Twitter iletilerim ( 2011-03-21 )

____________________________________________________________________
    iletilerim…

  • 12'Den sonra Turkcell TL y羹kleyecek olan bana haber versin. #
  • TL'yi 繹nce bana y羹kleyecez ben size aynen oldugu gibi gonderecegim. Olay, sms hakki almama gerek kalmayacak. #
  • Yoksa iki dakika iinde SMS hakkim bitiyor. #
  • Bitiyor… #
  • Bitti. #
  • @grcdemircan 20 TL y羹kleyince 300SMS ve 120 dakika her y繹ne veriyor. Konuma bana fazla geliyor da. #
  • Tweet TwiGet tweet… #
  • eytan'覺n K羹癟羹k Yard覺mc覺s覺 nas覺l bir film lan… #
  • @Lilithse TNT'de film. K羹癟羹k bir velet bir katile yard覺mc覺 oluyor, katilin yapt覺klar覺n覺 da maske ve cad覺lar bayram覺 nedeniyle aka san覺yor. #
  • Performans覺n覺za ufak bir dokunu ile gecelerin tek hakimi olun! Ne abi bu, h羹k羹mdarl覺k yar覺覺 m覺, sava m覺 bu? #
  • Arkadatan toplum normlar覺nda kurtulduuna y繹nelik bir e-posta geldi… #
  • u anda Windows Live Hotmail hizmetine balanam覺yoruz. L羹tfen Internet'e bal覺 olduunuzdan emin olun ve yeniden deneyin #
  • @chill_out_ Maksat yavakl覺k olsun! #
  • Okan ya ciddi ciddi insan olmaya balad覺, ya da program覺n覺n reytingi azald覺. #
  • San覺r覺m 襤stanbul Avrupa Korosu, Yunus'tan Naz覺ma Kantat i癟in Nisan ay覺nda yine Eskiehir'e gelecek. Google'daki aramadan anlad覺覺m budur. #
  • Toshiba Portege G500 Hard Reset – http://www.f-blog.info/windows-mobile-hard-reset/ #
  • Arkadalar, l羹tfen yabanc覺 tivitleri terc羹m edip tivitlerken orijinalin hesap ismi ile RT yapal覺m. st羹ne oturmak olmuyor terc羹me tivitin… #
  • @fredikruger Bence g羹n羹m羹z d羹nyas覺n覺 anlat覺yor. #
  • Tanr覺 eker toplamaya gelen biri k覺l覺覺nda olabilir. #
  • Kotan覺n 3.3 GB kadar覺n覺 kullanm覺覺m bu ay. 襤yi lan, imdiden amam覺覺m… #
  • elik kap覺c覺lar覺n portal覺nda iim yok abi… #
  • @gmstrcn Tabii ki hay覺r. #
  • @OrhanGunesh G繹zleri kapal覺yken dokunmatik telefonda doru d羹zg羹n yaz覺 yazmak marifet hac覺, normal telefonda eksik harflerde yazmak deil.:D #
  • @gmstrcn Yok be, antisubyanizmcilik kaynakl覺 bir tepkim idi… #
  • Akl覺n yolu bir ise, niye bu haldeyiz lan! #
  • @gmstrcn Sen normal alemden sevgili bul kendine. Buradakiler yaramaz. Biz atas繹z羹 gibi s繹zler kasan, ama popomuzu ka覺yan insanlar覺z. #
  • @OrhanGunesh Klavyedeki T羹rk癟e harf eksikliinden dolay覺 yabanc覺 dilde yazar gibi T羹rk癟e yaz覺yorlar deil mi… #
  • Varl覺覺nda deersizliini anlad覺m dostum… #
  • @gmstrcn aka, her akadan evlenme teklifi eden k覺za refleksim hay覺rd覺r. 襤yi ki k覺z deilim ha, adam teklif ediyor, ben "Tabii ki hay覺r!" #
  • @gmstrcn Merve'ye de hay覺r demitim bak. #
  • @OrhanGunesh Biliyorum ya, yap覺yorlar. Bir keresinde g繹r羹nce arkadaa, angus yemekten dilleri de yabanc覺la覺yor demitim, duymutu. #
  • @gmstrcn BG vatanda覺 olduumu 繹rencince etmiti. Sonra tivitlerine bak覺nca baka birine de ettiini g繹rm羹t羹m. #
  • @gmstrcn ylesine sohbet ediyorduk ya. #
  • @gmstrcn Yok ya, k繹t羹 deildir o kadar. Hem ben de hay覺r覺m覺 dedimya… #
  • @mervetercan Rahat b覺rak kaarlar覺 Merve… #
  • Okan'覺n program覺 iyice seksten irendirdi lan beni… Herkesin borusu baka 繹t羹yor programda… #
  • @mervetercan 襤yi, rahat olsunlar. Severiz biz onlar覺. #
  • @gmstrcn Tabii ki hay覺r. @mervetercan #
  • Telefona 14 TL'den aa覺 ie yarar kulakl覺k yok san覺r覺m. #
  • @mervetercan Bebeem, uykudan bahseden sensin, sen uyu bence… @gmstrcn #
  • D繹rt pilden 羹癟羹 arj olmu, 羹癟羹nc羹s羹 de olur yak覺nda… #
  • Kulakl覺a ne olduysa y羹ksek frekansl覺 sesleri siliyormu gibi bir ses 癟覺kar覺yor. Asl覺nda m羹zik idare ediyor da, insan sesi bozuluyor… #
  • #fsly Paul van Dyk feat. Jan Johnsto – Homage . 襤yi geldi lan gece gece… http://ff.im/zwdTK #
  • Kulakl覺覺n k覺rm覺z覺 kablosunu, d覺覺 kapl覺 olmayan kablo ile temas ettirince k覺s覺k seste, ses iyileiyor… http://ff.im/zwe06 #
  • @chill_out_ Evet. Neden? #
  • @chill_out_ Tarif eder misin? #
  • @chill_out_ Hayalimi anlatm覺s覺n. Yok ya, 癟覺kar覺m ama burada 癟覺kacak, gidecek bir yer yok, birka癟 kafe var, o kadar tan覺d覺覺m insan yok:D #
  • @chill_out_ Her t羹rl羹 teknolojik alet i癟in baya bir para laz覺m. K覺yafetimde di macunu lekesi olabilir ama, yemek asla… #
  • @chill_out_ Muratl覺, Tekirda. 19 bin n羹fuslu bir il癟e. Hi癟bir eyi de yok. Yok yok k覺r覺c覺 deil. Dedimya, hayalim. #
  • @tamkarisik Ben elma yerim genelde uyuyamad覺覺mda. Yani on sene 繹nce erken yatt覺覺m vakitler 繹yle yapard覺m. #
  • Bir de Omnia'n覺n teknik servis d繹k羹manlar覺na bakay覺m. Kulakl覺kla ilgili bir ey olaca覺n覺 sanm覺yorum ama, 羹mit! #
  • @tamkarisik Bilmiyorum. Uyuyamad覺mm覺 kalkar yerdim, gider, yatar uyurdum. al覺malar覺nda kolay gelsin. #
  • Urat覺racak bu kulakl覺k, sinir etti ama, baka zaman… #
  • Teknik servis d繹k羹man覺nda da bir ey olunca kulakl覺覺 deitir der ge癟er zaten… #
  • @tamkarisik Denemeden bilemezsin. Mant覺k olarak ben de bir mant覺k y羹r羹temedim sebebi ile ilgili. S羹t i癟? #
  • @chill_out_ Twitter'da soramayaca覺n sorular覺 sorup s覺k覺t覺rma mekan覺. #
  • Frank abicim g羹zel 癟a覺r覺yon da, gece gece 癟ekemiyorum yav, kusura bakma. #
  • Popstar'dan ie yarar bir Bayhan 癟覺kt覺 ha, yok dierlerinin ne ismini ne cismini hat覺rlam覺yorum u an. Ha birka癟 hatunun v羹cudu tamam da… #
  • @tamkarisik Miden 癟al覺maya balay覺nca kar覺n b繹lgesinin kana ihtiyac覺 artar, beyin besinsiz kal覺nca bay覺l覺r gibi uyku modunu a癟ar, ondan. #
  • @chill_out_ Nas覺l kullanaca覺n覺 sen bul, nas覺l kapat覺laca覺 benden olsun. http://www.f-blog.info/formspring-hesabi-kapatma/ #
  • @tamkarisik A癟覺klama bilimsel ama, a覺r覺 yemekten sonraki halsizlik ve uyku halinin sebebi olarak bilinir. #
  • @chill_out_ Bir ey deil. #
  • @tamkarisik Olsun, bo mide malzeme al覺覺na balad覺覺 gibi 癟al覺maya balar, beynin kan younluunu azalt覺r. Hem bir de kitap okursun. #
  • t, burada u anda Bulgaristan'da olan biri var, kim o? #
  • @tamkarisik Taneleri k羹癟羹k ama yarar bir miktar. #
  • Eskiden format atmak PC'nin can覺n覺 yakar sanard覺m. #
  • Sinir etti ama bu kulakl覺k gece gece ya… #
  • The world is mine… #
  • @chill_out_ Tamam, sabaha kar覺 d繹rtte s繹ylediin sabaha kar覺 4 de s繹ylenen eyleri 癟ok da ciddiye almay覺n s繹z羹n羹 ciddiye alm覺yoruz. #
  • Adres vermeden at覺mak zorunda m覺 bu insanlar… #
  • Kek severim ya, problem yok yani. Tatl覺d覺r, hele kakaolu falan ise, offf… #
  • Madem o kadar zekisiniz, burada ne iiniz var baylar bayanlar. #
  • #nowplaying Dash Berlin – Never Cry Again… #
  • 04.44 #
  • Ohaa, kad覺na iddet var! #
  • Her RT edin diyen tiviti rt etmenize gerek yoktur. 襤癟inizden gelirse zaten demeden de edersiniz… #
  • Tip r羹ya g繹rd羹m demin, ha yorumlar覺 daha da tipti… #
  • Namus cinayeti ileyenler 癟ok namuslu insanlard覺r. nlerinde minili hatun eiliverse, hemen g繹zlerini kapat覺rlar! #
  • Smile ADSL, bir y覺l 25TL, bir y覺l da 49 TL olan taahh羹tl羹 internet eriimini yeni abonelere verse hemen bavururum, bomba olur lan… #
  • kan覺 != kan覺 #
  • Forumda acil h覺zl覺 cevap verin diye bal覺kla konu a癟anlara kopuyorum… M羹teri hizmetleri miyiz abi. #
  • T覺k覺nmaca… #
  • @oous http://bit.ly/gNsHJp adresine girip bir arama yap. Altta regions ve alt覺nda 羹lke isimleri olacak, orada T羹rkiye'ye t覺kla. #
  • @oous Bundan sonraki aramalarda veri olduu s羹rece arama T羹rkiye'de yap覺lacakt覺r. Her arama teriminde 癟覺kmazsa ben "araba" yazd覺m 癟覺kt覺. #
  • @oous T羹rkiye aramalar覺nda altta subregions yaz覺yor, oradan ehir se癟ilebiliyor. #
  • @oous Sayfan覺n 羹st sa k繹esinde sign out alt覺nda all years yaz覺yor, oraya t覺kla "Last 30 days" t覺kla, o son 30 g羹n. Daha k覺sas覺 yok. #
  • I got the father diye bir s繹z vard覺r! #
  • Google, naz yapma… #
  • @chill_out_ Ne kuu ald覺n? Yeni mi ald覺n? #
  • @oous ok i癟misin ama, 癟ook… #
  • @oous B羹t羹n hayat覺mda i癟tiklerimi toplasam iki tam cigara etmez. #
  • @chill_out_ 襤yidir. Uyuuun teki olsa daha m覺 iyiydi… #
  • @oous #
  • @chill_out_ Hee, yabanc覺l覺k 癟ekiyor o zaman. 襤lgilenmiyorsun demek ki kula. Ak覺ll覺 hayvan, deli olduunu g繹stermek istemiyor hemen. #
  • Flash'覺na koduum… #
  • Eletirmek i癟in deil, deitirmek i癟in var覺z sloganl覺 bir muhalefet partisi var m覺? #
  • Laaan, Gen癟 Kanatlar'覺n Tekirda ubesi yokmu… #
  • S繹z g羹m羹se, s羹kut paslanm覺 demirdir… #