Neden Hayır broşürü, ne halt yiyeceğiz biz yakınması…

____________________________________________________________________

Yurtdışında olduğumdan bir süredir ’da ne oluyor ne bitiyor farkında değildim. Tamam, cümle tuhaf oldu, ne , ne de içinde bulunduğu Ağ ’de. Yani yurtdışından ’a ulaşamam diye bir şey yok. Mesele az sayıda bağlantı noktasına rastladım, onlarda da çok fazla ’da takılamadım. Neyse, saçmalamayı bırakıp meseleye gelelim.

Kılıçdaroğlu’nun resmi @kilicdarogluk Twitter hesabını takibe aldım bugün. Tivitleri karıştırırken bir PDF biçiminde broşür indirdim. İçinde anayasa değişikliği ile ilgili referandumda neden hayır denmesi ile ilgili şeyler var. Hayır denme nedenini merak edenler BURADAN broşürü açabilir ya da indirebilir.

Bana göre ise evet de hayır da desek bu ülkede bir şey değişmeyecek. Yıllardır değişmediği gibi… Yıllardır işsizlik var, terör var, şusu var, busu var. Ha birini demek baştakilerden birilerinin keyfi işlerine yarayacaktır, onlarda iyi değişiklikler olacaktır mutlaka. O kadar yırtınmazlar yoksa boşu boşuna. 😀 Türkiye’yi Tayyip Devleti’ne bir adım daha yaklaştıracaklar falan. 😀

Kılıçdaroğlu da Hayır dedirtmek için mitinglerde dolaşıyor. Onun derdi de bizim taraftakinden.

Bu arada ben de Eskişehir’de Hayır demem gerekiyor ama orada olmayacağım için hiçbir şey diyemeyeceğim malesef…

Beni üzen asıl mesele ise hala şu devletin başına geçecek düzgün bir yönetici gelip görememiş olmam. Recep Bey’den Gandhi Bey’e tutun hiçbirine bir şey yapacak gözüyle güvenmiyorum.

Tabii ki bir şeyler yapacaklar ama ıvır zıvır şeyler yapıp kim neler yapmış gibi göstermekten başka şeyler olmayacak bunlar.

Recep Bey az çok bir şeyler yapıyor görünmeye çalışıyor. İyi işler çıkartıyor gibi. Ama dediğim gibi GİBİ! İşin gidip arkasından baktığında kim neler çıkıyor arkasından. Yani bir haltımıza yaramıyor bizim. Ekonomi vs. yıllardır iyileşiyor bu ülkede, ama sözde, gerçekte batığız da haberimiz yok. Ama ilginç gelen nokta hiç değilse belli bir planları var. Tayyip evetleri toplayacak, devamında meclisi kendi adamlarıyla, anayasayı kendi kurallarıyla dolduracak. Anayasaya dini kurallar ekleyip ilgi toplayacak vs. en sonunda ülkenin başına geçecek!!! Recep Tayyip Erdoğan Mutlaki-i İslam Cumhuriyeti’ni kuracak. 😀

Kılıçdaroğlu ve CHP ise herhangi bir belirliliği olan plana sahip değil gibiler. Sanki bir başa geçelim de, önce şunların bir ağzına eder sonra düşünürüz bir şeyler havasındalar… Zaten CHP 40 yıldır iktidar görememiş bir parti. Başa gelse sevinçten kalp krizi geçirir eski vekiller, Cumhuriyetçiler falan… Türban olayını nasıl çözeceklerini söylememeleri bile bu belirsizliğin bir işareti. Bir beyin düşünüyor ki bunların bir bildiği var, söyleyip bunu AKP’nin eline vermek istemiyorlar, başa gelince yapacaklar diye düşünüyor. Ancak diğer lob bunu biraz edebi bilgi ile destekleyince aslında hiçbir fikirleri olmadığını veya saçma sapan uygulamaların bizi beklediğini düşünmeye başlıyor beyin.

Tamam, mutlaka onlar da bir şeyler yapacaklardır, ama ’ün izinden gitmekten başka bir şeyler de yapmaları gerekli. Zira yıllardır yapmaya alıştıkları şey bu idi… Ama başa gelirlerse mesela, yapacakları bir şeyler olmalı…

Bu ülkede 72 milyon insan yaşıyor, başındakiler ve başına geçme adayı olanlar ise özenle seçilmiş arızalar sanki. Abi bu kadar insandan hiç birine de güvenilmez mi ya!!!