Etiketli yaz─▒lar: Sinema

Sahte Ni┼čanl─▒m

Sahte Ni┼čanl─▒m (My Fake Fiance) yine bu son aralarda izledi─čim bir film. G├╝zel film can─▒m, bir ile bitirmeyelim sadece. Devam─▒n─▒ oku »

Ejder Kapan─▒

Ejder Kapan─▒ 2010’da vizyona giren yerli bir film. Ben de birka├ž g├╝n ├Ânce izleme f─▒rsat─▒ buldum. Genel olarak g├╝zel bir film diyeyim. Devam─▒n─▒ oku »

Gelecekten Bir G├╝n

Gelecekten bir g├╝n bug├╝n vizyona giren bir yerli sinema filmi. Normalde b├Âyle sinema ile i┼čim olmaz ama bug├╝n i┼čte bir de─či┼čiklik yapt─▒m. Bir daha iki y─▒l sonra yapar─▒m bu de─či┼čikli─či. ­čśÇ Zaten .torrent kadar tatl─▒ olmad─▒─č─▒ndan arkada┼č bile bulamad─▒m gidecek. ­čśÇ Devam─▒n─▒ oku »

Destans─▒ bir film

Efendim son bu aralar ne yaz─▒k ki hi├ž bir┼čey yap─▒yorum. Evet ├Âyle, hi├ž bir┼čey yapm─▒yorum. Asl─▒nda yatakta iken kafama ├žok fikirler geliyor, kalk─▒nca da gitmiyor ama yapm─▒yorum i┼čte, yapam─▒yorum dersem yanl─▒┼č olur yapm─▒yorum. Neden nas─▒l ben de bilmiyorum ama durum b├Âyle, istedi─čim planlad─▒─č─▒m hi├žbir┼čeyi yapm─▒yorum. (Hatta ge├žen y─▒l─▒n Nisan ay─▒ndan kalma bir plan─▒m bile var. ­čśÇ ). Daha ├Ânceden s─▒navdan kalabilme ihtimalime ra─čmen deli gibi yapt─▒─č─▒m ┼čeyi ┼ču an en yak─▒n s─▒nav iki ay sonra olsa bile yapm─▒yorum, s─▒nav gelsin de yine kendimi s─▒k─▒┼čt─▒ray─▒m diye bekliyorum san─▒r─▒m. ­čśÇ Neyse, bu yapm─▒yorum dedi─čim d├Ânemde tek yapt─▒─č─▒m film izlemek diyebilirim. Televizyonda ya da DVD’den telefona at─▒p gece yatakta izliyorum i┼čte. Destans─▒ bir film’i de d├╝n gece (sabah) izlemi┼čtim.

Devam─▒n─▒ oku »

Elizabeth: Alt─▒n ├ça─č, Vah┼či Amerika, K─▒z Ka├ž─▒ran (beyaaa….)

Elizabeth: Alt─▒n ├ça─č

Elizabeth: Alt─▒n ├ça─č

Elizabeth: Alt─▒n ├ça─č(Elizabeth: The Golden Age): Krali├že 1. Elizabeth bakire bir krali├žedir ve evlenmesi beklenmektedir. Evlenmezse taht─▒n devam─▒ i├žin bir prens do─čuramayaca─č─▒ndan bir ┼čekilde tahttan indirilmesi gerekecektir. 1. Elizabeth ise s─▒radan erkekleri be─čenmemekte ├Âzel bir┼čeyler beklemekte k─▒saca bakire ├Âmeye do─čru gitmektedir (Bay─▒l─▒r─▒m b├Âyle bakire geberen kad─▒nlara. ­čÖé ). Elizabeth’in kuzeni ─░sko├žya Krali├žesi Mary Stuart, ─░ngiliz taht─▒n─▒ ele ge├žirmek i├žin ─░spanya Kral─▒ Philip ile i┼čbirli─či yapmaktad─▒r, sarayda casuslar─▒ falan vard─▒r, onlara bilgi s─▒zd─▒rmaktad─▒r. 1. ElizabethÔÇÖin dan─▒┼čman─▒ Sir Francis Walsingham, krali├žeyi komplolardan, tuzaklardan, suikastlerden ve tahttan d├╝┼č├╝r├╝lmekten koruyabilmek i├žin u─čra┼čmaktad─▒r. ─░mparatorlu─čunu korumak i├žin sava┼ča haz─▒rlanan 1. Elizabeth Amerika’dan gelen bir denizci olan RaleighÔÇÖe a┼č─▒kt─▒r, tabi korkun├ž bir sava┼č da onlar─▒ beklemektedir. Nitekim ordular─▒ d├╝┼čman ordular─▒n─▒n yan─▒nda ├žok zay─▒ft─▒r. Bu ┼čekilde bir ortam vard─▒r filmde, izlenilmesi tavsiye bir filmdir, ancak ba┼čka alternatifleriniz varsa ├Âncelik verebilirsiniz. ­čÖé Yaln─▒z tarihsel olarak da tuhafl─▒klar var, mesela ─░spanya o tarihte en g├╝├žl├╝ devlet denmi┼č, ama ger├žekte nas─▒l? ­čśÇ Devam─▒n─▒ oku »

Tekira Al─▒┼čveri┼č Merkezi

Pazar g├╝n├╝ bayram arifesi olmas─▒ nedeniyle bir fabrikada ├žal─▒┼čan kuzenim tatildeydi. Bunu f─▒rsat bilip Tekirda─č’da 27 Kas─▒m’da a├ž─▒lan Tekira Al─▒┼čveri┼č Merkezi’ne gitmeye karar verdik.

Sabah saat dokuza do─čru birka├ž milinka at─▒┼čt─▒r─▒p kuzenle ├ž─▒kt─▒k. Otob├╝sle Muratl─▒’dan Tekirda─č’a gittik ve gidince ├╝├ž po─ča├ža + 1 ├žay = 3.5 YTL ile karn─▒m─▒z─▒ doyurduk.

D─▒┼čar─▒ ├ž─▒k─▒nca ya─čmur at─▒┼čt─▒rmaya ba┼člam─▒┼čt─▒, biz ise beklemedi─čimiz i├žin pek ya─čmura uygun giyinmemi┼čtik. ├ťzerimdeki kot ├žok ya─čmur ya─čarsa bir i┼če yaramazd─▒. H─▒zla Tekira’ya do─čru yola ├ž─▒k─▒p saat 10:30 gibi Tekira’ya var─▒p i├žeri girebildik. Devam─▒n─▒ oku »

Recep ─░vedik 2 (Recep ─░vedik Askerde) Fragman─▒

Sab─▒rs─▒zl─▒kla beklenen Recep Ivedik serisinin ikinci filmi Recep ─░vedik 2 veya Recep ─░vedik Askerde filminin fragmanlar─▒ yay─▒nland─▒.
Devam─▒n─▒ oku »

1408 (Film)

Bu film Stephen King’in ayn─▒ adl─▒ k─▒sa hikayesinin uyarlamas─▒. Film izlemesi olduk├ža e─členceli ve ├╝rpertici bir film. Filmde Mike Enslin adl─▒ bir yazar─▒m─▒z var. Buran─▒n ve ┼čimdinin d─▒┼č─▒nda hi├žbir ger├žeklik olmad─▒─č─▒n─▒ ispatlamaya ├žal─▒┼č─▒yor ve Tanr─▒’ya inanm─▒yor. Yazd─▒─č─▒ romanlar korku roman─▒ t├╝r├╝nde ve en son olarak “En Korkutucu On Hotel” ad─▒nda bir kitap yaz─▒yor. Hotellere bu ┼čekilde puanlar vermek i├žin ├že┼čitli hotelleri dola┼č─▒yor ve 10 ├╝zerinden kurukafalar veriyor. Devam─▒n─▒ oku »

Recep ─░vedik’i ─░zledik

D├╝n arkada┼člarla ┼ču ┼×ahan G├Âkbakar’─▒n filmi Recep ─░vedik’i izlemeye gittik. Film olduk├ža e─členceli idi. G├╝lmeye, e─členmeye tam bire bir bir film. Recep bey ─░stanbul’da Antalya’da bir hotelin sahibinin c├╝zdan─▒n─▒ buluyor ve bunu Antalya’ya g├Ât├╝r├╝yor ve kendisine hotelde bir hafta tatil hediye ediliyor. Filmde de i┼čte bu Antalya’ya geli┼č esnas─▒nda ve hotelde olan biten anlat─▒l─▒yor. Hotelde a┼č─▒k oldu─ču ├žocukluk arkada┼č─▒ ile kar┼č─▒la┼č─▒yor vs. Film genel olarak e─členceli bir film ama kullan─▒lan dil biraz abart─▒l─▒ bir halk dili; k├╝f├╝rler, T├╝rk├že’mizin esnekli─činden yararlan─▒larak olu┼čturulmu┼č deyimler vs. dolu. Bunlar filme biraz e─člence katsa da kalitesini d├╝┼č├╝ren ┼čeyler, belalt─▒ muhabbeti olmadan e─člence olmazm─▒┼č, g├╝l├╝nmezmi┼č gibi. Film gen├ž kitleye y├Ânlik bir film, ├Ârne─čin ciddi bir baba bu filmden olduk├ža rahats─▒z olacak ve ├žocuklar─▒n─▒n da izlemesini istemeyecektir. Nas─▒lsa TV’de yay─▒nlan─▒r deyip sinemada izlemeyecekelr de fazla sevinmesin, ├ž├╝nk├╝ bu filmi TV’de yay─▒nlanabilir bir hale getirmek i├žin b├╝y├╝k bir ks─▒m─▒n─▒ kesmek gerekecektir, kolay kolay yay─▒nlanmaz yani. Hatta arkada┼člar filmde kullan─▒lan dil nedeniyle g├Âsterimden kald─▒r─▒laca─č─▒ y├Ân├╝nde s├Âylentiler oldu─čunu s├Âzyl├╝yordu ki b├Âyle bir ┼čey olursa da hi├ž ┼ča┼čmam, yerinde bir karar olur. Devam─▒n─▒ oku »