Twitter iletilerim ( 2010-08-27 )

____________________________________________________________________

iletilerim…

  • Telefonu hard resetten sonra eitledim, binlerce SMS'i geri y羹kledim vs. adam ettim sonunda, balkon sefas覺 da yapt覺m. #
  • Fizy, putluk yapma lan… #
  • Genelevin 繹n羹nde halk otob羹s羹 durmas覺n diyen adam kad覺nlar rahats覺z olmas覺n diyor. Beni abazal覺kta g繹rmesinler demiyor. #
  • Panoramio'da GPS ile konumland覺r覺lm覺 resme de yer 繹nerisi yapmay覺n yahu. #
  • Bun g繹zl羹kleri ii boyunca ta覺yanlar var yahu… http://twitpic.com/2ih9sf #
  • @neowwa Sen eskiden kimdin? u kiiye cevaben: neowwa #
  • Ben karanl覺klara t羹yer, iyi sabahlar… #
  • Beni 繹l羹rsem Avrupa'ya bir yerlere g繹m羹n lan, mezarlar覺 癟i癟ek dolu oluyor onlar覺n. Ama kakt羹s ekin siz ba覺ma. #
  • Ben yokken "Yehudiler sizi sikib ve yenede sikecek" diye yorum yazm覺 襤srail'linin biri bloga… #
  • Google'da "f" diye arama yapan insan, selamlar!!! #
  • D羹nyay覺 kurtarmak i癟in g繹nderildiini iddia ediyor ama T羹rkiye hari癟 diyor http://nahnu.org/dunyayi-kurtaracak-akil/ #
  • Bizim il癟ede bir okulun T羹rk癟e bran覺 i癟in KPSS atama puan覺 87 imi. Bense zorunlu hizmet b繹lgesi olmas覺n覺 bekliyordum. #
  • Zzzzz, zzzzz, zzzzz, zzzzz…. #
  • G羹nayd覺n Ahali-i Alem-i Twitter. #
  • Bal覺klar beslendi, havaland覺r覺yorum… #
  • 襤l癟enin hava durumunu 繹renip telefona alabileceim bir servis var m覺 acaba! Servis 癟ok da hepsi Tekirda'覺 g繹steriyor, doru olur mu! #
  • Souk boza da iyi geldi hee… #
  • Hayat覺n 癟ekilmez olmas覺 i癟in ka癟 kii gereklidir? San覺r覺m bir T羹rk ise bir kii bile yeter. #
  • Muhabbete bak lan, referanduma yer deitifdiim i癟in HAYIR diyemeyeceim. aka gibi lan. Birka癟 g羹nde de hallolmaz bu herhalde… #
  • @melihbayramdede 7,99 TL ile Vodafone 3G s覺n覺rs覺z m覺? :)) Hangi tarifeyi kullan覺yorsunuz acaba, nas覺l bir ey? u kiiye cevaben: melihbayramdede #
  • imdi gidem ileri halledem. Bu s覺cakta d覺ar覺s覺 da berbat ama… #
  • 襤l癟enin tren istasyonu Recep Bey gelecek diye restore ediliyor. A癟覺k maviye, b繹yle ecevit mavisine boyan覺yor. G羹vercinler eksik #
  • 繹yle iki de kar覺l覺kl覺 beyaz g羹vercin konsa istasyonun k繹elere tam DSP'li il癟eyi yans覺tacak. Ama yapmaz ki bizimkiler de. #
  • @Sanemu Atat羹rk'羹n b覺rakt覺覺 d羹zende 羹niversiteye t羹rbanla hi癟 gidilmedi mi, yani 1923'ten beri? #
  • @melihbayramdede Vaay, olduk癟a iyiymi bu Cepnet 100 MB olay覺. 襤l癟ede zaten 3G olmad覺覺ndan h覺z d羹羹羹 癟ok da 繹nemli deil. u kiiye cevaben: melihbayramdede #