Twitter iletilerim ( 2011-04-06 )

____________________________________________________________________
    iletilerim…

  • 01.02 #
  • @tamkarisik Turkcell'den diyecektim. 😀 #
  • Windows Media Player açılırken neden bu kadar uzun donmuş taklidi yapıyor? 100MB veri tabanı var ama, okuyor da görünmüyor. #
  • Elime Kürtçe MP3 dolu bir CD geçti. Ama o kadar çizik ki, parça parça toplamda 10 saniyesini bile dinleyemedim. #
  • @Mickay_Alonzoie @MonicI_Norvaliu No, I haven't seen them yet. And, don't planning to see them yet… #
  • @ecetimucin Koca bir götü, olası bir seks kaseti olan, karındeşen kim diye lakap taktığım insan çakması hatun kişi gibi bişii… #
  • Twitter özüne mi döndü? Ben de neden hepsi engelli olduğu halde görselleri görebiliyorum diyorum. #
  • Gerçi ben zaten #newtwitter 'a hiç geçmemiştim ki… #
  • Sanırım odamda bir hırsız var ve oturma odasına gelen kablosuz modemin sinyalini engelliyor… #
  • Türkiye'de internet sansürü yok, internet kanseri var. #
  • @erol_egemen Nerede sordun? Bende her şey, "Something is technically wrong." #
  • @erol_egemen Birine yazarken kullanıcı adının başında @ olmasına dikkat et. Olursa kişinin yanıtlar sayfasında da görünüyor. #
  • @erol_egemen Cihazı kullanma amacın ne olacak? İkisi arasında performans açısından gayet fark var, ama kullanım amacı önemli karar vermede. #
  • @erol_egemen Ayrıca seni takip etmeyen bir kişi, sen takip etsen de senin iletilerini kendisine @ ile yazılmadıkça göremez. #
  • @erol_egemen O zaman iPad de işini görür. Ama 3D oyun oynayacak olursan falan iPad2 donanımsal olarak daha iyi. #
  • @erol_egemen iPad3'e kadar iPad işini yeterince görür bence. #
  • Hüküm giymiş hayaller. #
  • @erol_egemen Takipçi sayısı derdim falan yoktur. Sorunun, sorun olduğunda sorabilirsin. #
  • Sistemde RAM'lerin bant genişliği doldumu işlemci ne kadar hızlı olsa da beklemek zorunda kalıyor… #
  • İki MP3 > OGG dönüştürücü, bir video, bir müzik, bir de birkaç başka program ile CPU kasamıyor şu an yav, ne alaka… #
  • Benim bağlı olduğum DSLAM da kasıyor sanırım, kendi 40ms ile cevap veriyor pinglere. İstanbul'daki sunucular 51, İzmir'dekiler 55 ile! 😀 #
  • Ha bir de, patron Photshop CS5 almış, 1650 kağıt bayılmış. Geçmiş olsun. Photoshop 7 bulsa alacakmış ama, bulamamış. 🙂 #
  • @grcdemircan Birkaç hız testi yap, sinirlerin zirveye çıkar, uykun iyice kaçar, uyumana da gerek kalmaz. 😀 #
  • @grcdemircan O işte 1mbit demek. 1Mbit bağlantın varsa o normaldir. Geri kalan 0.15 Mbit'te TCP başlık bilgileri falan var. #
  • @grcdemircan 1 Mbit görmezsin yani hız testlerinde 1 Mbit bağlantı ile. 🙂 #
  • Bulgaristan'da bir yere traceroute çektim, Türkiye'den Almanya'da de-cix'e, oradan Bulgaristan'a geliyor… #
  • @grcdemircan Evet. Şah Color Muratlı. 🙂 #
  • Modem kullanıcı adınız admin, parolanız da admin olmasın asla. 🙂 #
  • Vaay, akilli.tv arayüzü de değişmiş. 🙂 #
  • 2.22 #
  • @grcdemircan Vesikalık min. 6 tane çıkar. 6'ı 7,5 TL, 12'si 12, 18'i 15, 24'ü 20TL. 😀 #
  • @grcdemircan 😀 Hımm, sormadım hiç. 😀 #
  • Dünya dolu yar olsa da alacağın bir tane imiş. #
  • @grcdemircan Sabah 7 – 8'de kalkarım ya. 🙂 #
  • Turkcell'liler, bir şuradan Twitter şeysini seçin bari yav! http://bumubumu.gnctrkcll.com/ #
  • @grcdemircan Niye yetmesin ki? 🙂 Mesela uyanıp yataktan kalkmak, sonrası problem değil. 🙂 #
  • Avrovizyon. #
  • @okckilinc Öyle de, Facebook çıkarsa boşa gidecek, bir de ücretsizi kaldıracaklar diye korkuyorum. 😀 #
  • Eylül'de gel, Eylül'de. Hani ben giderken. #
  • 03.33 #
  • İyi geceler millet. #
  • Fwd: İstanbul-Çapa Kızılay Kan Merkezinde verilmek üzere Ümriye Kaçar isimli hasta için B RH (-) NEGATİF Kana ÇOK… http://ff.im/Awizr #
  • Penis büyütmek 59 dolar imiş!.. #
  • @tamkarisik Gönderiyor aslında ama, ben Turkcell'i kastetmek istememiştim mms tivitinde. #
  • @eksibirderece 🙂 #
  • @PinarAkal1 🙂 #
  • Bu arada beni demin kim aradı yav? Sormaya üşendim kısa kesmeye çalıştığımdan. 🙂 #
  • Cine5 yine Otobanda Takip'i yayınlıyor, daha geçenlerde veriyordu bunu. #
  • Tonguç, ne şirin bir isim lan. 🙂 #
  • Türkiye'de 12 milyon cemaat üyesi varmış. Altıda biri yav. #
  • 22.33 #
  • Gelecekte Ağ'a nasıl bağlanacağız – http://www.f-blog.info/gelecekte-aga-nasil-baglanacagiz/ #
  • Gelecekte yapay cinsel haz – http://www.f-blog.info/gelecekte-yapay-cinsel-haz/ #
  • @suyagidenessek Espri değil, biraz psikopatlık diyelim. Böyle arasında herhangi bağlantılar olan vakitleri yakalama gibi bir oyun işte. #
  • @suyagidenessek Psikopatlık burada başlıyor zaten. Üç, ikinin bir üstündeki rakamdır. Sıralamada hani. 🙂 #
  • 22.44 #
  • Afyon'da saat 11.30'da tekel bayi bulamıyormuşsun diyorlar. #
  • İnsanlığın geleceği işsizlik olacak. 🙂 #
  • @suyagidenessek Kesinlikle, 23.45 var şimdi sırada. 🙂 #
  • Star'da maç yayını vardı, aniden yokoldu. #
  • @Bgshh Şimdiden deneyimliyiz yani. 😀 Hazırlıklıyız. 😀 #
  • @suyagidenessek Aynen. Kestirmeye çalışıyordum o sırada, nete girmeye üşendim. #
  • @eksibirderece Hımm. #
  • Meltem CocaCola içiyor. İçmesinmi, içsin tabi. #
  • Aşk mavidir diyen ne renktir? Vodafone'a göre de love is red. #
  • Ayrıca Fakir reklamında fakir diyen adamı duyunca fakir değil de, fuck yea anlıyorum. 🙂 #
  • @Bgshh Benim görüşme deneyimim de var, iş deneyimimde. Ama sadece deneyim olarak kaldılar geçmişte. #
  • @Bgshh Ağustos'ta görüşmeden sonra çalışmaya karar verseydim, şimdi hala çalışıyordum. Ama Kasım'da başka bir yerden aranacağımı bilmiyordum #
  • @Bgshh Ben, cemaatin kıllı bağrından kopup geldim deyince işe alacaklardı aslında ama, üç ay full çalışacaktım, sonrası da belki idi. #
  • @Bgshh Yeni kira kontratı yapmaya yemedim. Ama Kasım'da başka bir yerden de aradılar. İlk işe gitseydim, ayrılsam da çalışacaktım şimdi. #
  • @Bgshh Şu an çalışıyorum sayılır. 🙂 #
  • Aynı gemide bulunur, ayrı dümen tutar, aynı denizde boğuluruz… #
  • @Bgshh Hem de kaç kez attım. 🙂 #
  • 23.23 #
  • 23.32 #
  • Benim için cep telefonunun en gereksiz özelliği telefon özelliğidir. #
  • 23.46 #
  • Olmak, veya olmamak, ya da oldu da ne oldu… #
  • 00.00 #
  • @SCUBAYAN Bizimki de. Önden yaslanıyoruz makineye, maratona başlamasın diye. 🙂 #