Twitter iletilerim ( 2011-01-18 )

____________________________________________________________________
    iletilerim…

  • Hepiniz koca bir boşluksunuz abi. 🙂 #
  • Avea şu reklam mziğini değiştirsin artık. Hani TV'de her duyduğumda daha da sıkılır oldum. Külüstür bir müzik enstrümanı gibi geliyor artık. #
  • @iremmelda @sosyalmedyatv 'deki konuk boşluğa yazdığını falan söyledi de, oradan esti. 🙂 #
  • Modem kendine geldi sanırım, kapanım durmuyor son onbeş dakikadır. 😀 #
  • Her şeyin en iyisi kişiden kişiye değişmese… #
  • Çok büyük biri bir gün intikamını çok büyük bir şekilde alacak… #
  • Kalbim vücudumun sağ tarafında olsa kalp krizi geçiriyorum derdim… #
  • @odtu_mentality1 Var mıdır bir zararı, acele etmeli mi? Söyleyin daa kaç gün yaşıycam doktur beeey!.. 🙂 #
  • @cevdetaykan Fena, fena… 🙂 #
  • @odtu_mentality1 Hadi ya, sanıldığı gibi iyi bir şey değil ama o. Torun taklavat hepsinin cenazesini kaldırıyorsun lan. 🙂 #
  • @simarik_deli İyi geceler. 🙂 #
  • Dışarısını sis basıyor yine… #
  • @simarik_deli İyi geceler. :)) #
  • @karo555 O dergiyi büyük ihtimal sadece biz okuruz. 🙂 Memlekette düzenli dergi alıp okuyan yok ki. 🙂 #
  • @herbkubilenadam Kendim dışında herkese söverim öyle bir durumda. 🙂 Hem de sanırım herkese. 🙂 #
  • @karo555 O olabilir bak. 🙂 #
  • @barisunver Eminim bilmediğimiz bir şeyler biliyorlardır garibim. 🙂 Yakında TT o hızları bakırla vermeye kalkarsa batacaklar korkuyorum. 🙂 #
  • @mserdark http://twitpic.com/3qnuj1 – Bu yıllarda Kova dönemine giriyordu insanlık. Lan ne olacak şimdi! Eski oğlakların dönemi mi yoksa! #
  • Aklıma gelmişken, 56 Yıl Önceden Geleceğin Bilgisayarı – http://www.f-blog.info/50-yil-onceden-gelecegin-bilgisayari2004/ #
  • @barisunver O zaman iş SuperOnline'a kaldıysa yandık demektir. 🙂 100mbit olmasa da mahalle içindeki DSLAM'lar ile stabil 16mbit verseler… #
  • Google'da beni arayan gavur, dileğin nedir? #
  • kimburda.com da ne yav… #
  • Ahaha, ismimin D'li değil, T'lisini de buldum Twitter'da. 🙂 Ama beş aydır yazmıyormuş. 😀 Bkz. @ferhatfdn #
  • @broyuco İyi geceler. #
  • Ben ImageStckTR' ye de üye olmuştum zamanında yav. Hatta birkaç kuruş da kazanmıştım oradan… Seneler önce idi, yıl 2008… #
  • @barisunver İnşallah yaparlar. 🙂 #
  • Avatar, biraz iyiymiş galiba lan. 🙂 #
  • Dışarısı sıfır derece imiş yr.no'ya göre. Dışarıdaki su donduğuna göre de doğru! Lan ta Norveç'ten buradaki havayı nasıl biliyorlar ak. 🙂 #
  • Ben de diyordum soba gürül gürül yanıyor, niye 15 dereceyi geçmiyor içerisi diye… Lan hava 0 dereceymiş, çok bile 15 derece. 😀 #
  • Vay lan, hat milli oldu. 🙂 6mbit. 🙂 http://www.speedtest.net/result/1116205397.png #
  • Sms paketi almiyorum bu ay. Bedava 300 her yöne ile yetinecegim. Bir net de alacagim en bedavasindan ama… Gerek yok ki. #
  • Vay lan, ben bugün bunu gördüm. 🙂 http://www.speedtest.net/result/1116650868.png Ve bunu: http://www.speedtest.net/result/1116651768.png #
  • Twitter, bu Wondering who this is demeyi bırak her sayfada… #
  • netbios.dll dosyası silindi, UDP broadcast ve 127.0.0.1.1026, 137. ve 138. portlar engellendi, Turkcell ücretsiz servislerde TL düşmedi. 🙂 #
  • Vodafone Arnavutluk, 3G şebekesi için NSN'i seçmiş… #
  • İng. Jordan = Ürdün Tr. #
  • Ürdün Zain 2011'in ilk üç ayında 3G şebekesini devreye sokmayı planlıyormuş ve %100 kapsayacakmış ülkeyi! 🙂 #
  • İtalya'da 2.5 milyon evin yakınından fiber optik kablo geçiyormuş ve 350 bin'e yakın abone varmış. #
  • İtalyanlar 2015'te 15 büyük şehirde 20 milyon kişiye fiber optik kablo ulaştırmayı ve 2018'de de 140 kadar şehire ulaştırmayı planlıyorlarmş #
  • Bizde operatörler herkese birkaç SIM kart kakalamayı, hatta makineleri bile nete bağlayıp hizmet vermeyi planlıyor…. #
  • Bulgaristan'da ise sınırlama gelmiş ciddi bir şekilde. Herkesin her bir operatörden maks bir tane SIM kart alma hakkı varmış artık… #
  • @yedincideniz Ciddi mi? 🙂 Evlere kadar geliyor yani fiber optik bağlantı? Birçok ülkede var ama pek yaygın değiller. #
  • 450 kagit cikardiklari elektrik faturasini dogru hesapladilar bu sefer, etti 35 kagit. Verdim ellerine. 🙂 #
  • Hic hamam kültürüm yok lan. Hic hamama falan gitmem ve gitmisligim de olmadi hic. #
  • 18.01.2011 TEKIRDAG Carsamba:10/2 AZ BULUTLU, Persembe:11/3 AZ BULUTLU, Cuma:12/5 YAGMURLU #
  • 17:31 IMKB 66428 (-%0,60) USD 1,534 (-%0,6) EURO 2,059 (%0,4) ALTIN 67,78 (%0,1) TAHVIL (07.11.12) %7,32 #
  • Sony Ericsson ve Motorola'nin telefonlari vardi, MP3 caliyorlardi ama sadece 10 MB hafzalari vardi, hafiza karti bile takilmiyordu. 🙂 #
  • Vay be, vatandas 400 ton altin bozdurmus. Ama daha 5000 ton bozdurulmayi bekliyormus. Nereden biliyorsunuz lan… 🙂 #