Twitter iletilerim ( 2011-04-13 )

____________________________________________________________________
    iletilerim…

  • @fredikruger Grolier International Ancyclopedia mı öyle isimde ansiklopediler vardı, onda öyle yazıyordu. 😀 #
  • @frhter Olabilir vallahi, kimse poposunu bedavaya yırtmak istemez. 🙂 #
  • İzmir'deki sunucuya Doğu Anadolu'dakiler hızlı ulaşıyor mu diye düşünüyorum, Amerika'daki sunucuyu unutuyor gibiyim… #
  • pirst ne yav? #
  • Kız dediğin pasta yapmayı bilecek abi. Ne o ikide bir pastaneye gitmeler falan. Vereceksin malzemeyi, yapacak, oturacak yiyeceksiniz… #
  • 600 kadar e-posta sildim bir hesabımdan… #
  • 03.30 #
  • @fredikruger Biraz öyle yani. 🙂 #
  • @fredikruger Abi, bir başka zaman hatırlat, yarın ekşam mesela. Yatmam gerekiyor şimdi, sabah 7'de de kalkmam. 🙂 İyi geceler. #
  • İyi geceler loo… #
  • Gece bir hesaptan 600 kadar e-posta sildim. Telefonu esitleyince, telefonun veri tabani 2 MB büyüdü kücülecegine. 🙂 #
  • 10.01 #
  • TTnet, Internet Haftasi kapsaminda hafta süresince kotasiz internet versin. #
  • Dükkana klavyesiz bir Mac G4 geldi de. Buna simdi gercekten bu pahali Apple klavyelerden mi gerek? Windows klavyeleri is görmüyor mu! #
  • Bitti lan gün… Yok yok, saka yaptim. Daha yeni basliyor, ama kisa sürecek biraz. 🙂 #
  • @onurrde CD okuyucunun kablolarını çıkarıp bir tak derim. Bir temassızlık varır. #
  • Benim Tumblr parolam neydi lan… #
  • Amerika da Pearl Harbor vs. olaylarda ölenlerinin üstünden iyi prim yapıyor ya… #
  • @esin_srko O çok kolay. 🙂 Tumblr is the best diye geldi aklıma ama, öyle olmadığından kesin onu koymamışımdır. 🙂 #
  • @missonised Bu tivitini unutma. Bir dişin çürürse, nasıl olduğunu görebilirsin. 😀 #
  • Kayak Yapan Kızlar – Sıcak, Se
    XXy, Hatunlar – http://www.f-blog.info/kayak-yapan-kizlar-sicak-sexxy-hatunlar/ #
  • @onurrde Hımm, ne yaptıktan sonra öyle oldu o? #
  • @onurrde Tamirci sorun nerde demişti? Yine aynı şey olmalı. #