Twitter iletilerim ( 2011-06-21 )

____________________________________________________________________
    Twitter iletilerim…

  • @krsnsk Evet, biraz serinlemeye balad覺 imdi hava. 19 derece falan gibi. in reply to krsnsk #
  • Jazz ne g羹zel m羹ziktir 繹yle… #
  • Windows Mobile hi癟 a kullan覺m覺 yapmadan peki, nas覺l olurda My Music klas繹r羹n羹 jazz par癟alar覺 ile doldurur, bilen var m覺? #
  • @Tahsin_Yilmaz T羹rkiye'de veri merkezi a癟ma niyetleri var m覺ym覺 vs., yeni bir eylerden bahsettiler. in reply to Tahsin_Yilmaz #
  • Twitter'da 羹癟y羹zden fazla kiiyi takip ediyorum, her a癟t覺覺mda g繹rd羹klerimi saysam 50'yi ge癟mez. Baz覺lar覺 arada 繹tt羹r羹yor ite. #
  • Bazen diyorum, D羹nya bu kadar k羹癟羹k bir yer olmasa. Ya da internet bu kadar b羹y羹k olmasa… #
  • Bir facebook sayfas覺 1 MB'tan b羹y羹k olmamal覺. Olursa ne olur, neden Facebook'a girmiyorsun olur. #
  • @bulentrakici 襤ki t羹rl羹 de kendini avutuyorsun be hocam, insan覺n idi akla ne zaman bakt覺 ki, fizie bakar hep. in reply to bulentrakici #
  • Bi'B羹y羹k Blog fest diye bir ey varm覺, kat覺l diye yalvar覺yor arkada, yaln覺z gitmezmi… #
  • @Neyzen_Tevfik eyine g羹venenler de san覺r覺m halterci ya da koucu vs. dar taytl覺 elbise giyerek belli ediyor cihaz覺. in reply to Neyzen_Tevfik #
  • Gmail'i POP3 ile kullanabiliyorduk san覺r覺m, deil mi? #
  • 03.30 #
  • Gmail IMAP sanki benim deil, baka birinin hesab覺na ayarlanm覺 gibi. #
  • @komikpanda Abi, bir kere sevielim derken i癟inde 癟ok fazla anlam ve i var, sadece seks yapal覺m dersen daha da kabala覺yor gibi. in reply to komikpanda #
  • inliler her eyi kopyalayabiliyorlar ama, h覺z olarak performanslar覺 癟ok da iyi deil. Bkz. ilk kopya koyun Dolly. #
  • PvD'覺n onun yapt覺覺na inanmad覺覺m par癟alar覺 da var. #
  • 4.04 #
  • The Net is dead!.. #
  • RT @cem_sanci: emeinizi s繹m羹re s繹m羹re, hi癟birinize kuru vermeden l羹ks otomobiller, l羹ks villalar alan adamlar覺 abi diye seven geri zekal覺l #
  • IMAP g羹zel ey. #
  • Garip garip tivitleri retivitlemeyin yahu, 羹phe etmeye bal覺yorum bak. Performans覺n覺zda d羹羹 g繹rd羹m. #
  • @cantalayli Bir y覺rt覺l覺rsa diktirmek de paha bi癟ilmez. in reply to cantalayli #
  • Ay sonuna kadar yakla覺k 750 MB kotam kalm覺. #
  • imdi TurkTelekom yurtd覺覺na kablolar覺 gerince bizim u ADSL'i de ucuzlatsa olmaz gibi. 4gb kotal覺 yerine 15gb adil kullan覺ml覺 mesela. #
  • @TTDestek Sorunum yok u an. Aras覺ra net garipleiyor, yaval覺yor ama zaten kotal覺 kullan覺yorum. Teekk羹rler. in reply to TTDestek #
  • Ne oluyormu ekiye, teknik bal覺klar覺 d覺覺nda sevmezdim zaten ama, zarar覺 yoktu. #
  • Newscientist, 羹cretli abonelik gerektiren yaz覺lar覺n覺 bana 繹zellikle e-posta ile bildirmese olmaz m覺. #
  • RT @baran_che: Ayn覺 eyleri s羹rekli tekrar etmeyi 'yaamak' san覺yoruz. #
  • @c1982 Nerdeymi? in reply to c1982 #
  • Dick Costolo da nas覺l isim? Nas覺l bir baba bu? #
  • @c1982 O dediin t羹rden kontrol paneli yazma hayalleri olan 癟ok arkada覺m var ama, ilk seni o kadar yak覺n g繹rd羹m. in reply to c1982 #
  • @c1982 B羹y羹k tebrikler yani. #MaestroPanel in reply to c1982 #
  • RT @naturelgs: Deerli huku癟ular; 繹rendim ki aran覺zdan baz覺lar覺n覺z meme s繹zc羹羹n羹 k羹f羹r olarak g繹r羹yormu, g繹rmeyin. Memeleri sevin. Hepimi #
  • Google ile Obama bir reklam ii yapm覺lar diyorlar, ama yalanl覺yorlarm覺. Ikisine de s繹v羹yorlar. #
  • Hava bug羹n de s覺cak. Kim souk derse yer mek璽n koordinat da versin. #
  • Dizi dizi odalar, birbirini kovalar? #
  • RT @senayesil: Mart覺lar ishal olmasa araba y覺katt覺raca覺m覺z yok. #
  • Eer bir erkek evlenecekse, kendi mahallesinden hatta soka覺ndan k覺z bulacak aga. Ayak bast覺 paras覺ndan kurtulacak b繹ylece. #
  • RT @tweetteramesaj: Her zaman Ergenlerin yan覺nda! => tweet.gen.tr #
  • @frhter zm羹rsel d繹emecilik ne? in reply to frhter #
  • Evlenecek isen, kardein de orkestraci olacak, ya da orkestra anlamal覺 d羹羹n saloncu en iyisi. #
  • Mesaj atacak zaman覺 bulup, Jbed'i kitleyen arkadaa ne demeli. paketi yok abi, olunca d繹nerim. #
  • @sevalunver Ah ite bir tane ben gibi d羹羹nen 癟覺kt覺. Hele, bir de sevmediin dersler ise… in reply to sevalunver #
  • @sevalunver Okulun bilgisayar i癟erikli b繹l羹mlerinin s覺navlar覺 bana daha kolay geliyordu mesela. Benimkilerden ise b羹te kal覺yordum. in reply to sevalunver #
  • Evleneceksen kendin de kuyumcu olacaks覺n san覺r覺m, daha mant覺kl覺s覺 gelmedi akl覺ma. #
  • Bunlardan yoksa da evlenmeyeceksin abi, yoksa direk zarar yazarak bal覺yorsun. #
  • @sevalunver Yanl覺 癟ekimledin ki. in reply to sevalunver #
  • @volkan_yilmaz Twitter hala sat覺n almad覺 m覺 bu TwitPic'i ya, ben olsam k覺skan癟l覺ktan 癟atlard覺m. in reply to volkan_yilmaz #
  • Ayn覺 reklamda formalar覺n 羹zerinde yaz覺yor. #
  • Kimsenin fan覺 vantilat繹r羹 falan deilim ha. #herkesenot #
  • A覺zlar覺nda 癟ok doland覺rd覺klar覺 demokrasiden daha da 癟ok 繹nemsedikleri eyler var. Maksat kondine demokrasi olsun. #
  • @Lilithse Niye ilk kez ya, birs羹r羹 oldu, sadece siyaset ve aptal dizi konuulduundan burada. in reply to Lilithse #
  • Internet 繹zg羹rl羹klerinden de bahsederler, kendi ilerine gelmeyen siteleri kapat覺n gitsin, oh kurtulduk derler. #
  • @volkan_yilmaz TwitPic daha 癟ok kazanmaya devam edecek gibime geliyor ama. in reply to volkan_yilmaz #
  • @Lilithse K覺l覺癟darolu? in reply to Lilithse #

Yorum yok

Hen羹z bir yorum yok.

Bu yaz覺daki yorumlar i癟in RSS beslemesi. Geri izleme URI

Yorum yaz