Twitter iletilerim ( 2010-10-20 )

____________________________________________________________________
    iletilerim…

  • @ngzmdgc Kanıtlayamazsın ki. 🙂 Nasıl kanıtlamayı düşünüyorsun? 🙂 in reply to ngzmdgc #
  • @neslihanacu Peşimdeki. 🙂 (Büyüğüm bir kadına böyle demek de zor oluyor, çok özür dilerim gerçekten. Ama o söze, içimden bu geldi) in reply to neslihanacu #
  • Kola ve kahve akan musluk hayali sayfasından Hakkında sayfasına geçen az önceki ziyaretçim geri zekalı olduğumu düşünmeye başladı/anladı. 😀 #
  • @ngzmdgc Ahaha, şimdi hayalin ilk kayıtları her halikarda bende olduğuna göre, benden önce davranıp tescillemezsen hayal bana aittir. 😀 in reply to ngzmdgc #
  • Hayal etmek özgürlükse özgürüz ikimiz de. 🙂 Bunu ilk dile getiren benim, kanıtlayabilirim hani. 😀 Çocuklukta makinisttim ben. 😀 @ngzmdgc in reply to ngzmdgc #
  • @chirimirim Aslında o bit kadar tel o alengirli alete muhtaç. 🙂 Ceviz kırmaya da kullanılabildiğinden, zımba hayatına devam ediyor çünkü.:) in reply to chirimirim #
  • Merkezde yaşasaydım ben gönderirdim Tekirdağ'dan da, ilçeden şimdi git merkeze falan, zahmetli iş. 🙂 @ngzmdgc in reply to ngzmdgc #
  • Kylie give me… #
  • @ngzmdgc Fabrika çok pis kokuyor inan bana, yanında sahil yolu var, arabayla zor geçiliyor o yoldan. 😀 in reply to ngzmdgc #
  • RT @abdullahazad Allaam sen kullarını gece 2'de tüm rehberine "Uyumayan var mı" mesajı attıracak kadar yalnız koyma.Sübaneke amin. #
  • @ngzmdgc Bahsettiğim kokuyu bilir misin? Cibre kokusu da denir. 😀 Rakı kokusu ile aynı cümlede geçecek şeyler değil hani. 😀 in reply to ngzmdgc #
  • @ngzmdgc Iyy, o da kötü kokar. 🙁 Yalnız tam hayal edemedim şimdi onu, bu kaka kokusunun çok daha gelişmişi ve ekşitilmişi gibi bir şey! in reply to ngzmdgc #
  • FTP ile bloga bir şey yüklerken, Akilli.TV'ye video yüklerken ya da MSN'den bir şey gönderirkenki yükleme hızını başka zaman yakalayamıyorum #
  • @ngzmdgc Aynen, aynen. Sahil tarafındaki devlet hastanesinin orası aynen öyle. 😀 in reply to ngzmdgc #
  • 500 MB dosya saniyede 9 KB/s maksimum hızla Youtube'a en kısa kaç saatte yüklenir? 🙂 #
  • RT @wrzl Feysözü: 3 yanlış 1 doğruyu götürüp napıyor acaba? #
  • @Beatweeds Salla, önemli olan sesin frekansı değil ilettiği mesajdır bibeek. 😀 in reply to Beatweeds #
  • Saçma sapan video siteleri, porno siteler bile videoların arşiv resimlerinde video bölümlerinden kareler gösterebiliyor, youtube yapamıyor. #
  • @ngzmdgc Uyuma naan… in reply to ngzmdgc #
  • Youtube'a bir şeyler yüklerken izlediğim videolar da donup donup duruyor… #
  • Yükleme hızım 256 kbit/s olması gerekirken neden anca 8 – 10 kbit/s arasında seyrediyor naan… #
  • Eskiden ders çalışırken Bon Jovi dinler kafa sallardım. Şimdi sadece müziğini dinlemek konsantrasyon bozuyor, beynimin çalışmama bahanesi. #
  • Sırf muhalefet olsun diye Gözcü Sözcü vs. gazeteleri çokar çokar alan var. Olsun, ötekileri de Zaman'ı öyle kakalıyor zaten… #
  • @Beatweeds Ben "Naber aga" dşye dalarım, ya da "Naber acı"… in reply to Beatweeds #
  • RT @OguzSerdar Internet bu sene 200 kusur milyon yeni kullaniciyla tanisip, toplamda 2 milyardan fazla kullaniciya ulasmis. #
  • Nerde çokluk, orda?.. #
  • Kitaplari arasira dizüstünün altina koyun da biraz isinsinlar, kucaga alinca hos oluyor… #
  • @Beatweeds O zaman bence sen de o modda başla, yumuşayacak olsa başta da yumuşayabilir zaten. 🙂 in reply to Beatweeds #
  • Ondan kötüsü insanlığın Tanrı'ya olan inancını kaybetmesi, daha da kötüsü Tanrı'nın insanlığa olan inancını kaybetmesi… @tzr in reply to tzr #
  • RT @gecceorg: Uyku Tutmayan Twitdaşlar Retweet Edin Bakalım Kaç Kişi Çıkacak Bu Saatte ??? #
  • Sil ak, büttün geçici dizini sil ak… #
  • #nowplaying #iyidinlemeler Armin Van Buuren – Unforgivable [Ft. Jaren] [Stoneface & Terminal Remix] #
  • @fredikruger İyi edilmiş. 🙂 in reply to fredikruger #
  • Avea'nın %55', Turkcell'in de %47'si Türk sanırım. Yani Avea Turkcell'den daha da Türk. 😀 #
  • @MonteCito Geçmiş olsun, neyin var? in reply to MonteCito #
  • @c1982 @MonteCito @alivargonen TXTR'nin modemler radyasyon vermiş olmasın biraz. 😀 in reply to MonteCito #
  • Bando sesleri geliyor öğrenciler hazırlıklarını yapıyor… #
  • Erdoğan, AB'ye de bizi sömürmemekle hata ediyorsubuz diyor. 🙂 #
  • Ama gel gör ki gelişmiş bir ülke olmadığımızdan bizi yıkmak üzere. 🙂 #
  • RT @Bahadir_Arig kafamı örtüp giderim mademki sıkıp gidemiyorum! #
  • @mustafaoguz Cemaat azar, bir eğilimi de arkadan patlar diye. 😀 Neden hiç kadın peygamber yok? #
  • Soyut beyan, somut beyan… #
  • Üretici: domatesin fiyatlarından son derece memnunuz. 😀 Tüketici: Hay ak… 🙂 #
  • Hizmet sektçrü deyince ister istemez aklıma cemaat geliyor. 😀 #
  • Keşan'da 50 kadın girişimci! #
  • Youtube, videodaki ambulansı görüp nasıl etiketleyebiliyor naan? #
  • I uploaded a YouTube video — On A4 motorway – Katowice (Katoviçe) http://youtu.be/GvFf3sG6x68?a #
  • E hadi kızları da alın askere… #
  • Cahill radio diye bir radyo da mı var yav! #
  • Şu erkek lapistesler de, kız kardeşlerine bile sataşıyorlar… #
  • Demiryolu gecidi yanindaki yer artik TT odemelerini kabul etmyormus… #
  • Denemelik Internet Explorer işkencesi. 🙂 #
  • Edirne yolu göründü… #
  • Kurbanlik koclarla da oynadim… #
  • Yagis gecisleri… #
  • F1 patronu TR inanilmaz bir pist insa etti. Belki en iyi pist ama buradaki insanlarin coskusundan yoksun demis, Takvim disi kalabiliriz. #
  • Sınava türbanla gireceklerin yerine ben girebilirim, uygun fiyatlara anlaşırız… Ama ben kendi sınavımdan ümitli değilim nan, o nası olcak? #
  • @gokselsirin Yurtdışında kaça imiş biletler acaba? in reply to gokselsirin #
  • Marshmallow keyfi… #
  • Erdoğan "2011" seçiminden sonra oturalım konuşalım diyor, kazanacağından o kadar emin yani. 😀 Ben de eminim valla. 😀 #
  • CHP de büyük pust ha, muhalefet olmak icin mi yasiyor bu da tek ne… #
  • 15 Ekim'e kadar diplomayi da alamadik, basvururduk askere. 🙂 #
  • @ngzmdgc Yalnız günah işleyen bana günah işleten başka bir günahkarın duası ne kadar fayda eder bilmem. 😀 in reply to ngzmdgc #
  • Köprü ve otoyollar da özelleştiriliyormuş… #
  • Şimdi bu köprü ve otoyol özelleştirmeleri devlete bunların düzenli devlet işletmesinde getireceğinden daha fazla mı kâr getirecek? #
  • @ngzmdgc 😀 in reply to ngzmdgc #
  • Allah her ülkeye Anna gibi ajanlar versin. 🙂 #
  • @Rapunzelll Onu geçtim, yabancılara satmasalar bari… in reply to Rapunzelll #
  • @MustafaOguz Bugüne kadar 15 kez Windows kurduysam ki kurmadım, 40 kez Linux kurmuşumdur. Sorun çıkarmadığı olmadı hiç. 😀 in reply to MustafaOguz #
  • Tıraş olmak zaman kaybı değildir de nedir! Sakal çıkması peki protein kaybı değildir de nedir? #
  • Bazen değişiklik iyi bir şey değildir ha! #
  • Hadi koltuk altı ve apış arası kılları sürtünmeyle derinin tahriş olmasını engelliyor. Peki sakallar ne işe yarıyor? #
  • @MustafaOguz Ben de 220 MB RAM kullanırken Linux'ta çok bakardım. 😀 Ama alışana kadar zaten kendine bir format attıracak neden bulurdu. 😀 in reply to MustafaOguz #
  • @Biox Abi, okula sakalını ne kadar uzatıp girebiliyorsun? in reply to Biox #
  • Türban açılımının aynısını biz erkeklere de bekleriz, lise ve ilköğretim okullarına sakal ile girebilmeliyiz. Sakallı memurlar olmalı… #
  • Bu sağlanmadan yapılan türban açılımının özgürlüklerle alakası olmadığına, dini amaçları olacağına inanacağımı beyan ederim! #
  • @Biox Ha işte, onu diyorum. adem böyle olacak, ya hiç çıkmasın. Ya da serbest olsun. 🙂 in reply to Biox #
  • Ekmek ters gelirse misafir geleceğine işaretmiş saçmasını kafama sokan şeyden dolayı çikolatayı bile ters koyarken bir yere, tırsıyorum… #
  • @AliOzturk1945 Kim var mesela? in reply to AliOzturk1945 #
  • @hrn Mesela ben normalde bir kampanya olmadan gazete almam. Onu tek meraktan aldım, Haber Türk'ü de öyle almıştım mesela… İlk olduğuçün.:) in reply to hrn #
  • @AliOzturk1945 Yabancı kim var mesela? Link de var mı bu arada? 🙂 in reply to AliOzturk1945 #
  • RT @tuncayfiliz İnsanları sevmek büyük hüner insanlarla beraber. Arif Damar #
  • @AliOzturk1945 Başarılı imiş bu ya. Jamendo.com da var, ücretsiz. Orada Türklerin elektronik çalışmaları da var. in reply to AliOzturk1945 #
  • @fredikruger Devamında kimse onlara dönüm tekrar okumadığından kimseye hakaret değil. Ama anlık olarak aşırı mention girilmesini bilmem.. 🙂 in reply to fredikruger #
  • @AliOzturk1945 128 kbps. Normal MP3 kalitesi. Jamendo'dan indirdiklerim genellikle 256 kbps aşağısında olmuyor. 😀 in reply to AliOzturk1945 #
  • @AliOzturk1945 Ben şunu seviyorum da, anca arada girip kaydediyorum. http://bit.ly/c09Wye Kota ile uzun dinlenmiyor. in reply to AliOzturk1945 #
  • Günün şiiri: çocuk katili! Bööövvv.. #
  • @AliOzturk1945 Ben gece yatarken açardım telefonda bay smoothu, uyuyana kadar kaydedebildiğimi kaydederdim. 😀 Sonra da PC'de dinlemece. 😀 in reply to AliOzturk1945 #
  • @fredikruger Takipçinin artmasını sağlamaz, emin ol. Konuşmayan biri hissi verir, kendini beğenmiş bu deme tepkisi yaratabilir. 🙂 in reply to fredikruger #
  • @fredikruger Sadece sayfayı düzgün gösterir. Tivit attığın kitle ile ilgili kişilere daha doğru ulaşabilirsin, o kadar. in reply to fredikruger #
  • @fredikruger Hani odaklandığın konular ortaya çıkar. Tuhaf ve anlamsız gelen muhabbet kırıntıları değil. in reply to fredikruger #
  • @fredikruger Tabi gerekli bir şey değil, nasılsa sapık olmayan birinin iki kişinin akışını karşılaştırıp sohbeti deşifre etmesi mantıklı dil in reply to fredikruger #
  • @yedincideniz İnsanları öğretmenlikten soğutuyorsunuz efem. 🙂 in reply to yedincideniz #
  • Böceğin biri var, gezinim duruyor odada. Üzerinden geçmemi istemiyorsa, neden bir köşeye tüymüyor? #
  • Edirne'ye bu motorla gidersem, çok tuvalet ararım ben. 😀 #
  • Bir yagmur yagar, bir hava acar… #
  • EVET, HALA BABAMIN VERDiGi TIRAS ALETLERiNi KULLANIYORUM. TOPU TOPU 7 YIL OLDU! #
  • @FatosUS Tamamdır. in reply to FatosUS #
  • Bir Twitter anketi, kısa bir şey: http://bit.ly/d4sbyQ Zahmet olmazsa cevaplayın millet. 🙂 #
  • @jasonQneill Ne kadar rahat lan, resmen refah seviyesi yüksekliği. 🙂 in reply to jasonQneill #
  • Gecenin birinde herkesin uyudugu zaman yazilan tivitlerin de %100'ü okunmuyor. 🙂 #