Twitter iletilerim ( 2010-11-28 )

____________________________________________________________________
    iletilerim…

  • Armudun iyisini ay─▒lar yer derken, buradaki ay─▒lar di┼či de olabilir #
  • FriendFeed'de bir arama yap─▒yorum, ba─člant─▒y─▒ kesiyor pu┼čt… ­čÖé #
  • Benim donan─▒mhaber ├╝yeli─čim var m─▒yd─▒ ya… #
  • Billie Holliday de iyi s├Âyler, g├╝zel bir Summertime deyi┼či vard─▒r… #
  • Iyi geceler, iyi uykular, tatl─▒ r├╝yalar… Bana. ­čÖé #
  • Saat o─člu saat ├žald─▒ yine. Kalkmal─▒, hade g├╝nayd─▒n. #
  • Daha ak┼čam %90 olan batarya neden ┼čimdi %80 lan, bir ┼čey yapt─▒ sanki.. #
  • Huyum var abi, bataryay─▒ zay─▒f g├Âr├╝nce ┼čarj edesim geliyor. ­čÖé #
  • Cennetten gelen bir g├╝nah sanki… #
  • Beklemek hem iyi hem k├Ât├╝ olabiliyor. Peki bu e┼č g├Ârevlili─če ne deniyo #
  • ┼×ehirlere tepeden bakmak, her ┼čeyi g├Ârmek ho┼č lan… #
  • Muratl─▒ testislerimin alt─▒nda. ­čÖé #
  • Bir aydir d├╝zg├╝n test c├Âzmedim diyecektim ama KPSS vakasi aklima gelmekti gecikmedi. ­čÖé #
  • Bagajda olmasi gerekenler: tutusturmalik cira, mangal k├Âm├╝r├╝, mangal, ilkyardim cantasi. ­čÖé #
  • Kol saatimin i├žinde bir ampul fig├╝r├╝ varm─▒┼č. Ba┼čkas─▒ deyince ├žakt─▒m.:) #
  • Varolu┼č amac─▒ kom┼ču kom┼ču gezmek olan kad─▒nlar var… #
  • Ilkokulda okula gidip lardan dolay─▒ okul yok diye d├Ân├╝yorduk ya. ­čÖé #
  • Bu sezon bayanlarda y├╝ksek bel ve bol paca pantolonlar oldukca moda imis. #
  • Bacaklari daha uzun g├Âsteren y├╝ksek bel pantolonlari dar kesimli bluzlar, yuksek topuklu ayakkabilar ve blazerlerle kombileyebilirlermis. #
  • Hem g├Âr├╝nd├╝g├╝n gibi ol derler, hem de bacaklarini uzun g├Âsterir bayanlar. ­čÖé #
  • Kapikule'de 15 20 KM tir kuyrugu varmis. Sebep devletimin bilgisayari sunucusu c├Âkm├╝s … ­čÖé #
  • ┼×aka maka bug├╝n 160 test sorusu ├ž├Âzd├╝m be. ­čÖé #
  • Sorma Ge├ž s├╝r├╝c├╝ kursu… #
  • Kimler kazand─▒, kimler yapt─▒, sen neden yapamayas─▒n. ­čÖé #
  • 28.11.2010 TEKIRDAG Pazartesi:14/23 COGUNLUKLA BULUTLU,Sali:13/20 COGUNLUKLA BULUTLU,Carsamba:14/17 COGUNLUKLA BULUTLU #
  • Teflon tencerelerinizi yikarken sert bulasik sungerleri kullanmamaya ozen gosterin. Cunku tabani cizilmis teflonlar saglik icin zararlidir. #
  • Yikama islemi sirasinda teflon tencereler icin ozel uretilen yumusak bulasik sungerlerini tercih edebilirsiniz. #
  • #turkcell carsidaki baz istasyonlari ile bizim mahallede 2G zor cekiyor. #Vodafone 'da sehrin iki yaninda iki kule var ve 3G hizmet veriyor. #
  • #Avea ise camideki baz istasyonlari y├╝ksekten yayin yapiyor, k├Âyler vs. de ├Âyle hizmet veriyor. Yani isi en kolay olan Avea. ­čÖé #
  • #Turkcell evde iyi cekmiyorsa, neden #Vodafone 'a gecmiyorum? Gecersem arayabilecegim tanidik sadece 2 Vodafone kullanicisi var burada. ­čÖé #
  • Vodafone kulesine sanirim k├Âyler icin bir radyolink daha takilmis bug├╝n. Turkcell bazlari ise backhaul nereye bagli anlayamadim. #
  • Turkcell bazlarina da amfi galiba 3G icin aletler takildi, yakinda devreye girer belki ama pek iyi cekmeyecektir 2G iyi cekmezken 2100 MHz. #
  • Ha evde cekmedigini Turkcell'e bildirdim, b├Âlgesel planda bakilacak dediler ama n├╝fus az deyip sallarlar fikrimce, kazanclari dusuk c├╝nk├╝. #
  • Burada Vodafone yatirim olarak daha fazla calismis gibi g├Âr├╝n├╝yor yani. Allah'in zittir ettigi b├Âlgeden izlenimler b├Âyle. ­čÖé #
  • Alkolun enerjiye donusturen karaciger cok t├╝ketimde en cok etkilenir. Fazla alinmasi durumunda calisma duzeni bozulur ve yaglanma gozlenir. #
  • @turkayunal Benim i├žin mesele yok da 3G i├žin yeni hat alacaklara Vodafone burada daha iyi diyorum o kazan─▒yor. ­čÖé MH arad─▒m zaten. #
  • Haydarpa┼ča haydam─▒┼č harbiden bu sefer… #
  • TCDD de anla┼č─▒lan veri i┼člem sistemlerini yedeklememi┼č pek sa─člam… #
  • G.SARAY:0 BESIKTAS:1 DK:8 GUTI (Pen.) #
  • Aral─▒k ay─▒n─▒n yar─▒s─▒n─▒ 20 derece ile ge├žirecekmi┼čik. Peki ya sonra? ­čÖé #
  • Loto talihlileri kayboluyormu┼č. ­čÖé #
  • D├╝nya'n─▒n en pahal─▒ evini be─čenmedim desem. Odalar birbirine uzak. ­čÖé #
  • Kim anne s├Âz├╝ dinler ki! Dinlemek iyidir diyen de coktur, onlar gecmiste yasadi bug├╝n dinlenmez diyen de… #
  • ─░srail'in sazan─▒ndan bile hay─▒r yok bize. ­čÖé #
  • Turnay─▒ vurmu┼člar. ­čÖü #
  • G.SARAY:0 BESIKTAS:1 ilk yari sonucu. #
  • Havalar iyi olacak diye sevinmeyin. Do─ča ana anan─▒z─▒ a─člatacak. #
  • #STV 'de Efsane Maske var. ─░zlenesi . #
  • G.SARAY:1 BESIKTAS:2 mac sonucu. Oh bee… ­čÖé #
  • M├╝mk├╝nl├╝ isyan ediyormu┼č, satt─▒─č─▒ m─▒s─▒r ADSL faturas─▒na yetmiyormu┼č.. #
  • @turkayunal Yapmaya kalkarlarsa kolay da, b├Âlgesel plan ├žer├ževesinde de─čerlendirilecek dediler, yaparlarsa olur. ­čÖé 41.105678, 27.295642 #