıl? 🙂 Şu kişiye cevaben: bidost #
  • RT @havlatavla: Köpeklerin sosyal ortami http://www.havlatavla.com #
  • Kylie Minogue – Can't Get You Out Of My Head. Bundan daha seksisi yok muymuş hiç diye düşündüğüm zamanında en… [pic] http://ff.im/n8IKW #
  • #salak Akıllı kişilerin en büyük talihsizliği, #salaklar