Twitter iletilerim ( 2011-07-12 )

____________________________________________________________________
    iletilerim…

  • Doom sıktı, bir film izleyek… #
  • Daha önceden otobüste izlediğim Next'i izledim tekrar. Başını izlemiş olsaydım otobüte izlemeyecektim ama… #
  • RT @erdemchan Cogunlugun icerisinde degilsen ya zalimsin, ya kafirsin ya da deli. #
  • RT @Uzaylı İnsanlar çok salak yaratıklar!.. #
  • Film bitince sineklerin bacaklarımı yeyip bitirdiğini de farkettim. Sol ayağım yok şu an mesela. 🙂 #
  • Üniversiteye başladığında zor MSN kullanmayı öğrettiğimiz arkadaş, şu an MSN listemdeki açık olan tek kişi. 🙂 #
  • @BakDaLgana Çok özledin bakıyorum @hilalcebeciii hanımın pozlarını. 🙂 #
  • 04.04 #
  • Bu arada Next filminin sonu kesinlikle iyi bir şekilde bitmiyor. Onca şey oluyor, ta nereye dönüyor… Sonuç ile bitse süper olur halbuki… #
  • @MustafaOguz Güç = ((((Para³)³)³)³) x ((((Para³)³)³)³) #
  • Betsie Larkin, istemediği kadar para kazansın; Allah en yakışıkı kocayı ona versin falan… Hakediyor abi. 🙂 #
  • Bkz. Betsie Larkin – http://bit.ly/oDFJL2 Kabul, Hilal buna bin çeker. 😀 #
  • Bu kahve bardağından kim ne fal anlıyor millet? Deyin bakalım. 🙂 http://bit.ly/oPbeEm (Fotograf) Diğer tarafında bir şey yok. 🙂 #
  • @fredikruger Çok fazla insan takip ediyorsun demektir. 😀 #
  • @artworksbyece Eski sevgilim yok, o sebepten başka bir amaçla bir yere gitmeliyim, nereye olabilir? Yazmıyor da bunlarda. 😀 #
  • Soru: Başarıya ulaşabileceğim meslek hangisidir?

    Cevap: Gökbilim, parapsikoloji #

  • Eğitimli insanlar topluma borçlu imiş. Toplum onları buna mecbur ettiği için, toplum eğitimli insanlara özgürlüklerini borçlu değil midir? #
  • Şu saçmalık bir bana mı ha bire olumsuz şeyler deyip duruyor? http://www.yorumcu.com/fal/zar/default.asp 😀 #
  • @ardacetin Ya telefonun 3G video görüntü kamerasını ayna niyetiyle kullananlar? 🙂 #
  • @artworksbyece Valla benle çıkan olup olmadığını bilmem ama, ben çıkmadım yani; eminim bundan. 🙂 #
  • @artworksbyece Yok yav sanmıyorum, öyle bir şey olsa, kaale alacak kadar dikkatimi çekmemiş olsa gerek. 🙂 #
  • @artworksbyece Yine de çıkmazdım ki. 🙂 #
  • Turkcell.com.tr yenilenmişya, hala kota götürmeye devam ediyor. 1 MB web sayfası ne demek ya… #
  • Bu ateş üfleyerek sönmez, vuuu… #
  • @REYO052 Bu tivit ile zayıf bir hatun olduğunuzu ima ederek egonuzu tatmin ediyorsunuz değil mi? 😀 #
  • 15 sayfa ifade mi? 72 punto ile mi yazıyonuz kardeşim. 🙂 #
  • Erdoğan'ın konuşması ile CHP yemin ettiğine pişman olmuştur yav. 😀 Ben olurdum vallahi. 🙂 #
  • Oha, fakirin fukaranın iftarına gidin, yemeğine kaşık sallayın diyor RTE. 🙂 Yav, bari malzemeleri siz götürün, zaten bir şeyleri yok! #
  • @REYO052 🙂 Eminim. 😉 #
  • @mervetercan Seversen kaba bir şekilde sevişilirsin, kaba bir şekilde sevişirsen sevilirsin demiş bir ata sözü de. 🙂 #
  • Peki ya sizin arkanızda kim var? #
  • Yemek buldunmu ye, dayak buldunu kaç… #